Hyrule Warriors – blandar Dynasty Warriors med Zelda

Robot
Hyrule Warriors – blandar Dynasty Warriors med Zelda
Medlem
Hyrule Warriors – blandar Dynasty Warriors med Zelda

Najs, ser fram emot detta. Mindless slaughter!

Skribent

Det här kan bli hur som helst, men tackar inte nej till fler Wii U-spel.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag känner mig skeptisk.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Dynasty Warriors och Devil Kings har redan kört denna speltyp. Känns bara uttjatat

Medlem

Sälj inte ut bra spel till skitutvecklare!

Medlem

Om man kan släppa lös the Triforce of Power på slagfältet kommer jag nog få svårt att hålla mig...

Medlem
Skrivet av Pyrox:

Sälj inte ut bra spel till skitutvecklare!

Dynasty Warriors har 8.5 i user score på Metacritic, så det finns ju helt klart en marknad för det. Dock så kommer jag att avvakta lite innan jag hurrar. Men det är i alla fall skoj att se att Nintendo testar nya saker med sina franchises. Det här kanske blir en flopp, men vem vet? Nästa gång kanske vi får se Mario som psykopatisk seriemördare?

Medlem

Teasern är laggig och grafiken är riktigt kass. Man får hoppas att det är i ett tidigt stadie av utvecklingen. Att släppa något sådant i detta skick hade varit förödande för zelda varumärket. Lyckas de dock fixa och få super mario 3d world grafik samt flyt kanske vi har en 10 poängare. Lite grisen i säcken med en 3e part tillverkare som det är nu.


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Medlem

Ja det här skulle jag aldrig ha gissat, jag menar ren power fantasy och Link? Inget jag direkt associerar... men ändå kanske inte så lång ifrån varandra.

Jag tyckte det såg skoj ut, hoppas dom tar ut på svängarna ordentligt och att Nintendo är hårda med dom, för det är ju inte vilket varumärke som helst vi talar om.

Medlem

Ai såg då lika dum ut som dynasty warriors.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar