Star Wars: Attack Squadrons är avtäckt!

Robot
Medlem
Star Wars: Attack Squadrons är avtäckt!

Coolt , alltid kul med starwars

Medlem

signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jävlar vilken lökig trailer! Om man ignorerar den ikoniska musiken och de lika ikoniska ljudeffekterna (R2's skrik, lasrarna, lightspeed-hoppet) så inser man hur billig och okreativ själva trailern var.

Alltså, utan delarna som var copypastade (dvs John Williams och Industrial Light & Magics ljudarbete) så ser det mer ut som en tam blender-tutorial än trailern för något. Kom igen, Disney har bättre budget än så här.

PS: Jag har ingen kritik att rikta mot själva spelet.

Medlem

Ja trailern kändes lite...mjaaaa. Men spelet kan säkert bli sköj

Medlem

Hoppas det inte blir SWToR Space Combat stand-alone.

Medlem

Uhh.. blir lite tufft med alla spel som Star Citizen och Elite Dangerous.

Dessutom ser det ut som något snabbt filmklipp gjort av ett barn.. Och det är lite pinsamt eftersom Star Citizens in-game grafik är långt mycket snyggare än vad som visas i deras trailer (grafik är inte allt, men ändå).

Medlem

Fränt. Måste testas

Medlem
Skrivet av Theo B:

Uhh.. blir lite tufft med alla spel som Star Citizen och Elite Dangerous.

Dessutom ser det ut som något snabbt filmklipp gjort av ett barn.. Och det är lite pinsamt eftersom Star Citizens in-game grafik är långt mycket snyggare än vad som visas i deras trailer (grafik är inte allt, men ändå).

Men ändå kritiserar du grafiken? Bra jobbat där Einstein.

Medlem

tyckte trailern kändes jävligt "Retro", vilket jag i starwars sammanhang tar som något mysigt

Medlem

World of Spaceships?


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Medlem
Medlem

Ja himlars vilken trailer... amatörmässig springs to mind. Nåja, ska inte döma inte ut spelet pga en mindre bra trailer, får läsa upp lite om det

Medlem

Länge sedan det gjordes ett riktigt bra SW spel men hoppas kan man ju alltid. Ett nytt Rogue Squadron spel hade inte varit fel men jag hade hellre sett ett nytt Tie-Fighter spel (fortfarande ett av de bästa spelen i genren som jag spelat). Med det sagt är jag väldigt skeptisk till det här spelet, hellre det än att vara helt lyrisk och sedan, återigen, bli besviken.

Medlem

Det som retar mig mest är att Millennium Falcon drar in i hyperspace med en gång efter att ha dragit en Tie..

Men alla vet ju att det inte går utan lite meck med en Hydro Spanner..

Medlem

Stort företag, stort varumärke, Free-2-play, jag tar och aktar mig från denna.

Medlem

Tyckte det såg väldigt onaturligt ut med hur skeppen förstördes, det blir bara en explosion och sen försvinner den bara. Fast sen är det ju onaturligt med ljudeffekter i vakuum också.

Spelet kan säkert bli jättebra, men det var inget vidare första intryck ärligt talat. Trailern såg ut att ha lägre budget än en HowToBasic film.

Medlem
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Theo B:

Uhh.. blir lite tufft med alla spel som Star Citizen och Elite Dangerous.

Dessutom ser det ut som något snabbt filmklipp gjort av ett barn.. Och det är lite pinsamt eftersom Star Citizens in-game grafik är långt mycket snyggare än vad som visas i deras trailer (grafik är inte allt, men ändå).

Men ändå kritiserar du grafiken? Bra jobbat där Einstein.

Det är väl okej att kritisera grafiken? Bara för att det inte är allt så har det en stor betydelse för många spelare.

Undvik personangrepp.

Medlem
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Theo B:

Uhh.. blir lite tufft med alla spel som Star Citizen och Elite Dangerous.

Dessutom ser det ut som något snabbt filmklipp gjort av ett barn.. Och det är lite pinsamt eftersom Star Citizens in-game grafik är långt mycket snyggare än vad som visas i deras trailer (grafik är inte allt, men ändå).

Men ändå kritiserar du grafiken? Bra jobbat där Einstein.

Det är väl okej att kritisera grafiken? Bara för att det inte är allt så har det en stor betydelse för många spelare.

Undvik personangrepp.

Nej. Bryr man sig inte om grafiken som personen påstår så kritiserar man den inte heller. För då bryr man sig om grafiken helt plötsligt..

