Blizzard har problem med sina servrar

Medlem
Blizzard har problem med sina servrar

Det är nackdelen när företag som inte har någon vidare erfarenhet av multiplayer spel och servers tar sig ann ett spel..eller vänta nu lite....


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Precis när jag får en nyckel till Hearthstone, så händer det här

Medlem

Gammal nyhet Blizzard har haft problem med sina servrar länge så inget nytt.


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av Ankh:

Det är nackdelen när företag som inte har någon vidare erfarenhet av multiplayer spel och servers tar sig ann ett spel..eller vänta nu lite....

då kan du förstå hur svårt det faktiskt måste vara att hålla igång så stora servrar, när till och med dem failar

Skribent

Är det någon här på FZ som försökt logga in?


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Inte kunnat logga in sedan gårdagen. Så det har väl varit mer eller mindre stopp i över 30 timmar nu.

Skribent
Skrivet av Jochen-:

Inte kunnat logga in sedan gårdagen. Så det har väl varit mer eller mindre stopp i över 30 timmar nu.

Alla som tjatat om offlineläge har i alla fall fått det.

(Förlåt.)


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Haha, jag hoppas på en xp-boost kompensation, tekniska problem tvingar mig att göra saker som jag inte vill göra i dagsläget, dvs plugga till tentamen.

Medlem

Kunde inte komma in på HS på eftermiddagen igår, fungerade senare på kvällen, men inte felfritt.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Är det någon här på FZ som försökt logga in?

Japp har försökt hela dan att komma in på Hearthstone helt dött hela dan

Medlem

My gosh, det var mig en gammal header-bild, pre-alpha?


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Jag kan spela allt förutom HS, går in i offline mode bara (edit har inte testa d3 dock)

Medlem

HS fungerar icke. Önskar nästan att man reggat sig på US servern och inte EU


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Kom in igår under tidig eftermiddag, men redan då var det rejält instabilt och kopplade ner med jämna mellanrum. Sedan verkade det repa sig ett kort tag innan hela serverpaketet packade ihop.

Har följt dem på Twitter sedan dess och noterar att de är duktiga på att regelbundet informera om att de fortfarande inte har någon information. Är det bara jag som stör mig på att de inte kan tala ur skägget om vad som har hänt?

Eftersom jag bara är intresserad av att köra HS-betan, så har jag inga större problem med att acceptera detta som en del av testupplevelsen. Om jag däremot fortfarande varit betalande kund så hade jag velat ha bättre besked om varför jag inte får det som jag betalat för...

Medlem

Inget Hearthstone idag heller? : /

Medlem
Citat:

REMINDER: #SC2 and #WoW are operational. To login, use the 'Go Offline' option in the #Bnet Desktop App or run the .exe directly.

Medlem

"Även om ditt internet fungerat felfritt de senaste dygnet, du hade inte kunnat spela Diablo III och Hearthstone."

Knasig mening, gör om, gör rätt!

Medlem

D3 har fungerat mer eller mindre felfritt hela dagen. Spelar iofs på PTR servarna så det kanske är på liveservrarna problemet ligger.

Edit: Live fungerade inte alls. Men PTRen fungerar åtminstonde som den ska.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Jochen-:

Inte kunnat logga in sedan gårdagen. Så det har väl varit mer eller mindre stopp i över 30 timmar nu.

Alla som tjatat om offlineläge har i alla fall fått det.

(Förlåt.)

Vadå, är offline-läget inpatchat och aktivt i Diablo3 menar du? eller bara ett inte så valfritt offline irl-läge? ^^ Alla visste att det var en dålig idé med onlinekrav.. men girighet & kontrollbehov sabbar mycket..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Kunde då¨inte köra diablo 3 igår kväll.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jaha, vilken tur att jag inte är fast i Diablo-träsket då. Jag rekommenderar 10ml av Torchlight 2 som behandling mot abstinensen. Och 2x500mg Path of Exile vid behov mot ångesten.

Medlem

Det ordnar sig säkert


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Dem har nyligen haft ett stresstest i ett antal dagar som tog slut i midnatt...

Gremlins är alltid i farten nära inpå Jul.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Då vet vi att Hearthstone och Diablo 3 delar server kapacitet!

Inaktiv

Spelen går fint att spela, alla utom Hearthstone.

Ironiskt att man har ett beta spel som kräver en beta klient för att ens starta.

...övriga spel går att starta med sina respektive .exe filer utan problem.

ELF
Medlem

Kan man inte hålla servrarna uppe för ett singleplayerlir så borde det bli giljotinen för alla som har haft ett finger med i utvecklingen.
Inte för att jag har spelat något de senaste månaderna, men det är förjävligt, rent ut sagt.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Starcraft funkar inte heller, hela battle.net är defekt just nu


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Kunnat logga in en gång igår på D3 men sen utkastad igen dem hade fixat det snabbt men sen var problemet tillbaka. Konstigt att US sidan verkar hela tiden funka felfritt

12
Skriv svar