Minecraft kommer till Playstation 3 i veckan

Robot
Minecraft kommer till Playstation 3 i veckan
Medlem
Minecraft kommer till Playstation 3 i veckan

Är inte det typ försent? xD

Medlem
Skrivet av Eyetech:

Är inte det typ försent? xD

Tror jag inte, finns nog flera som väntar med att köpa ett ps4 och tror inte minecraft går för några hutlösa summor.

Medlem
Skrivet av Eyetech:

Är inte det typ försent? xD

Min PS3a har inte exploderat än...

EDIT: Tänker inte köpa Minecraft till den då jag redan har det till PC sedan långt tillbaka. Men bara för att jag har en PS4a och en PC betyder det inte att min PS3a inte kommer få kärlek. Ska julimportera en massa goa RPGn till den så det blir lite att njuta under ledigheten efter nyår.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Vad kommer det kosta? Vill köpa det till min son


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Måste ju vara banansvårt att porta till PS3:an med dens konstiga arkitektur, känns dock lite sent att släppa det nu, Minecraft-febern har som svalnat av senaste året. Bra spel dock!

Skrivet av Luftman:

Måste ju vara banansvårt att porta till PS3:an med dens konstiga arkitektur, känns dock lite sent att släppa det nu, Minecraft-febern har som svalnat av senaste året. Bra spel dock!

"...Svalnat av..."

HUMBUG! Lögn och förtal!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Luftman:

Måste ju vara banansvårt att porta till PS3:an med dens konstiga arkitektur, känns dock lite sent att släppa det nu, Minecraft-febern har som svalnat av senaste året. Bra spel dock!

Jag vet inte jag, spelet drog in 2,2 miljoner kr de senaste dygnet, eller nästan 70 mille i månaden. Jag skulle inte kalla det "svalnat av".

KoP
Medlem
Skrivet av Eyetech:

Är inte det typ försent? xD

Det är nog aldrig för sent. Det har ju redan sålt som smör på pc och på 360'n. Så då lär det nog sälja rätt duktigt även på PS3'an.

Jag är dock ganska intresserad av vilken version som dyker upp till PS3'an. Vi som kör det på 360'n fick ju en ganska basic version som sedan har byggts på allt eftersom. Inte så länge sedan vi fick katter, jungler och endgame och stöd för texturpack.

Kommer dom som tänkt köpa det till PS3'an få börja med denna basic version som sedan byggs på allt eftersom?

Medlem

är inte minecraft fruktansvärt jobbigt med kontroll ?

Medlem
Skrivet av Loltron:

är inte minecraft fruktansvärt jobbigt med kontroll ?

Ännu värre när det är urkontroll!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Luftman:

Måste ju vara banansvårt att porta till PS3:an med dens konstiga arkitektur, känns dock lite sent att släppa det nu, Minecraft-febern har som svalnat av senaste året. Bra spel dock!

"...Svalnat av..."

HUMBUG! Lögn och förtal!

Jamen om man jämför med 2011, då var det ju helt galet hur många som spelade det konstant!

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Loltron:

är inte minecraft fruktansvärt jobbigt med kontroll ?

Ännu värre när det är urkontroll!

+1

Medlem
Skrivet av Loltron:

är inte minecraft fruktansvärt jobbigt med kontroll ?

Inte testat men kan tänka mig att det är otroligt jobbigt då halva spelet spenderar man med att titta upp och ner.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Medlem
Skrivet av Luftman:

Måste ju vara banansvårt att porta till PS3:an med dens konstiga arkitektur, känns dock lite sent att släppa det nu, Minecraft-febern har som svalnat av senaste året. Bra spel dock!

fortf inom top 4 mest spelade i månaden på xbox live.
tillsammans med GTA V, Call of duty ghost och Black ops 2.

hamnar före spel som fifa 14 och BF 4


signatur

God is dead

1
Skriv svar