Fler bekräftade skådespelare till Warcraft-filmen

Robot
Fler bekräftade skådespelare till Warcraft-filmen
Medlem
Fler bekräftade skådespelare till Warcraft-filmen

har ingen som helst aning om vem dessa är. Jag har kanske sett dem nån gång utan att veta om det...

men det spelar kanske ingen roll om de gör ett bra jobb.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:

har ingen som helst aning om vem dessa är.

Samma här.. Men jag hoppas på mer cgi än rl karaktärer i den här filmen

Medlem

Clancy Brown är härlig!

Tillägg: Ni som skrivit innan mig kan ju inte ha stor koll på film om ni inte känner igen någon av dem

Ingen av dem är superkändisar men många av dem har varit med i en och annan storfilm eller klassiker


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Clancy Brown är riktigt skön faktist

Medlem
Skrivet av Apministern:

Clancy Brown är härlig!

Tillägg: Ni som skrivit innan mig kan ju inte ha stor koll på film om ni inte känner igen någon av dem

Ingen av dem är superkändisar men många av dem har varit med i en och annan storfilm eller klassiker

Haha ja en okänd asiat och en b-skådis/röstskådis.
Knappast några man har koll på!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Klart ni vet vem Clancy Brown är när ni ser honom. Skurken i Highlander med den grymt djupa rösten.
Hade även rösten tll Thrall i Warcraft äventyrsspelet som aldrig kom ut.
"Blackmoore! Tonight you sleep in hell!"

Medlem
Skrivet av Lyrisius:

Klart ni vet vem Clancy Brown är när ni ser honom. Skurken i Highlander med den grymt djupa rösten.
Hade även rösten tll Thrall i Warcraft äventyrsspelet som aldrig kom ut.
"Blackmoore! Tonight you sleep in hell!"

Du glömde hans viktigaste roll: Herr Krabba i Svampbob.

Medlem

Den här filmen kan bli hur B som helst...

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Apministern:

Clancy Brown är härlig!

Tillägg: Ni som skrivit innan mig kan ju inte ha stor koll på film om ni inte känner igen någon av dem

Ingen av dem är superkändisar men många av dem har varit med i en och annan storfilm eller klassiker

Haha ja en okänd asiat och en b-skådis/röstskådis.
Knappast några man har koll på!

Tänkte på alla skådisarna sammanlagt. Och att säga att Clancy Brown är b-skådis kan vara det dummaste jag hört


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Lyrisius:

Klart ni vet vem Clancy Brown är när ni ser honom. Skurken i Highlander med den grymt djupa rösten.
"

Ja det har du rätt i, highlander är ju en klassiker. 'there can be only one'

Medlem
Skrivet av Lepracy:
Skrivet av Propy:

har ingen som helst aning om vem dessa är.

Samma här.. Men jag hoppas på mer cgi än rl karaktärer i den här filmen

Hoppas inte de försöker sig på en Beowulf bara. Den filmen var bara pinsam, och risken känns överhängande att detsamma kommer gälla för Warcraft-filmen, med eller utan cgi.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Clancy Brown är härlig!

Tillägg: Ni som skrivit innan mig kan ju inte ha stor koll på film om ni inte känner igen någon av dem

Ingen av dem är superkändisar men många av dem har varit med i en och annan storfilm eller klassiker

Betyder ju inte att man vet vem de är för det. Jag älskar hockey men jag kan inte namnet på alla reserver i St. Louis...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Tycker det är en fördel att inte ta in allt gör kommersiella skådespelare.
På samma sätt som det var positivt för sagan om ringen när den kom.

Medlem

Browns röst kommer passa in utmärkt i Warcraft universiumet oavsett roll! Mäktig sådan.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Lepracy:
Skrivet av Lyrisius:

Klart ni vet vem Clancy Brown är när ni ser honom. Skurken i Highlander med den grymt djupa rösten.
"

Ja det har du rätt i, highlander är ju en klassiker. 'there can be only one'

Victor Kruger!


signatur
Medlem
Skrivet av Lepracy:
Skrivet av Propy:

har ingen som helst aning om vem dessa är.

Samma här.. Men jag hoppas på mer cgi än rl karaktärer i den här filmen

Då kommer du bli besviken.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Den här filmen kan bli hur B som helst...

Så du har redan sett den innan den börjat spelas in? Berätta mer!

Medlem
Skrivet av Dominus:
Skrivet av KatOne:

Den här filmen kan bli hur B som helst...

Så du har redan sett den innan den börjat spelas in? Berätta mer!

