Super Smash Bros – Rosalina och Luma entré

Robot
Medlem
Super Smash Bros – Rosalina och Luma entré

Om jag ska vara helt ärlig så förstår jag inte the big deal med detta spel. Visst dom är roliga, har själv Brawl och Melee men det är ju i stort sätt samma spel fast till en annan konsol och några nya karaktärer. Desamma med Mario kart. Känns som om Nintendo kommer undan väldigt lätt bara för att Mario är med.

Väntar fortfarande på det innovativa Mario-spelet som får mig att köpa en Wii U.

Medlem

Var är captain falcon? :'(

Medlem

YEAH! That's mah girl!!


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Varför ser detta nästan identiskt ut som super smash bros brawl till wii :/

Medlem

Nice! Känner att det börjar gå ifrån "Undrar om man ska ha ett Wii U som komplement till kommande PS4:an" till "Undrar vad man ska ha en PS4:a till egentligen". Nintendo visar än en gång att lokal multiplayer fortfarande är relevant.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Ishow:

Om jag ska vara helt ärlig så förstår jag inte the big deal med detta spel. Visst dom är roliga, har själv Brawl och Melee men det är ju i stort sätt samma spel fast till en annan konsol och några nya karaktärer. Desamma med Mario kart. Känns som om Nintendo kommer undan väldigt lätt bara för att Mario är med.

Väntar fortfarande på det innovativa Mario-spelet som får mig att köpa en Wii U.

3D Worlds? Visst det är "ett plattforms spel" som det alltid varit men ingen bana är lik den andre, otroligt roligt spel.

Skrivet av eddie the eagle:

Varför ser detta nästan identiskt ut som super smash bros brawl till wii :/

Likadant? Ganska stor skillnad från 480p --> 1080p.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Ishow:

Om jag ska vara helt ärlig så förstår jag inte the big deal med detta spel. Visst dom är roliga, har själv Brawl och Melee men det är ju i stort sätt samma spel fast till en annan konsol och några nya karaktärer. Desamma med Mario kart. Känns som om Nintendo kommer undan väldigt lätt bara för att Mario är med. .

Men hallå, uppföljare. Det är väl för att det är kul som folk fortsätter köpa spelen, de har uppenbarligen hittat en vinnande formula, och i Smash-spelen ger de alltid fansen mer av vad de vill ha (förutom Melee-hardcore lirarna).

Medlem
Skrivet av Sebovich:
Skrivet av Ishow:

Om jag ska vara helt ärlig så förstår jag inte the big deal med detta spel. Visst dom är roliga, har själv Brawl och Melee men det är ju i stort sätt samma spel fast till en annan konsol och några nya karaktärer. Desamma med Mario kart. Känns som om Nintendo kommer undan väldigt lätt bara för att Mario är med. .

Men hallå, uppföljare. Det är väl för att det är kul som folk fortsätter köpa spelen, de har uppenbarligen hittat en vinnande formula, och i Smash-spelen ger de alltid fansen mer av vad de vill ha (förutom Melee-hardcore lirarna).

Jo men det är ju klart att man fortsätter på en vinnande formula, men jag som inte har en wii u förstår inte varför jag ska köpa en för detta spel. Då kan jag ju lika gärna köra på min wii.

Medlem
Skrivet av Ishow:

Om jag ska vara helt ärlig så förstår jag inte the big deal med detta spel. Visst dom är roliga, har själv Brawl och Melee men det är ju i stort sätt samma spel fast till en annan konsol och några nya karaktärer. Desamma med Mario kart. Känns som om Nintendo kommer undan väldigt lätt bara för att Mario är med.

Väntar fortfarande på det innovativa Mario-spelet som får mig att köpa en Wii U.

Det är ju exakt samma med alla Cod spel som kommer ut, iprincip samma spel varje år.

Medlem
Skrivet av Ishow:
Skrivet av Sebovich:
Skrivet av Ishow:

Om jag ska vara helt ärlig så förstår jag inte the big deal med detta spel. Visst dom är roliga, har själv Brawl och Melee men det är ju i stort sätt samma spel fast till en annan konsol och några nya karaktärer. Desamma med Mario kart. Känns som om Nintendo kommer undan väldigt lätt bara för att Mario är med. .

Men hallå, uppföljare. Det är väl för att det är kul som folk fortsätter köpa spelen, de har uppenbarligen hittat en vinnande formula, och i Smash-spelen ger de alltid fansen mer av vad de vill ha (förutom Melee-hardcore lirarna).

Jo men det är ju klart att man fortsätter på en vinnande formula, men jag som inte har en wii u förstår inte varför jag ska köpa en för detta spel. Då kan jag ju lika gärna köra på min wii.

Jag förstår inte heller varför du skulle köpa en konsol för ett spel. Man köper ju en konsol för att det finns ett flertal spel till just den konsolen + särskilda tilllbehör som man vill utnyttja.

Förövrigt, så länge en spelseriers uppföljare bara blir bättre och bättre (eller helt enkelt förändras på ett sätt som inte försämra dess kvalitet) än tidigare titel så ser jag ingen anledning till varför man inte skulle vilja spela uppföljaren.


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar