Fristående Dayz släppt på Steam

Robot
Fristående Dayz släppt på Steam

Efter mycket suktande är nu en första fristående version frisläppt på Steam.

#nyhetstips, #dayz


Medlem
Fristående Dayz släppt på Steam

Kul Helt klart intresserad!

Medlem

Är den lika fruktansvärt buggig som modden? Någon som testat?

Medlem
Medlem
Skrivet av Fnux:

Är den lika fruktansvärt buggig som modden? Någon som testat?

Mer buggar kan jag lova dig. Modden fungerar utmärkt nu btw.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

ÄNTLIGEN!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Väntar på den färdiga produkten istället.

Medlem
Skrivet av SamikS:

Väntar på den färdiga produkten istället.

Kostar mera då.

Men detta damp ned från klar himmel för min del!

Medlem

Köpte direkt och har hunnit spela en timme. Segt att alla servrar har natt som jag joinat. Ser lite i husen, trots ficklampa

Medlem
Inaktiv

Buggigare "spel" får man leta efter och det känns inte rätt att betala för ett nytt Battlefield 2142.

Medlem
Skrivet av Raklödder:

Buggigare "spel" får man leta efter och det känns inte rätt att betala för ett nytt Battlefield 2142.

tja det e jo en alpha så buggar får man leva med

Medlem
Skrivet av Raklödder:

Buggigare "spel" får man leta efter och det känns inte rätt att betala för ett nytt Battlefield 2142.

Early access alpha. Vad förväntar du dig?

Medlem
Youtuber

Spelat 90 minuter, lite småsaker som störde, overall så var det som när jag landade på Chernarus för första gången, osäkert och adrenalinfyllt


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem
Skrivet av figgehn:

Spelat 90 minuter, lite småsaker som störde, overall så var det som när jag landade på Chernarus för första gången, osäkert och adrenalinfyllt

hopas bara detta inte kommer at bli en stor deathmatch med lite zombies i

Geeks Gaming

Grattis till er som har köpt ett spel som räknas vara färdig om 2 år.

Medlem

De fanboys som skyller allt på alpha <3

Medlem

Trailern blev censurerad på steam lol

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Grattis till er som har köpt ett spel som räknas vara färdig om 2 år.

Thx Ska bli kul att få ta del av utvecklingsprocessen.

Medlem

Tänkte först köpa det nu när jag såg det. Men sedan såg jag att de beräknar att spelet går in i beta om cirka 1 år. Så jag kan nog vänta till löning ändå.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Försökte hitta gameplay på youtube, va fan e det en ficklampsimulator nu eller?!

Medlem

alla eu servrar verkar köra samma klockslag som irl. en slutsats efter att ha kollat upp 6st
Buggigt äre mene ÅH så mysigt! det är gött att vara tillbaka till mysplatsen chernarus! :]

Medlem

Åhhh yesh! <3

Medlem

Folk måste förstå två saker.

Alpha = Testing hos utvecklaren.
Beta = Testing involverande folk utanför utvecklaren.

Alpha är bara en beta som döps om till alpha av utvecklare för att särskilja det mer.

Det andra är att det fortfarande kan vara en mycket tidig beta, som denna. Att kalla folk för fanboys bara för att de säger att det såklart finns buggar när det är ofärdigt och early access är precis lika larvigt som att faktiskt fanboya.

Detta är en early access. Vill ni inte vara del av den processen, var inte det. Men sitt inte och klaga på att det är ofärdigt om ni väljer att vara del av den. Ta det för vad det är, en early access där ni får chansen att influera utvecklingen och vara med och leka tidigt i stadierna.

Mindre tjaffs, pajkastning och tråkigheter, mer julstämning och apokalyptisk överlevnad, i early access!

God jul!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Avstängd
Skrivet av Raklödder:

Buggigare "spel" får man leta efter och det känns inte rätt att betala för ett nytt Battlefield 2142.

En alpha brukar vara buggig och hur kan du jämföra detta med battlefield 2142? Det är två olika spel som är riktigt olik varandra, snacka om att du inte vet vad du pratar om.

Avstängd

230 spänn för ett spel som är i alpha stadiet och tagit för lång tid på sig... mja skulle inte tro det. En hundring och jag hade varit hooked men nej.

Dock har ens DayZ hype gått över för längesedan, upptäckt spel som är bra mycket bättre så.

Medlem
Skrivet av metro swe:

Givet köp!

Hehe kanske man ska sluta spela och sova nu..

Medlem

Greenlight är ett träsk fullt med halvfärdigt mög. Synd och skam att folk numera frivilligt betalar för att bli alphatestare.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Youtuber
Skrivet av Bamia:
Skrivet av figgehn:

Spelat 90 minuter, lite småsaker som störde, overall så var det som när jag landade på Chernarus för första gången, osäkert och adrenalinfyllt

hopas bara detta inte kommer at bli en stor deathmatch med lite zombies i

Av det jag märkte hitills så var folk ganska friendly, dock var det en idiot som tyckte det var en bra idé att anfalla mig... utan vapen. Han fick smaka crowbar, men fick in ett par slag på mig, vilket gjorde att jag blödde ihjäl. Känns som det kommer vara som med modden, spelet upplevs bäst med ett gäng polare.

I början av modden (Jag började spela när man spawnade med en makarov) så var det 50 / 50 att folk var friendly, jag slutade sedan spela i somras då det var 1/99 som var friendly och det var hackers överallt.


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

12
Skriv svar