såg at DayZ har early acess på steam

Medlem
såg at DayZ har early acess på steam

som ämnet säger steam har Dayz stand alone early acess nu

Medlem

Blev ett impulsköp direkt.
Synd bara att jag inte kommer hinna prova ikväll

Medlem

Shoppen var nere när jag skulle in/laddade inte så kommer nog att inhandla det imorgon. Tyvärr så är det tentaperiod OCH jul vilket kommer att förhindra mitt spelande av det. Men efter det… *dreggel*


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Mr Hatisk:

Blev ett impulsköp direkt.
Synd bara att jag inte kommer hinna prova ikväll

blev samma för big en no brainer

Medlem

Kan folk säga vad ni ser i det här spelet? Har aldrig varit intresserad av det men har många kompisar som hypar söder det här spelet. Vad är grejjen?

Medlem
Skrivet av vTune:

Kan folk säga vad ni ser i det här spelet? Har aldrig varit intresserad av det men har många kompisar som hypar söder det här spelet. Vad är grejjen?

ZOMBIEEEEEEESSSSSS

Medlem
Skrivet av Bamia:
Skrivet av vTune:

Kan folk säga vad ni ser i det här spelet? Har aldrig varit intresserad av det men har många kompisar som hypar söder det här spelet. Vad är grejjen?

ZOMBIEEEEEEESSSSSS

Mest gå runt och gömma sig var det verkar som

Medlem
Skrivet av vTune:
Skrivet av Bamia:
Skrivet av vTune:

Kan folk säga vad ni ser i det här spelet? Har aldrig varit intresserad av det men har många kompisar som hypar söder det här spelet. Vad är grejjen?

ZOMBIEEEEEEESSSSSS

Mest gå runt och gömma sig var det verkar som

många spel som du bara gömmer dig mycket bf4 cod och massa andra orkar inte räkna up dom

Medlem
Skrivet av Bamia:
Skrivet av vTune:
Skrivet av Bamia:
Skrivet av vTune:

Kan folk säga vad ni ser i det här spelet? Har aldrig varit intresserad av det men har många kompisar som hypar söder det här spelet. Vad är grejjen?

ZOMBIEEEEEEESSSSSS

Mest gå runt och gömma sig var det verkar som

många spel som du bara gömmer dig mycket bf4 cod och massa andra orkar inte räkna up dom

Aa fast det är väll ändå ganska mycket mer action i CoD och bf4 iaf cod Säger inte att DayZ är ett dåligt spel har bara lite svårt o se vad andra ser i det

Medlem
Skrivet av vTune:
Skrivet av Bamia:
Skrivet av vTune:
Skrivet av Bamia:
Skrivet av vTune:

Kan folk säga vad ni ser i det här spelet? Har aldrig varit intresserad av det men har många kompisar som hypar söder det här spelet. Vad är grejjen?

ZOMBIEEEEEEESSSSSS

Mest gå runt och gömma sig var det verkar som

många spel som du bara gömmer dig mycket bf4 cod och massa andra orkar inte räkna up dom

Aa fast det är väll ändå ganska mycket mer action i CoD och bf4 iaf cod Säger inte att DayZ är ett dåligt spel har bara lite svårt o se vad andra ser i det

samma som jag har problem med att förstå bf en ändlös dö o respwan o dö igen...fast tycker bf e skoj ändå ibland

Inaktiv

Du har något att förlora så som speltid och gear "eller tjäna". Du vet inte alltid vad andra spelare har för gear, hur många det är eller när dom dyker upp. Det gör att känslan i strider blir nervpirrande och andra spelare blir riktiga hot och inte vanliga måltavlor. Zombie survival och en stor karta är bara ett plus.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av vTune:
Skrivet av Bamia:
Skrivet av vTune:
Skrivet av Bamia:
Skrivet av vTune:

Kan folk säga vad ni ser i det här spelet? Har aldrig varit intresserad av det men har många kompisar som hypar söder det här spelet. Vad är grejjen?

ZOMBIEEEEEEESSSSSS

Mest gå runt och gömma sig var det verkar som

många spel som du bara gömmer dig mycket bf4 cod och massa andra orkar inte räkna up dom

Aa fast det är väll ändå ganska mycket mer action i CoD och bf4 iaf cod Säger inte att DayZ är ett dåligt spel har bara lite svårt o se vad andra ser i det

Det är väll som med allting, alla har olika smak. bara att inse det.

Skribent

En köfunktion hade varit att föredra.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Kör alla servrar på samma tidszon? Varje jävla server jag har hoppat in på efter jobbet har det varit natt, oavsett om det varit US eller EU servrar. Lite less på att springa i mörkret.

Medlem
Skrivet av Mr Hatisk:

Kör alla servrar på samma tidszon? Varje jävla server jag har hoppat in på efter jobbet har det varit natt, oavsett om det varit US eller EU servrar. Lite less på att springa i mörkret.

det verkar inte bättre

Medlem
Skrivet av Mr Hatisk:

Kör alla servrar på samma tidszon? Varje jävla server jag har hoppat in på efter jobbet har det varit natt, oavsett om det varit US eller EU servrar. Lite less på att springa i mörkret.

Så är det faktiskt i DayZ mod också. Spelet följer serverklockan. Sedan att man kan sätta upp det så att det alltid är dag e t c är en annan fråga.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Mr Hatisk:

Kör alla servrar på samma tidszon? Varje jävla server jag har hoppat in på efter jobbet har det varit natt, oavsett om det varit US eller EU servrar. Lite less på att springa i mörkret.

Så är det faktiskt i DayZ mod också. Spelet följer serverklockan. Sedan att man kan sätta upp det så att det alltid är dag e t c är en annan fråga.

Jo men nu var de så att ALLA servrar jag joinade var det natt i, EU, US spelade ingen roll, en polare prövade t.o.m joina en australiensk server fortfarande natt. Så undrar om det e så att alla går på samma tidszon nu i början och inte efter "lokal" tid?

Medlem

Ni som har provat den här betan hur känns den jämfört med moddarna tex epoch, kan man stasha saker nånstans? eller ere bara börja om från början igen när man dött?

Medlem

Hur spelbart är early access betan? tänkte köpa det till fredag. Men från vad jag har sett finns det bara ett litet antal servrar tillgängliga och dom lägger av / dc:ar rätt ofta

Medlem
Skrivet av Mr Hatisk:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Mr Hatisk:

Kör alla servrar på samma tidszon? Varje jävla server jag har hoppat in på efter jobbet har det varit natt, oavsett om det varit US eller EU servrar. Lite less på att springa i mörkret.

Så är det faktiskt i DayZ mod också. Spelet följer serverklockan. Sedan att man kan sätta upp det så att det alltid är dag e t c är en annan fråga.

Jo men nu var de så att ALLA servrar jag joinade var det natt i, EU, US spelade ingen roll, en polare prövade t.o.m joina en australiensk server fortfarande natt. Så undrar om det e så att alla går på samma tidszon nu i början och inte efter "lokal" tid?

Japp, I see your point.

Det enda jag kan tänka mig är att det var hårdkodat i uppdraget. Vi funderade lite över det men eftersom vi bara joinar EU-servrar så märkte jag inte av det.

Igår var det dag dock.. innan STEAM krashade.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar