Ny live action-teaser för Dark Souls II

Robot
Ny live action-teaser för Dark Souls II
MEG
Medlem
Ny live action-teaser för Dark Souls II

Ja det var ju en jävla bra teaser, bild på ett slott sedan några sekunder på en snubbe i rustning i någon dungeon...


signatur

Death is only the beginning

Skribent
Skrivet av MEG:

Ja det var ju en jävla bra teaser, bild på ett slott sedan några sekunder på en snubbe i rustning i någon dungeon...

Låter som en helt vanlig teaser


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ge mig Dark Souls II NU!

Helvete vad jag kommer spela skiten ur detta spel


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Längtar till mars. Suns will be praised!

Medlem

Inte mycket Live Action i den teasern...

Medlem

Dat backstabb, vill se meeeeer

Medlem

Spelade aldrig klart första spelet då kontrollen "råkade" gå sönder.
Någon som vet ifall detta kommer vara lika svårt? Hur stor är risken att kontrollen får sig en flygtur igenom lägenheten ifall jag spelar detta?


signatur
Medlem
Skrivet av MrStrange:

Spelade aldrig klart första spelet då kontrollen "råkade" gå sönder.
Någon som vet ifall detta kommer vara lika svårt? Hur stor är risken att kontrollen får sig en flygtur igenom lägenheten ifall jag spelar detta?

Skulle nog lätt kunna säga att risken är precis lika stor för att kontrollen kan råka gå sönder ^^


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av MEG:

Ja det var ju en jävla bra teaser, bild på ett slott sedan några sekunder på en snubbe i rustning i någon dungeon...

Skillnad på en teaser och en trailer. Det här är en klassisk teaser.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Vi syns i DS2 allihopa där jag kommer Invada er värld och slakta när ni har det som mest jobbigt...

░░░░░▄▄▄▄▀▀▀▀▀▀▀▀▄▄▄▄▄▄░░░░░░░
░░░░░█░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░▀▀▄░░░░
░░░░█░░░▒▒▒▒▒▒░░░░░░░░▒▒▒░░█░░░
░░░█░░░░░░▄██▀▄▄░░░░░▄▄▄░░░░█░░
░▄▀▒▄▄▄▒░█▀▀▀▀▄▄█░░░██▄▄█░░░░█░
█░▒█▒▄░▀▄▄▄▀░░░░░░░░█░░░▒▒▒▒▒░█
█░▒█░█▀▄▄░░░░░█▀░░░░▀▄░░▄▀▀▀▄▒█
░█░▀▄░█▄░█▀▄▄░▀░▀▀░▄▄▀░░░░█░░█░
░░█░░░▀▄▀█▄▄░█▀▀▀▄▄▄▄▀▀█▀██░█░░
░░░█░░░░██░░▀█▄▄▄█▄▄█▄████░█░░░
░░░░█░░░░▀▀▄░█░░░█░█▀██████░█░░
░░░░░▀▄░░░░░▀▀▄▄▄█▄█▄█▄█▄▀░░█░░
░░░░░░░▀▄▄░▒▒▒▒░░░░░░░░░░▒░░░█░
░░░░░░░░░░▀▀▄▄░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░█░
░░░░░░░░░░░░░░▀▄▄▄▄▄░░░░░░░░█░░

Medlem

Undrar hur storyn kommer vara i detta spel!

Själv gillar jag den tunna storyn i föregångarna vilket öppnade upp för mycket fantasi. Det var så tomt på något sätt, man ville fylla tomheten och det var det som gjorde spelet till ett av de bästa spel jag lirat. Hoppas de fortsätter satsa på grymt gameplay och låter storyn komma mer i andra hand!

MEG
Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av MEG:

Ja det var ju en jävla bra teaser, bild på ett slott sedan några sekunder på en snubbe i rustning i någon dungeon...

Låter som en helt vanlig teaser

Mjao ifs, trodde dock bara att det var meningen att man skulle bli sugen att se mer, det påverkade iaf inte mig


signatur

Death is only the beginning

MEG
Medlem
Skrivet av 4liv3:
Skrivet av MEG:

Ja det var ju en jävla bra teaser, bild på ett slott sedan några sekunder på en snubbe i rustning i någon dungeon...

Skillnad på en teaser och en trailer. Det här är en klassisk teaser.

Tja jag tyckte det var en dålig teaser inte trailer, och visst kanske en klassisk sådan men den fyllde inte sin funktion iaf inte för mig


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av mrbananpappa:

Undrar hur storyn kommer vara i detta spel!

Själv gillar jag den tunna storyn i föregångarna vilket öppnade upp för mycket fantasi. Det var så tomt på något sätt, man ville fylla tomheten och det var det som gjorde spelet till ett av de bästa spel jag lirat. Hoppas de fortsätter satsa på grymt gameplay och låter storyn komma mer i andra hand!

Ska man vara ärlig så finns det jäkla mycket lore och story bakom Dark souls 1, dock var det inte så självklart, man fick hitta den själv helt enkelt.
Ett tips är Artorias the abysswalker, riktigt slukande lore bakom det.


signatur

Rwa?

Medlem

det är väll Man at arms killen som har satt ihop rustningen om jag inte har fel må säga han e en jävel på att göra rustningar, svärd osv http://www.youtube.com/watch?v=mYsqfLp0HAc

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Spelade aldrig klart första spelet då kontrollen "råkade" gå sönder.
Någon som vet ifall detta kommer vara lika svårt? Hur stor är risken att kontrollen får sig en flygtur igenom lägenheten ifall jag spelar detta?

Första spelet som i dark souls 1 eller Demon's souls?

Medlem

vilken action teaser, ne lite väl mycket action för mig

Medlem
Skrivet av M_R_X5432:
Skrivet av MrStrange:

Spelade aldrig klart första spelet då kontrollen "råkade" gå sönder.
Någon som vet ifall detta kommer vara lika svårt? Hur stor är risken att kontrollen får sig en flygtur igenom lägenheten ifall jag spelar detta?

Första spelet som i Dark Souls då denna artikel handlar om de spelen

Första spelet som i dark souls 1 eller Demon's souls?


signatur
Medlem
Skrivet av MrStrange:

Spelade aldrig klart första spelet då kontrollen "råkade" gå sönder.
Någon som vet ifall detta kommer vara lika svårt? Hur stor är risken att kontrollen får sig en flygtur igenom lägenheten ifall jag spelar detta?

jag personligen hoppas på det blir minst lika "svårt" som darksouls

Medlem

Vad tror ni, kommer det släppas till nextgen också?

Hoppas det blir lika bra som ettan, som jag håller som det bästa spelet genom tiderna.

Medlem

Mummel detta kan vara det första soul spelet jag hoppar över om det inte kommer till ps4a. Men har ju ps3an kvar så man får se hur det blir. Det kan faktiskt bli så att the witcher 3 tar dark souls2 plats....

1
Skriv svar