Köp The Secret World för en billig peng

Robot
Avstängd
Köp The Secret World för en billig peng

Någon som vet om det är en bra deal? Är buggarna som FZ talar om i sin recension lösta?

Medlem

Nu kollade jag bara lite snabbt men $30 kostar det under rean ?
Det kostar ju 229kr på Webhallen och då får man det på skiva...

Avstängd
Skrivet av Gzek:

Nu kollade jag bara lite snabbt men $30 kostar det under rean ?
Det kostar ju 229kr på Webhallen och då får man det på skiva...

Du får med lite extrapack, starteritems etc. Man sparar ungefär ~300 kronor. Sen tänker jag mig att det är gött att få det som download

Medlem

Versionen på Webhallen är utan allt extra material så den blir typ 500kr tillslut och då utan boosts och vapen.

Medlem

Ett Anarchy Online 2 vore något men undrar om de vågar ge sig in i leken på nytt. Kanske ska testa detta i ett försök att "sponsra" funcom till att göra AO2

Medlem

Kan rekommendera The Secret World. Väldigt stämningsfullt spel!

Medlem

Det är ett grymt spel och många uppdrag involverar hög febril hjärnaktivitet för att lösa. Mycket bra mystik atmosfär kringspelet, hade fortfarande lirat det om jag inte tvingat mig själv till paus från mmo deltagande. Ni som gillar annorlunda mmos än traditionella kommer uppskatta detta. Det är alldeles för PVE endgame inriktat, för mitt eget tycke dock. Men det var episka moment spelet igenom för mig så får mig minnas det med glädje.

Medlem

Det är ett speciellt spel då du inte blir guidad genom alla quests, du får i stort lösa dem själv. Det är tjusningen liksom. Sen att man inte kan designa sin figur så jättemycket var rätt trist. Men just för själva questandets skull så tycker jag spelet är riktigt intressant.

Medlem

Det är klart värt pengarna sen kanske du inte kommer spela det mer än i några månader, men ett riktigt roligt spel faktiskt

Medlem

Länken som FZ har leder till USA-versionen.
Jag hittar samma erbjudande om jag i html-raden böt ut "usa" mot "eu" och hamnar då i Europa. Men man kan också välja Sverige, men då hittar jag inte erbjudandet.
Nån som kan manövrera mig rätt?

Medlem

Värt att nämna är om man redan har TSW så kostar tillägg packet bara 15 euro ca 135 spänn.

Det har alltid verkat intressant, men man har bara x-antal timmar till sitt förfogande varje dag.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag spelar det fortfarande och tycker det är jävligt bra. Rekommenderas.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Man måste ju ha amerikansk adress?

Någon som vet om man kan lägga in cd-keyn på steam?

Medlem

Finns det någon ny recension eller guide man kan kolla på?
Är det värt att testa?

http://www.onlinekeystore.com/the-secret-world-direct-downloa...
99 spänn

Medlem
Skrivet av Svanberg:

Finns det någon ny recension eller guide man kan kolla på?
Är det värt att testa?

http://www.facebook.com/thesecretworld

Medlem
Skrivet av Dadulka:
Skrivet av Svanberg:

Finns det någon ny recension eller guide man kan kolla på?
Är det värt att testa?

http://www.facebook.com/thesecretworld

Tack, köpte det innan jag såg det dock haha.

Medlem
Skrivet av bullet tooth tony:

http://www.onlinekeystore.com/the-secret-world-direct-downloa...
99 spänn

Båda dessa är enbart för grund varrianten.
30 Euro/Dollar (europa blir klämda som vanligt) är för "Massive" versionen.

Medlem

Startområdet är det häftigaste och det överlägset bästa jag någonsin spelat i ett mmo. Sen börjar det tyvärr gå utför och blir ganska segt och trist, gav upp innan jag nått maxlevel faktisk. Dock är spelet väldigt stämningsfullt och jag gillar alla storymissions skarpt, så det lär bli ett återbesök när lusten faller på.

Medlem

TSW är både bra och stämningsfullt, om än lite segt ibland när man springer runt solo i jakt på quests.
Spelets problem är combaten som i min mening är väldigt stel och repetitiv och spelmotorn som vägrar producera 40+ fps.

Ish
Medlem
Skrivet av soderkvist:

Ett Anarchy Online 2 vore något men undrar om de vågar ge sig in i leken på nytt. Kanske ska testa detta i ett försök att "sponsra" funcom till att göra AO2

Det är det jag sagt i evigheter. AO2 or gtfo. Inget av de spel de gjort sen dess har hållit mig kvar speciellt länge.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Köpte det på steam-rean och spelar det med 2 vänner nu. Värt om än bara för att uppleva något annorlunda och bredda perspektivet.

Medlem
Skrivet av Killbom:

Någon som vet om det är en bra deal? Är buggarna som FZ talar om i sin recension lösta?

Problemet är mer att gameplay är rätt så skit och utdaterat

Medlem
Skrivet av Touhatsu:
Skrivet av Killbom:

Någon som vet om det är en bra deal? Är buggarna som FZ talar om i sin recension lösta?

Problemet är mer att gameplay är rätt så skit och utdaterat

Stämmer bra, tyvärr. För spelet i sig var riktigt stämningsfullt.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Killbom:

Du får med lite extrapack, starteritems etc. Man sparar ungefär ~300 kronor. Sen tänker jag mig att det är gött att få det som download

Aha ja då är det antagligen rätt bra

1
Skriv svar