Farligt mysig trailer för Mario Kart 8

Robot
Medlem
Farligt mysig trailer för Mario Kart 8

Ja de var rätt hög mysfaktor på den! <3

Medlem

Undrar om Nintendo kommer lägga in en claim på den där videon =/


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Alla nya wii u spel ser så bra ut, zelda, mario etc. men har tyvärr inte råd till ett wii u

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Undrar om Nintendo kommer lägga in en claim på den där videon =/

Tror inte de gör det på deras egen video.

Medlem

Snart byter jag ut min ps4 mot en wii u?? any takers?

Medlem
Skrivet av hastapan:

Snart byter jag ut min ps4 mot en wii u?? any takers?

Nope.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skribent

Tror 2014 kommer bli ett bra år för Wii U.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Tror 2014 kommer bli ett bra år för Wii U.

Definitivt. Super Mario 3D World hade i princip gjort att jag bestämt mig för att ett Wii U ska få komplettera den kommande PS4:an men den här trailern gjorde det beslutet 10 gånger mer solklart.

Tyckte faktiskt inte Mario Kart Wii gav så mycket gentemot Double Dash så kände att jag kunde klara mig utan "nästa generation" med bara nån enstaka ny powerup och lite andra banor, men detta ser ju helt vanvettigt bra ut.

Medlem

PC + Wii U. Man behöver inte så mycket mer

Medlem

Jag som är en konsolhatare köpte mig en nybegagnad Wii U basic för 1300 sen har jag köpt till Mario 3d world och jävlar vad kul det är. Grafiken är riktigt trevlig med så inget att klaga på där.

Som killen över mig skrev: PC + Wii U. Man behöver inte så mycket mer


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

får skaffa en wii U snart asså. Har inget sug efter dom andra två burkarna ennu men inte så konstigt kanske, Tror det kan vara bra för nintendo med lite motgång ibland så dom får lite utmaning att rätta till allt igen. Och vem vet kanske är det när dessa "motgångar" kommer som dom spänner musklerna och verkligen ger oss dom absolut bästa spelen? Kolla bara snes = super mario world? N64 gav oss Mario 64, Gamecube gav oss flera bra dock inget vidare mario. Nu Wii U och ja kanske är det så att inget ont som inte för något gott med sig Yahuuuuu!!

Medlem
Skrivet av Saurfange:

får skaffa en wii U snart asså. Har inget sug efter dom andra två burkarna ennu men inte så konstigt kanske, Tror det kan vara bra för nintendo med lite motgång ibland så dom får lite utmaning att rätta till allt igen. Och vem vet kanske är det när dessa "motgångar" kommer som dom spänner musklerna och verkligen ger oss dom absolut bästa spelen? Kolla bara snes = super mario world? N64 gav oss Mario 64, Gamecube gav oss flera bra dock inget vidare mario. Nu Wii U och ja kanske är det så att inget ont som inte för något gott med sig Yahuuuuu!!

Super Mario Sunshine till Gamecube var väl ett av de bättre Super Mario-spelen? Åtminstone enligt mig.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Saurfange:

får skaffa en wii U snart asså. Har inget sug efter dom andra två burkarna ennu men inte så konstigt kanske, Tror det kan vara bra för nintendo med lite motgång ibland så dom får lite utmaning att rätta till allt igen. Och vem vet kanske är det när dessa "motgångar" kommer som dom spänner musklerna och verkligen ger oss dom absolut bästa spelen? Kolla bara snes = super mario world? N64 gav oss Mario 64, Gamecube gav oss flera bra dock inget vidare mario. Nu Wii U och ja kanske är det så att inget ont som inte för något gott med sig Yahuuuuu!!

Super Mario Sunshine till Gamecube var väl ett av de bättre Super Mario-spelen? Åtminstone enligt mig.

Många anser att det inte var någon höjdare. Har bara provat litegrann av det och blev inte jätteimpad men det verkar helt OK. Galaxy däremot är bland de bästa spelen jag någonsin spelat, alla kategorier.

Medlem
Skrivet av Theo B:
Skrivet av Hipshot:

Undrar om Nintendo kommer lägga in en claim på den där videon =/

Tror inte de gör det på deras egen video.

Inga problem, någon annan kan göra det "åt dem", det är ju tydligen så det fungerar

Medlem

Har en wii u. Helt fantastisk. Köpte mig även en ps4a på releasen. Suger hästballe, i alla fall tills metal gear och naughty dog släpper något spel...

Nintendo levererar perfekta spel, behöver inte patchas, inte mikro transaktioner och inga dlcs förpengar 2 dagar efter release. Betala för online etc. Jag är så trött på sådant nu. Förhoppningsvis börjar fler andra bli det också och bara vill ha ren njutning. Nintendo is the way to go! Gå in på gamerankings.com, topp 100 listan och nintendo har överlägset mest exklusiva spel där, speciellt i absoluta toppen. Faktan finns ju att de gör bäst spel.


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av hastapan:

Snart byter jag ut min ps4 mot en wii u?? any takers?

Nope.

Reko. Enderar att du säljer ps4an på tradera. Polaren fick mycker mer än va han betalade för den. För de pengarna kan du sedan köpa 3 wii u med ett par spel. Helt otroligt prisvärd.


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

k3m
Medlem

det där såg riktigt sunkigt ut. sonic transformed däremot är riktigt häftigt och svårt.

Medlem

Den enda som gör mig frustrerad är att allt bara kommer till nintendo's consoller. Jag vill inte behöva köpa en helt ny för att spela 2-3 spel. Det ska vara en platform för spel. Inte en uppdatering för några. Riktigt surt att man inte längre är 12 och får en ny console av föräldrarna (Jag menar såklart jultomten!)

Medlem
Skrivet av Freddan:

Har en wii u. Helt fantastisk. Köpte mig även en ps4a på releasen. Suger hästballe, i alla fall tills metal gear och naughty dog släpper något spel...

Nintendo levererar perfekta spel, behöver inte patchas, inte mikro transaktioner och inga dlcs förpengar 2 dagar efter release. Betala för online etc. Jag är så trött på sådant nu. Förhoppningsvis börjar fler andra bli det också och bara vill ha ren njutning. Nintendo is the way to go! Gå in på gamerankings.com, topp 100 listan och nintendo har överlägset mest exklusiva spel där, speciellt i absoluta toppen. Faktan finns ju att de gör bäst spel.

Hämtade ut en PS4 igår jag också. Den får dock samla damm ett bra tag. Inget som lockar på den direkt. Det blir Wii U och 3DS ett bra tag framöver istället.

Medlem
Skrivet av Zappa:
Skrivet av Freddan:

Har en wii u. Helt fantastisk. Köpte mig även en ps4a på releasen. Suger hästballe, i alla fall tills metal gear och naughty dog släpper något spel...

Nintendo levererar perfekta spel, behöver inte patchas, inte mikro transaktioner och inga dlcs förpengar 2 dagar efter release. Betala för online etc. Jag är så trött på sådant nu. Förhoppningsvis börjar fler andra bli det också och bara vill ha ren njutning. Nintendo is the way to go! Gå in på gamerankings.com, topp 100 listan och nintendo har överlägset mest exklusiva spel där, speciellt i absoluta toppen. Faktan finns ju att de gör bäst spel.

Hämtade ut en PS4 igår jag också. Den får dock samla damm ett bra tag. Inget som lockar på den direkt. Det blir Wii U och 3DS ett bra tag framöver istället.

varför hämta du ut en då om du visste att det inte fanns något till den en?

Medlem
Skrivet av Saurfange:
Skrivet av Zappa:
Skrivet av Freddan:

Har en wii u. Helt fantastisk. Köpte mig även en ps4a på releasen. Suger hästballe, i alla fall tills metal gear och naughty dog släpper något spel...

Nintendo levererar perfekta spel, behöver inte patchas, inte mikro transaktioner och inga dlcs förpengar 2 dagar efter release. Betala för online etc. Jag är så trött på sådant nu. Förhoppningsvis börjar fler andra bli det också och bara vill ha ren njutning. Nintendo is the way to go! Gå in på gamerankings.com, topp 100 listan och nintendo har överlägset mest exklusiva spel där, speciellt i absoluta toppen. Faktan finns ju att de gör bäst spel.

