Microsoft visar hur Smartglass fungerar med Ryse

Robot
Medlem
Microsoft visar hur Smartglass fungerar med Ryse

har runt 4 xbox one spel hemma och kan inte spelat något för jag förbokade från en svensk sida å då har man ingen konsol =_= tycker ryse ser intressant ut fast om man ska tro alla videos på spelet så är det inte direkt fantasivärlden när det gäller fiendedesign


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

vadå kan man inte spela svenska spel på en invandrar xbox one? Hur orkar dom... Är det likadant med Playstation 4?

Medlem
Skrivet av Saurfange:

vadå kan man inte spela svenska spel på en invandrar xbox one? Hur orkar dom... Är det likadant med Playstation 4?

Jo det kan man. Han menar att han inte fått sin xbox ännu.

Inaktiv

Tror jag står över Windows 8 och Smartglass.

Medlem

Nya rykten säger att xbox nordic inte kommer förrens q3 -q4 2014

Man får ju verkligen hoppas att det är jätte lösa rykten..

Ser ju inte ens ut som att xbox one eu version om den är beställd via svenska webhallen eller annat kommer förrens q1 2014 eller i värsta fall q2


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Sunryse, Flied Ryse, Ryse n shine!

Smartass by Microsåft

Inaktiv
Skrivet av Notumforce:

Nya rykten säger att xbox nordic inte kommer förrens q3 -q4 2014

Man får ju verkligen hoppas att det är jätte lösa rykten..

Ser ju inte ens ut som att xbox one eu version om den är beställd via svenska webhallen eller annat kommer förrens q1 2014 eller i värsta fall q2

Det finns fler ställen att hitta Xbox One på, Mediamarkt, Game, Gamestop och säkert fler ställen,
Min Day 1 Xbone köpte man på Gamestop, så kollar man runt lite och tjötar med diverse butiker så lyckas man så småningom få tag på maskin.

Läste på Gamereactor häromdan om att en guldöverdragen Xbone finns att köpa i England, den kostar bara 70 000 kr, lol.

Medlem

jupp har min nu efter viss väntan. Smartglass verkar kräva wifi på både xbox och mobilen. vilket är lite synd.

Kör trådat för det wifi som finns i lägenheten är skräp.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar