Vi har ett datum för Diablo III: Reaper of Souls

Robot
Medlem
Vi har ett datum för Diablo III: Reaper of Souls

Ja kanske dags att åter installera D3 igen efter all tid som gått, får väl avinstallera BF3 som var ungefär lika fängslande. Hade dock några roliga timmar i D3 i co-op med vänner, annars var det ganska trist. Torchlight 2 är dock ett mera lockande spel och att det "enkla" spelet är så mycket roligare är en rejäl känga åt Blizzard!

Skribent

Vad har vi sagt om att mailbomba nyhetstips när jag precis lagt mig tillrätta i soffan? Skämmes!

(Tack, som fasiken alla )


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Förväntat, med tanke på att auktionshuset ska gå ner i mars också.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Yes, förväntat men nu även CONFIRMED! Här skall slaktas till fingrarna blöder!

Medlem

Mnh, lär väl köpa och prova. Tänker iaf vänta till ett par veckor efter release...bara för att. Kul att se vad det får för mottagande först den här gången.

Medlem

Tänker inte röra den där skiten med en lång pinne ens.

Medlem

Förhandsbokar när Collector's Edition avtäcks.

Avstängd
Skrivet av Draug:

Tänker inte röra den där skiten med en lång pinne ens.

bra då slipper vi dig

Medlem

Stå enade, ingen förhandbokning förrän Blizzard levererar vad som förväntas.

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Draug:

Tänker inte röra den där skiten med en lång pinne ens.

bra då slipper vi dig

Blir det bra så tvivlar jag på att vi slipper han

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Ja kanske dags att åter installera D3 igen efter all tid som gått, får väl avinstallera BF3 som var ungefär lika fängslande. Hade dock några roliga timmar i D3 i co-op med vänner, annars var det ganska trist. Torchlight 2 är dock ett mera lockande spel och att det "enkla" spelet är så mycket roligare är en rejäl känga åt Blizzard!

Jag hade väntat till nästa stora patch (loot 2.0) kommer vilken kommer förändra spelet en hel del. Det har inte hänt speciellt mycket intressant det senaste halvåret ellet så.

Medlem

Väntar och ser den här gången.

Inaktiv
Skrivet av Ophe:
Skrivet av skogsvilden:

Ja kanske dags att åter installera D3 igen efter all tid som gått, får väl avinstallera BF3 som var ungefär lika fängslande. Hade dock några roliga timmar i D3 i co-op med vänner, annars var det ganska trist. Torchlight 2 är dock ett mera lockande spel och att det "enkla" spelet är så mycket roligare är en rejäl känga åt Blizzard!

Jag hade väntat till nästa stora patch (loot 2.0) kommer vilken kommer förändra spelet en hel del. Det har inte hänt speciellt mycket intressant det senaste halvåret ellet så.

What? Trodde den skulle komma i samband med expansionen och borttagandet av AH.

Jag ser mer fram emot det nya lootsystemet än den nya expansion. Lirat ungefär 6-8 timmar om dagen hela veckan, inte hittat en enda legendary. Kör MP7 i solo och MP5 i multiplayer, level 60/55.

Medlem

Det var såpass nära


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vill inte köpa detta då vanilla va så jävla kasst förhållandevis. Men jag lär väl köpa det ändå för att en del kompisar kommer köpa det.

Medlem

Någon som vet om det kommer fler expansioner efter denna?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Trevligt, jag lade ned D3 någon månad efter release då just AH förstörde allt i min mening, RoS förbokad!


signatur

Meep!

Medlem

Äntligen! Efter att testat loot 2.0 på test servern så ser jag verkligen fram emot detta.

Detta verkar bli vad D3 orginal borde ha varit.


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Medlem

RoS har fortfarande inget djup och är lika lätt som de nuvarande mobilspelen.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Draug:

Tänker inte röra den där skiten med en lång pinne ens.

Vi är många som har undrat om Draug kommer spela RoS eller inte, men idag fick vi äntligen svar. Skönt.

Medlem

Säger dock inget om releasen till ps4

Medlem
Skrivet av conthox:

Någon som vet om det kommer fler expansioner efter denna?

Lär nog komma en till skulle jag tro.

Medlem
Skrivet av Xnetium:

Säger dock inget om releasen till ps4

Säger detsamma. Det står bara MAC och PC hade gärna sett att dom har släppdatum till PS4an samtidigt.

Medlem
Skrivet av Lepr:
Skrivet av conthox:

Någon som vet om det kommer fler expansioner efter denna?

Lär nog komma en till skulle jag tro.

Attans. Jag som skulle tänka mig att köpa denna bra för att sätta punkt för serien mer än något annat. Men vet inte om jag vill betala för två expansioner bara för att få se ett slut och få samlingen komplett.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag ska ha det på PS4 om jag skaffar det!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Lepr:
Skrivet av conthox:

Någon som vet om det kommer fler expansioner efter denna?

Lär nog komma en till skulle jag tro.

Attans. Jag som skulle tänka mig att köpa denna bra för att sätta punkt för serien mer än något annat. Men vet inte om jag vill betala för två expansioner bara för att få se ett slut och få samlingen komplett.

Blizzard lär aldrig sluta släppa nytt till Diablo universet så samlingen blir nog aldrig komplett.
Personligen tycker jag att det kunde ha slutat efter 3:an utan problem (storyn)

Avstängd
Skrivet av Vician:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Draug:

Tänker inte röra den där skiten med en lång pinne ens.

bra då slipper vi dig

Blir det bra så tvivlar jag på att vi slipper han

Med tanke på att han inte ens vill röra det med en lång pinne så betvivlar jag på att att han kommer röra det ens om det blir bra, han verkar ju helt inne på att även expansionen kommer suga.

Medlem

Nå, utan RMAH och med alla utlovade ändringar så kan det ju bli riktigt kul. Får se nästa år.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Vician:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Draug:

Tänker inte röra den där skiten med en lång pinne ens.

bra då slipper vi dig

Blir det bra så tvivlar jag på att vi slipper han

Med tanke på att han inte ens vill röra det med en lång pinne så betvivlar jag på att att han kommer röra det ens om det blir bra, han verkar ju helt inne på att även expansionen kommer suga.

Är han så otroligt smal i sitt tänkande så passar det bra att han inte spelar det.

123
Skriv svar