Vi har ett datum för Diablo III: Reaper of Souls

Medlem

Är väl samma som dom som säger hur jävla bra det kommer bli utan att ha spelat det, för att AH är borta?

Vänta och se. Jag kommer dock inte heller röra det, men det är för att Diablo 3 inte tilltalar mig, och det är inte p.g.a. AH då jag inte hade något emot det, tvärtom.


signatur

Wake me up for entertainment

Medlem
Skrivet av Ender:

Mnh, lär väl köpa och prova. Tänker iaf vänta till ett par veckor efter release...bara för att. Kul att se vad det får för mottagande först den här gången.

det kommer få en stor jävla känga precis som vanilla kan jag säga redan nu

Medlem
Skrivet av cinort:
Skrivet av Ophe:
Skrivet av skogsvilden:

Ja kanske dags att åter installera D3 igen efter all tid som gått, får väl avinstallera BF3 som var ungefär lika fängslande. Hade dock några roliga timmar i D3 i co-op med vänner, annars var det ganska trist. Torchlight 2 är dock ett mera lockande spel och att det "enkla" spelet är så mycket roligare är en rejäl känga åt Blizzard!

Jag hade väntat till nästa stora patch (loot 2.0) kommer vilken kommer förändra spelet en hel del. Det har inte hänt speciellt mycket intressant det senaste halvåret ellet så.

What? Trodde den skulle komma i samband med expansionen och borttagandet av AH.

Jag ser mer fram emot det nya lootsystemet än den nya expansion. Lirat ungefär 6-8 timmar om dagen hela veckan, inte hittat en enda legendary. Kör MP7 i solo och MP5 i multiplayer, level 60/55.

ingen leg på 40-50? då gör du något grovt fel och endast para 55 efter samma tid? 2-5 leg per paralvl är normalt dvs 1-2 legs per run är normalt.

Medlem
Skrivet av Xnetium:

Säger dock inget om releasen till ps4

håller med, vill också veta när ps4 releasen kommer och kommer man kunna föra över sparfilerna från ps3. D3 på PS3 är bland de bästa spel jag spelat på den konsolen, och då har jag spelat mycket D3 på PC också. 3 dubbla mina pc timmar som är runt 100 på PS3, runt 3-400 timmar

Medlem

Har 3 paragon 100. Har alltså spelat en del. Folk är helt jävla maniska när det gäller Blizzard, varför? Nu vill dom ha 400kr för buggfixar, en klass och en liten act.

Nej tack.

Medlem
Skrivet av Burtas:
Skrivet av conthox:
Skrivet av Lepr:
Skrivet av conthox:

Någon som vet om det kommer fler expansioner efter denna?

Lär nog komma en till skulle jag tro.

Attans. Jag som skulle tänka mig att köpa denna bra för att sätta punkt för serien mer än något annat. Men vet inte om jag vill betala för två expansioner bara för att få se ett slut och få samlingen komplett.

Blizzard lär aldrig sluta släppa nytt till Diablo universet så samlingen blir nog aldrig komplett.
Personligen tycker jag att det kunde ha slutat efter 3:an utan problem (storyn)

Jo, det var lite det jag var inne på. Att i och med D3 sätta punkt och avsluta. Sedan om dom släpper ännu ett spel struntar jag i, det räcker nu. Tror jag skippar expansionen ändå, får vänta och se. PoE erbjuder redan vad jag saknar i D3 och lite till.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Dominus:
Skrivet av Draug:

Tänker inte röra den där skiten med en lång pinne ens.

Vi är många som har undrat om Draug kommer spela RoS eller inte, men idag fick vi äntligen svar. Skönt.

HAHAHAHA, gjorde min morgon!!! Skönt.


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem

Denna expansion kommer bli ett lyft för Diablo3, längtar enormt!

Medlem

can't wait.. let the farming begin

Medlem
Skrivet av adrii:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Vician:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Draug:

Tänker inte röra den där skiten med en lång pinne ens.

bra då slipper vi dig

Blir det bra så tvivlar jag på att vi slipper han

Med tanke på att han inte ens vill röra det med en lång pinne så betvivlar jag på att att han kommer röra det ens om det blir bra, han verkar ju helt inne på att även expansionen kommer suga.

Är han så otroligt smal i sitt tänkande så passar det bra att han inte spelar det.

Smal? Min herre jag har följt diablosierien sedan 1998, och efter Blizzards våldtäkt på Tim Mays och Chris Hadleys arv finns det inte en chans att jag tänker låta den här katastrofen fortsätta.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Förhandsbokar när Collector's Edition avtäcks.