Hämtade ut en PS4 igår jag också. Den får dock samla damm ett bra tag. Inget som lockar på den direkt. Det blir Wii U och 3DS ett bra tag framöver istället.

varför hämta du ut en då om du visste att det inte fanns något till den en?

Priset var bra. Förbokningspriset var billigare än vad den kostar i butik och jag tror inte det priset kommer gå ner närmaste halvåret iaf. Jag skulle nog förlora pengar på att vänta några månader.

Medlem

TAGGAD!! Givet köp, fan håller på att bli en Nintendo fan boy tror jag.

Medlem
Skrivet av Freddan:

Har en wii u. Helt fantastisk. Köpte mig även en ps4a på releasen. Suger hästballe, i alla fall tills metal gear och naughty dog släpper något spel...

Nintendo levererar perfekta spel, behöver inte patchas, inte mikro transaktioner och inga dlcs förpengar 2 dagar efter release. Betala för online etc. Jag är så trött på sådant nu. Förhoppningsvis börjar fler andra bli det också och bara vill ha ren njutning. Nintendo is the way to go! Gå in på gamerankings.com, topp 100 listan och nintendo har överlägset mest exklusiva spel där, speciellt i absoluta toppen. Faktan finns ju att de gör bäst spel.

Antingen får man ihophafsade halvmesyrer till spel med gimmicks och medioker grafik, eller så kommer Nintendo själva in i bilden och ser till att de absolut bästa spelen man kan föreställa sig släpps. Mario Galaxy var ju fullkomligt fantastiskt, och Zelda har alltid varit bra. De är lixom säkra kort.

Känns som om PC/PS/Xbox får fler "bra" spel och håller en jämn nivå, medans Nintendo kan ha en jävulsk massa skräp för att sedan ha 5-10 titlar över en konsolls livstid som är så bra att konkurrenterna bleknar.

Kommer själv ta ut min PS4:a när den kommer i januari mest pga priset. Dröjer länge innan jag får chansen att köpa en bundle med kamera, extra DS4 och Killzone för 4700 inkl frakt. Hade det varit lättare att få tag på PS4:an hade jag skippat den nåt år och enbart kört på Wii U.

Medlem
Skrivet av Lidodido:
Skrivet av Freddan:

Har en wii u. Helt fantastisk. Köpte mig även en ps4a på releasen. Suger hästballe, i alla fall tills metal gear och naughty dog släpper något spel...

Nintendo levererar perfekta spel, behöver inte patchas, inte mikro transaktioner och inga dlcs förpengar 2 dagar efter release. Betala för online etc. Jag är så trött på sådant nu. Förhoppningsvis börjar fler andra bli det också och bara vill ha ren njutning. Nintendo is the way to go! Gå in på gamerankings.com, topp 100 listan och nintendo har överlägset mest exklusiva spel där, speciellt i absoluta toppen. Faktan finns ju att de gör bäst spel.

Antingen får man ihophafsade halvmesyrer till spel med gimmicks och medioker grafik, eller så kommer Nintendo själva in i bilden och ser till att de absolut bästa spelen man kan föreställa sig släpps. Mario Galaxy var ju fullkomligt fantastiskt, och Zelda har alltid varit bra. De är lixom säkra kort.

Känns som om PC/PS/Xbox får fler "bra" spel och håller en jämn nivå, medans Nintendo kan ha en jävulsk massa skräp för att sedan ha 5-10 titlar över en konsolls livstid som är så bra att konkurrenterna bleknar.

Kommer själv ta ut min PS4:a när den kommer i januari mest pga priset. Dröjer länge innan jag får chansen att köpa en bundle med kamera, extra DS4 och Killzone för 4700 inkl frakt. Hade det varit lättare att få tag på PS4:an hade jag skippat den nåt år och enbart kört på Wii U.

Ja exakt så är det ju :). 5-10 bra spel till varje konsol. Så har det blivit sedan Rare försvann inför gamecube då de blev uppköpta av microsoft. Microsoft fjorde en EA och pajade företaget. Nu är Nintendo själva, men för väl att de fortfarande håller måttet!

Ps. Jävlar va många skräpspel wii fick utöver de bra spelen. Wii u verkar verkar iaf besparas denna mängd crap!


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

1
Skriv svar