Nytt lotr mmo tack

Medlem
Nytt lotr mmo tack

Efter att ha sett nya hobbit filmen i söndags har jag insett en sak, fan vad jag vill se ett nytt lotr mmo göras, visst det finns lotro men det spelet känns dated som tusan, min dröm vore gw2 stuket fast i tolkiens värld ^^


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Tolkiens universum sträcker sig över en väldigt lång tidslinje och det som utforskats hittills i otaliga spel är en väldigt liten del av allt. Om någon vill göra ett nytt LOTR MMO, varför då inte utforska någon del av Tolkiens värld som inte förekommit i massor av spel redan. Låt det utspela sig under första åldern. Låt oss få se Gondolin och Angband nu när vi tröttnat på Minas Tirith och Mordor.

Men det kommer troligtvis aldrig att hända. Just händelserna från LOTR-trilogin är det som folk känner igen mest och då är det ett säkert kort. Men det är synd att så mycket av Tolkiens värld går förlorad.

Medlem

Tja, säg inte det. Star Wars fick ju ett MMO utan Darth Vader.

Medlem

Tycker att LOTR-spelet som senaste PCG rapporterade om verkar intressant - inget MMO(vilket jag är glad för)

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Tja, säg inte det. Star Wars fick ju ett MMO utan Darth Vader.

Ja, vi kan ju alltid hoppas. Men om jag får bestämma helt själv så skippar vi MMO och gör ett riktigt fläskigt open world RPG istället.

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Tycker att LOTR-spelet som senaste PCG rapporterade om verkar intressant - inget MMO(vilket jag är glad för)

Amen!

Skrivet av Bennii:
Skrivet av 73mpl4R:

Tja, säg inte det. Star Wars fick ju ett MMO utan Darth Vader.

Ja, vi kan ju alltid hoppas. Men om jag får bestämma helt själv så skippar vi MMO och gör ett riktigt fläskigt open world RPG istället.

Vad sägs om en Dragon Age / The Witcher hybrid i Midgård? Now!

Medlem

Hade velat se ett nytt Midgård RTS.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Hade velat se ett nytt Midgård RTS.

Ett Battle for Middle-Earth 3 står högst upp på min önskelista i år!

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

Efter att ha sett nya hobbit filmen i söndags har jag insett en sak, fan vad jag vill se ett nytt lotr mmo göras, visst det finns lotro men det spelet känns dated som tusan, min dröm vore gw2 stuket fast i tolkiens värld ^^

Har inspirerad av senaste filmen återinstallerat LOTRO för ett par dagar sedan. Min dvärg hunter är L64 och befinner sig i Mirkwood för tillfället.
Har en hatkärlek till spelet.... vilket är anledningen till att jag inte hunnit längre än till Mirkwood trots att min gubbe har några år på nacken nu.
Måste säga att det känns riktigt kul just nu. Det mest irriterande är legendarysystemet med vapnen. Fyller liksom ingen funktion att ha ett så krångligt system.
Sen har LOTRO blivit lite som Windows var tidigare.... ett lappverk. Alla mmo's akilleshäl när dom åldras. Förr eller senare måste man göra genomgripande förändringar eller skapa ett helt nytt spel.

1
Skriv svar