Gravid pt 2

Medlem
Gravid pt 2

Det är ungefär 2,5 månad till ETA. Magen börjar bli stor och det var hög tid att föreviga miraklet precis så som vi gjorde förra gången.

Här är bilden från barn nummer ett

Den bilden är tagen i en riktigt studio.

I går tog vi denna bilden hemma i vardagsrummet med endast en blixt i softbox vid sidan om Linda. Rätt hygglig tycker jag själv. Så man behöver med andra ord inte svindyra prylar för att åstadkomma bra resultat.

Det blev också min 2000'de bild uppladdad på Flick'r

#blogg

Redaktör
Gravid pt 2

Snyggt. Och kul med tillväxten! Hon ligger en månad före min sambo.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Snyggt. Och kul med tillväxten! Hon ligger en månad före min sambo.

Vad roligt! Är det första för er?

Redaktör
Skrivet av manuelek:
Skrivet av Tompa:

Snyggt. Och kul med tillväxten! Hon ligger en månad före min sambo.

Vad roligt! Är det första för er?

Andra. Första fyller två om en månad. Något yngre än din äldsta, va? Tycker det ser ut så på dina bilder i alla fall.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av manuelek:
Skrivet av Tompa:

Snyggt. Och kul med tillväxten! Hon ligger en månad före min sambo.

Vad roligt! Är det första för er?

Andra. Första fyller två om en månad. Något yngre än din äldsta, va? Tycker det ser ut så på dina bilder i alla fall.

Ja hon blev två i oktober. Det går undan och det känns som vi precis kommit hem från BB med den första... så på det viset är bloggen bra för det blir dokumenterat allt man gör under tiden och så kan jag gå tillbaka och minnas. Hade jag inte fotograferat och haft bilderna som påminnelser hade jag nog glömt mycket av det vardagliga vi varit med om, men som ändå är värt att minnas. Så jag kan varmt rekommendera lite dokumentation

Redaktör
Skrivet av manuelek:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av manuelek:
Skrivet av Tompa:

Snyggt. Och kul med tillväxten! Hon ligger en månad före min sambo.

Vad roligt! Är det första för er?

Andra. Första fyller två om en månad. Något yngre än din äldsta, va? Tycker det ser ut så på dina bilder i alla fall.

Ja hon blev två i oktober. Det går undan och det känns som vi precis kommit hem från BB med den första... så på det viset är bloggen bra för det blir dokumenterat allt man gör under tiden och så kan jag gå tillbaka och minnas. Hade jag inte fotograferat och haft bilderna som påminnelser hade jag nog glömt mycket av det vardagliga vi varit med om, men som ändå är värt att minnas. Så jag kan varmt rekommendera lite dokumentation

Det finns en del bilder på grabben, även om jag inte pubbar dem.


signatur
1
Skriv svar