Medlem

håller mig till war thunder om jag ska vara helt ärlig


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Theo B:

Uhh.. blir lite tufft med alla spel som Star Citizen och Elite Dangerous.

Dessutom ser det ut som något snabbt filmklipp gjort av ett barn.. Och det är lite pinsamt eftersom Star Citizens in-game grafik är långt mycket snyggare än vad som visas i deras trailer (grafik är inte allt, men ändå).

Men ändå kritiserar du grafiken? Bra jobbat där Einstein.

Det är väl okej att kritisera grafiken? Bara för att det inte är allt så har det en stor betydelse för många spelare.

Undvik personangrepp.

Nej. Bryr man sig inte om grafiken som personen påstår så kritiserar man den inte heller. För då bryr man sig om grafiken helt plötsligt..

Men snälla !
Öva lite på läsförståelse tack !
Att säga "grafiken är inte allt" betyder INTE att man inte bryr sig om grafiken.

Det betyder mer just vad som ordagrannt sägs, grafiken är inte allenarådande hur bra ett spel är eller grafiken är inte allt.

Medlem

Nooo..

Det är free to pay...

Medlem
Skrivet av Stingshot:

Nooo..

Det är free to pay...

f2p är inte alltid hemskt, spelade war thunder ett bra tag innan jag ens fick för mig att skaffa premium account, å tyckte inte det var så jävligt alls när man var gratis spelare


signatur

always use the nubs for cover

phi
Medlem

Här trodde jag att vi skulle få se ett X-Wing vs Tie Fighter eller ett War Thunder i Star Wars universumet och med stöd för Oculus Rift. Jag skojar inte, jag fick fan i mig ståfräs här.

Vilket anti-klimax.

Jag tycker spelutvecklaren kan betatesta spelet själv, så kan vi gamers får färdiga spel istället. Vi måste vända på trenden.

SW-spel var kul en gång i tiden, nu känns det inte så imponerande längre.

(Gnäll mode off...)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

*suck* Ännu mer av EA's f2p skräp.

Visst är f2p inte alltid hemskt, men jag har aldrig spelat eller sett något EA f2p spel som inte har varit eller blivit pay-2-win.

Har fortfarande spysmak i munnen efter att dom lurade skjortan av tusentals spelare in Battlefield Play4Free för några år sen
http://www.kotaku.com.au/2012/01/battlefield-play-4-free-ange....

Medlem

Hoppas mer på spelet än vad trailern hade att erbjuda. (Eller teasern?)

Skrivet av Alexraptor:

*suck* Ännu mer av EA's f2p skräp.

Visst är f2p inte alltid hemskt, men jag har aldrig spelat eller sett något EA f2p spel som inte har varit eller blivit pay-2-win.

Har fortfarande spysmak i munnen efter att dom lurade skjortan av tusentals spelare in Battlefield Play4Free för några år sen
http://www.kotaku.com.au/2012/01/battlefield-play-4-free-ange....

...EA? Vart ser du att det är utvecklat av EA? Eller missuppfattar jag dig helt?

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Hoppas mer på spelet än vad trailern hade att erbjuda. (Eller teasern?)

Skrivet av Alexraptor:

*suck* Ännu mer av EA's f2p skräp.

Visst är f2p inte alltid hemskt, men jag har aldrig spelat eller sett något EA f2p spel som inte har varit eller blivit pay-2-win.

Har fortfarande spysmak i munnen efter att dom lurade skjortan av tusentals spelare in Battlefield Play4Free för några år sen
http://www.kotaku.com.au/2012/01/battlefield-play-4-free-ange....

...EA? Vart ser du att det är utvecklat av EA? Eller missuppfattar jag dig helt?

Had för mig att EA skaffat sig exklusiva rättigheter till att göra Star Wars spel.

Medlem
Skrivet av Alexraptor:
Skrivet av Luciphear:

Hoppas mer på spelet än vad trailern hade att erbjuda. (Eller teasern?)

Skrivet av Alexraptor:

*suck* Ännu mer av EA's f2p skräp.

Visst är f2p inte alltid hemskt, men jag har aldrig spelat eller sett något EA f2p spel som inte har varit eller blivit pay-2-win.

Har fortfarande spysmak i munnen efter att dom lurade skjortan av tusentals spelare in Battlefield Play4Free för några år sen
http://www.kotaku.com.au/2012/01/battlefield-play-4-free-ange....

...EA? Vart ser du att det är utvecklat av EA? Eller missuppfattar jag dig helt?

Had för mig att EA skaffat sig exklusiva rättigheter till att göra Star Wars spel.

Har för mig det bara handlade om Battlefront? Jag kan ha fel...

12
Skriv svar