18. Det är ganska...

18. Det är ganska...

Skönt att vara sjuk, vist mår man fan och ingen sömn får man, men nu är det min tur att ligga still i soffan och kolla på tv.
Och jag får yttra de behövda men o-uppskattade orden "Nu får fan ni anstränga er lite och städa" till resten av de som lunkar omkring här hemma och bara förväntar sig att jag löser och fixar allt.

Tror jag tar mig en kopp Citron Té och kollar på, vad det nu kan finnas för något, hoppas på något roligt tecknat. Cartoons 4 evarz! (ingen Anime/Manga).

Undrar varför Luftman inte kommenterade på lucka 17? kanske vart distraherad, eller är han sur på mig.

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
18. Det är ganska...

Haha nädå, jag blev distraherad av annat tjoller.
Tips till någon lucka: Travellers top 5 tecknade serier. (Gärna med beskrivning varför du gillar dom)

Intressant förslag....vågar man????

Vågar jag bli utskrattad för mina val, då åtminstone 2 vet jag skulle få folk att göra sig löjliga över.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Intressant förslag....vågar man????

Vågar jag bli utskrattad för mina val, då åtminstone 2 vet jag skulle få folk att göra sig löjliga över.

Så länge du kan lyfta fram varför du gillar dom så borde det vara lugnt.

Tecknade serier är ju gräjhöjta låt höra nu


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Ja okej då, men det kommer kanske ta tid, vi får se.

Det finns liksom för många som jag måste börja gallra ur och välja för att inte göra ett larvigt långt inlägg.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar