Steams vinterrea är här!

Robot
Medlem
Steams vinterrea är här!

http://gaben.tv/

Praise the lord!


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Brace yourself... Mina pengar kommer på måndag =( Lär bli en del spel kan jag tänka mig!

Medlem
Medlem

Never get's old

Inaktiv

Kalla mig surkart men med alla reor via Humble Store i kombination med prisjakt så har poängen med Steams reor tappat rätt mycket poäng. Ser ingenting jag vill ha som jag inte köpt för länge sedan för ungefär samma penning.

Medlem

230 spänn spenderat på 5 spel 30min efter att jag såg denna nyhet....

Medlem

Vi som inte ens har pengar innan rean ?

Medlem

NNNNOOOOOooooooo! skriker plånboken...

Geeks Gaming

Tycker de senaste året så har det inte varit något speciellt på reorna.

Jag imiterar "skogsvilden", nooooooooo!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gaben + rea = JUL

Än så länge så var det inte så jättemycket. Det som verkar intressant köpte jag redan förra rean.

Efter att ha kollat runt en stund vill jag istället utbrista "Yes!". Det är inte speciellt billigt ändå om man jämför med andra sajter, så idag skippar jag i varje fall några deals.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

var så nära att köpa infinite season pass för 75% innan det försvann:(

Medlem

Bioshock serien, 1,2, Infinite rea på 81%... Typ 115kr... Då existera inte en besluts-tid. Man hinner köpa det innan hjärnan hinner med.

Inaktiv
Skrivet av Wilfer88:

Bioshock serien, 1,2, Infinite rea på 81%... Typ 115kr... Då existera inte en besluts-tid. Man hinner köpa det innan hjärnan hinner med.

Har du alltså bitit ihop sedan 2007 och aldrig lockats att köpa spelen tidigare? Det verkar vara rätt bra variation på din självdisciplin

Medlem
Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Wilfer88:

Bioshock serien, 1,2, Infinite rea på 81%... Typ 115kr... Då existera inte en besluts-tid. Man hinner köpa det innan hjärnan hinner med.

Har du alltså bitit ihop sedan 2007 och aldrig lockats att köpa spelen tidigare? Det verkar vara rätt bra variation på din självdisciplin

De har verkat varit så udda och konstnärliga, det är lite, skrämmande för min del.. Men nångång måste man ju lära sig. Bäst att passa på när det inte kostar

Inaktiv

Men det var ju nyss rea, plånboken orkar inte med:) Köpte förstås en hel del förra gången men får se om det dyker upp några godbitar som jag vill ha denna gång. Humble Bundle dyker ju upp med en del godis också samt green man gaming och gamersgate. Finns mycket att välja ibland.

Inaktiv

Det bästa med steams reor (förutom de låga priserna) är att det är digitala kopior och de kan inte ta slut. Som på mellandagsrean på media markt eller elgiganten. Rensat när man kommer in.

Medlem

gamersgates vinterrea har hållit på några veckor nu.....
just so you know

Medlem

Som vanligt det här året är det höga priser på nästan allt i jämförelse med gmg. Ser ingen mening med steamrea nåmer.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Som vanligt det här året är det höga priser på nästan allt i jämförelse med gmg. Ser ingen mening med steamrea nåmer.

Är gmg = Gamersgate
eller är gmg = GreenManGaming ?
confused

Inaktiv
Skrivet av schmuttah:
Skrivet av marcus8958:

Som vanligt det här året är det höga priser på nästan allt i jämförelse med gmg. Ser ingen mening med steamrea nåmer.

Är gmg = Gamersgate
eller är gmg = GreenManGaming ?
confused

Säker på att det är den gröna mannen.

Medlem
Skrivet av Grimley:
Skrivet av schmuttah:
Skrivet av marcus8958:

Som vanligt det här året är det höga priser på nästan allt i jämförelse med gmg. Ser ingen mening med steamrea nåmer.

Är gmg = Gamersgate
eller är gmg = GreenManGaming ?
confused

Säker på att det är den gröna mannen.

Aldrig köpt där, men får kolla in det. Många säger att det är billigt

Medlem

Löning på måndag!

Medlem
Skrivet av schmuttah:
Skrivet av Grimley:
Skrivet av schmuttah:
Skrivet av marcus8958:

Som vanligt det här året är det höga priser på nästan allt i jämförelse med gmg. Ser ingen mening med steamrea nåmer.

Är gmg = Gamersgate
eller är gmg = GreenManGaming ?
confused

Säker på att det är den gröna mannen.

Aldrig köpt där, men får kolla in det. Många säger att det är billigt

Spel som Skyrim Legendary Edition och Bioshock Infinite var billigare att förboka på gmg än det var att köpa på steam sommarrea och man fick bioshock 1+2 på köpet!
Har nog inte köpt mer än ett enstala dlc från steam sedan gmg.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Var intressant innan humble bundle och andra billigare tjänster.

Medlem

När jag loggade in på steam idag så såg jag direkt att Metal Gear revengance skulle komma till PC. Velat ha det länge så blev köp direkt...typ efter 1 timmes spelande(av annat spel) så såg jag att då var Metal Gear R på rea...ghaa..surt.. Men men..det handlade väl om 40-50 kronors skillnad.. men ändå
x) haha

12
Skriv svar