Star Wars: Attack Squadrons är avtäckt!

Medlem

Free 2 Play PVP? Vad är det här för skit?
Är DETTA vad vi har att se fram emot ISTÄLLET FÖR Starwars 1313?

FUCK. YOU. DISNEY. /rant off

Medlem

Finner inte Star Wars så bra eller intressant. Enda coola/bra med Star Wars är ljussablar och Sith släktet.

Gillar Mass Effect universumet mer i sådana fall.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

WT i rymden alltså, utan PvE, vad det verkar? Nej, tack.

En riktig spaceshooter á la de gamla X-Wing/Tie Fighter-spelen hade varit något (med singelspelarläge också, förbaskat många som glömmer bort de som inte bara vill nöta PvP), problemet är väl kanske då att de konkurrerat med spel som Elite: Dangerous och Star Citizen.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Ni har stavat namnet fel överallt. Det är Attack Squadrons med s på slutet!

Also, wtf på grafiken? Texturerna ser ju ut att ha lägre upplösning än Rouge Squadron II till Gamecube (ett spel som iofs var sinnessjukt snyggt för sin tid... men så är det ju också typ 10 år gammalt)

phi
Medlem
Skrivet av fzusr:

Ni har stavat namnet fel överallt. Det är Attack Squadrons med s på slutet!

Also, wtf på grafiken? Texturerna ser ju ut att ha lägre upplösning än Rouge Squadron II till Gamecube (ett spel som iofs var sinnessjukt snyggt för sin tid... men så är det ju också typ 10 år gammalt)

Du har stavat det fel!

Rouge är franska och betyder "röd" och det är även något som man har på kinderna om man är antingen tjej eller transa.

Medlem

Hahahahaha, lego star wars är bättre, sicken bluff detta blir, släng in dumbo med laserkanoner hahah

Medlem

Det ser ganska billigt ut men jag tar det oavsett. Det har ryckt allt för länge i min XWing-tarm.

Men kan de inte göra ett nytt XWING vs TIE FIGHTER snart med riktig SP-kampanj.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Ingen mer än jag som la märke till att Lucasarts utvecklar? Trodde den studion var nerlagd?
1313 ftw!!!


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Skitdålig trailer, men ett spel jag GARANTERAT kommer att spela om det är bra.

MEG
Medlem

Free 2 play, får numera skitvibbar av det ordet. Jag hoppas dock att jag har fel, det skulle vara kul med ett bra StarWars spel. Var trots allt ett tag sedan det kom ett.


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av Peete:

Ingen mer än jag som la märke till att Lucasarts utvecklar? Trodde den studion var nerlagd?
1313 ftw!!!

Det är inte Lucasarts som utvecklar spelar, utan en "indieutvecklare" kallad "Area 52 Games" (http://www.area52games.com/).

Medlem

Säg vad man vill men jag är så himla glad att det börjar komma ut Star Wars spel med dom gamla filmerna i fokus. Så himla trött på "Clone Wars" erans spel.

Det ska va Empire vs. Rebels, inte Republic vs. Confederacy

Medlem

Varför !-tecken i rubriken? Så lustigt.

/Utropstecken-jedin.

Medlem

Nej tack, hoppas på battlefront istället

Medlem
Skrivet av phi:
Skrivet av fzusr:

Ni har stavat namnet fel överallt. Det är Attack Squadrons med s på slutet!

Also, wtf på grafiken? Texturerna ser ju ut att ha lägre upplösning än Rouge Squadron II till Gamecube (ett spel som iofs var sinnessjukt snyggt för sin tid... men så är det ju också typ 10 år gammalt)

Du har stavat det fel!

Rouge är franska och betyder "röd" och det är även något som man har på kinderna om man är antingen tjej eller transa.

You got me
Aldrig funderat över det där faktiskt. Vet att det betyder Röd. Luke heter ju Red 5 i filmerna så tänkte att det hade något med det att göra...

12
Skriv svar