Han skrev iofs att den KAN bli hur B som helst, alltså ett antagande om hur framtiden kan bli.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Lepracy:
Skrivet av Lyrisius:

Klart ni vet vem Clancy Brown är när ni ser honom. Skurken i Highlander med den grymt djupa rösten.
"

Ja det har du rätt i, highlander är ju en klassiker. 'there can be only one'

Victor Kruger!

- "Hi, I'm Candy."
- "of course you are..."


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Kände igen Clancy Brown direkt, från Djurkyrkogården 2 som Gus


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Clancy Brown är grymt underskattad skådis!
Highlander 1 ...Grym!!

Sen ni som tror den blir B. Vilka skådisar hade Lord of the rings när den släpptes?,,, dom flesta var inte speciellt tunga namn då ...var väl endast Ian mcellen som var mest känd.

Jag tror det är rätt strategi och inte ta in allt för heta skådisar till filmen.
Jag har goda förhoppningar på en bra rulle!

Medlem

Fantastiskt, hans prestation i Starship Troopers var klockren och man kan bara inte glömma Highlander.

AW8
Medlem

Clancy Brown, se på fan!

Förutom Highlander så har han gjort ett strålande jobb som Lex Luthor i över ett decennium nu.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Najs! Diggar Clancy Brown, riktigt bra karaktärskådespelare!
Gillade honom i Nyckeln till frihet, Earth 2, Carnivale osv, ser intressant ut!

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Apministern:

Clancy Brown är härlig!

Tillägg: Ni som skrivit innan mig kan ju inte ha stor koll på film om ni inte känner igen någon av dem

Ingen av dem är superkändisar men många av dem har varit med i en och annan storfilm eller klassiker

Betyder ju inte att man vet vem de är för det. Jag älskar hockey men jag kan inte namnet på alla reserver i St. Louis...

Men dessa är inte reserver

Aja. nej jag förstår vad du menar. Lite dumt sagt av mig. Känner ändå att om man har intresse för film i liten som stor utsträckning borde iallafall någon av dessa skådisar vara bekanta.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Clancy Brown, given shadowpriest?
kommer de finnas möjlighet för respecc i filmen?
vem blir största e-bay'ern`?
frågorna är många..
dock tror jag vi alla har hittat gold-farmarn.. (Daniel Wu)

Brown gjorde även en av rösterna i Westwoods "Lands of Lore 2". Han har varit med ett tag den där gubben.

Då blir det i varje fall en snubbe som är bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Apministern:

Clancy Brown är härlig!

Tillägg: Ni som skrivit innan mig kan ju inte ha stor koll på film om ni inte känner igen någon av dem

Ingen av dem är superkändisar men många av dem har varit med i en och annan storfilm eller klassiker

Betyder ju inte att man vet vem de är för det. Jag älskar hockey men jag kan inte namnet på alla reserver i St. Louis...

Ursäkta men den jämförelsen är inte i närheten till rättvis. Clancy Brown har varit interaktuell i all sorts underhållning som visats på en skärm/duk/scen i 20-30 års tid. Namnet kanske inte klickar när du ser han, men du HAR träffat på honom i en å annan film/serie, om man inte levt under en sten.

En reserv för St. Louis har ingen koll på, om man ska jämföra på detta vis så har i sådana fall denna "reserv" spelat i 20% av alla klubb och landslag.

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Apministern:

Clancy Brown är härlig!

Tillägg: Ni som skrivit innan mig kan ju inte ha stor koll på film om ni inte känner igen någon av dem

Ingen av dem är superkändisar men många av dem har varit med i en och annan storfilm eller klassiker

Betyder ju inte att man vet vem de är för det. Jag älskar hockey men jag kan inte namnet på alla reserver i St. Louis...

Ursäkta men den jämförelsen är inte i närheten till rättvis. Clancy Brown har varit interaktuell i all sorts underhållning som visats på en skärm/duk/scen i 20-30 års tid. Namnet kanske inte klickar när du ser han, men du HAR träffat på honom i en å annan film/serie, om man inte levt under en sten.

En reserv för St. Louis har ingen koll på, om man ska jämföra på detta vis så har i sådana fall denna "reserv" spelat i 20% av alla klubb och landslag.

kollade upp honom precis och det verkar som att han främst är röstskådespelare. De har jag väldigt liten koll på, men när jag hör honom så kanske jag känner igen honom. Men som sagt det finns mängder av skådespelare som varit aktiva i 20+ år som man inte har någon koll på. Jag vet t.ex. att det finns flera brittiska skådespelare som man ser i engelska serier men som man aldrig får reda på namnet på.

Har CLancy Brown varit med i 20% av alla filmer och serier som gjorts?! trots att han bara är 54. oj, det visste jag inte. Då fattar jag inte hur jag har missat honom...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

12
Skriv svar