Hittade en gammal hårddisk

Medlem
Hittade en gammal hårddisk

städade lite i min dator fyndhärna hittade en gammal 500gigs hårddisk pluggade in den o vad hittar man där så många tabularasa filmer jag hade gjort med fraps..

Gud vad jag skulle vilja spela det spelet igen tabula rasa...vilka minen suck va nostalgisk man vart..

synd at ncsoft o garret eller vad han hette nu som gjort spelet vart ivänner..

Nåja det va skoj så länge det varade..

synd att det inte finnns privata servrar med TR

Medlem

Det är spännande när man hittar gamla backuper. Jag hittade en gammal 40GB disk på vinden för ett halvår sen som innehöll hela första säsongen av Red vs. Blue, en gammal Halo-machinima som jag följde ett tag.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Det är spännande när man hittar gamla backuper. Jag hittade en gammal 40GB disk på vinden för ett halvår sen som innehöll hela första säsongen av Red vs. Blue, en gammal Halo-machinima som jag följde ett tag.

Ja visst e det skoj med sånna saker.....så mycket man glömmer bort fort

Jag försökte kolla innehållet på ett par gamla diskar nyligen, men de hade tyvärr segat ihop. De var bortom räddning.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag försökte kolla innehållet på ett par gamla diskar nyligen, men de hade tyvärr segat ihop. De var bortom räddning.

tråkigt...för man vet jo inte vad för skoj du hade hittat

Skrivet av Bamia:
Skrivet av walter_iego:

Jag försökte kolla innehållet på ett par gamla diskar nyligen, men de hade tyvärr segat ihop. De var bortom räddning.

tråkigt...för man vet jo inte vad för skoj du hade hittat

Förmodligen mest musik, men som tur är har jag allt på skiva ändå


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Bamia:
Skrivet av walter_iego:

Jag försökte kolla innehållet på ett par gamla diskar nyligen, men de hade tyvärr segat ihop. De var bortom räddning.

tråkigt...för man vet jo inte vad för skoj du hade hittat

Förmodligen mest musik, men som tur är har jag allt på skiva ändå

Oj trodde skivor hade blivit som floppys att dom inte används mera

Skrivet av Bamia:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Bamia:
Skrivet av walter_iego:

Jag försökte kolla innehållet på ett par gamla diskar nyligen, men de hade tyvärr segat ihop. De var bortom räddning.

tråkigt...för man vet jo inte vad för skoj du hade hittat

Förmodligen mest musik, men som tur är har jag allt på skiva ändå

Oj trodde skivor hade blivit som floppys att dom inte används mera

Nej då, med tanke på att jag själv formgivit 99% av alla de skivor jag har, vill jag ha dem i min samling.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Bamia:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Bamia:
Skrivet av walter_iego:

Jag försökte kolla innehållet på ett par gamla diskar nyligen, men de hade tyvärr segat ihop. De var bortom räddning.

tråkigt...för man vet jo inte vad för skoj du hade hittat

Förmodligen mest musik, men som tur är har jag allt på skiva ändå

Oj trodde skivor hade blivit som floppys att dom inte används mera

Nej då, med tanke på att jag själv formgivit 99% av alla de skivor jag har, vill jag ha dem i min samling.

fast sen e man jo lite dum som jag då o inte spara något på skivor...och när det e dags o installera om windows eller så brukar jag skricka av vrede för att jag inte sparat något

1
Skriv svar