1300kr på webhallen... Förhandsbokade med postförskott, utgår ifrån att priset sänks.

Moderator | Testpilot

Men hur blir det priset? Såg på andra sajter att det skulle kosta nästan som ett fullpris spel, inte okej T__T


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Men hur blir det priset? Såg på andra sajter att det skulle kosta nästan som ett fullpris spel, inte okej T__T

Borde väl va som alla blizzards expansioner att man kan få tag på dom för runt 300kr.
Dock är priset på Blizzardstore satt till €39.99 vilket är dyrt imo men det är ju inget direkt nytt då allt där är dyrt

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Men hur blir det priset? Såg på andra sajter att det skulle kosta nästan som ett fullpris spel, inte okej T__T

Webhallen har satt det till 329 SEK, vilket är lika mycket som grundspelet. Inget köp för mig alltså.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

230 kr på fast2play

Medlem

29€ /260 kr på gamesrocket.com (digital download)

Medlem

Har fortfarande bara kört igenom det en gång.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

vi är ett gäng som började för en månad sedan och köra upp hc gubbar och tycker det är askul igen så ser fram emot expansionen

Medlem
Skrivet av Dominus:
Skrivet av Draug:

Tänker inte röra den där skiten med en lång pinne ens.

Vi är många som har undrat om Draug kommer spela RoS eller inte, men idag fick vi äntligen svar. Skönt.

Underbart, tack behövde få skratta in helgen.

Avstängd
Skrivet av Draug:
Skrivet av adrii:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Vician:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Draug:

Tänker inte röra den där skiten med en lång pinne ens.

bra då slipper vi dig

Blir det bra så tvivlar jag på att vi slipper han

Med tanke på att han inte ens vill röra det med en lång pinne så betvivlar jag på att att han kommer röra det ens om det blir bra, han verkar ju helt inne på att även expansionen kommer suga.

Är han så otroligt smal i sitt tänkande så passar det bra att han inte spelar det.

Smal? Min herre jag har följt diablosierien sedan 1998, och efter Blizzards våldtäkt på Tim Mays och Chris Hadleys arv finns det inte en chans att jag tänker låta den här katastrofen fortsätta.

Jojo lycka till att göra så diablo inte fortsätter, du och vilken armé?

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:

Jojo lycka till att göra så diablo inte fortsätter, du och vilken armé?

This army!

(Förlåt, kunde inte låta bli.)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Avstängd
Skrivet av conthox:
Skrivet av olafpawbelt:

Jojo lycka till att göra så diablo inte fortsätter, du och vilken armé?

This army!

http://static4.wikia.nocookie.net/__cb20130319232935/lotr/ima...

(Förlåt, kunde inte låta bli.)

haha jo om det vore så

Avstängd
Skrivet av Draug:
Skrivet av olafpawbelt:

gp är en trovärdigare tidning än vad aftonbladet eller expressen är så min duger gott och väl
Nu är jag klar och som sagt lägg ner din taskiga attityd, folk väljer att bete sig å samma sätt mot dig ifall du ska agera som douchebag.

Vad roligt att du använder ordet douchebag. Vet du ens vad en douchebag är för något? Det är verktyg man använder för att tvätta äldre (ofta) handikappade kvinnors vaginor. Slår vad om att du inte visste det.

Also: ett tips för framtiden:

http://austrianeconomists.typepad.com/.a/6a00d83451eb0069e201...

Tack för att du gav mig uppmärksamhet. Mitt bekräftelsebehov är tillfredsställt för några timmar nu.

Och använder du knölen innan för kraniet så förstod du nog att jag syftade på skitstövel som det fint översätts till på svenska från amerikanska när dom kallar folk dom inte gillar för douchebag.

Nu är jag klar tack och hej

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Draug:
Skrivet av olafpawbelt:

gp är en trovärdigare tidning än vad aftonbladet eller expressen är så min duger gott och väl
Nu är jag klar och som sagt lägg ner din taskiga attityd, folk väljer att bete sig å samma sätt mot dig ifall du ska agera som douchebag.

Vad roligt att du använder ordet douchebag. Vet du ens vad en douchebag är för något? Det är verktyg man använder för att tvätta äldre (ofta) handikappade kvinnors vaginor. Slår vad om att du inte visste det.

Also: ett tips för framtiden:

http://austrianeconomists.typepad.com/.a/6a00d83451eb0069e201...

Tack för att du gav mig uppmärksamhet. Mitt bekräftelsebehov är tillfredsställt för några timmar nu.

Och använder du knölen innan för kraniet så förstod du nog att jag syftade på skitstövel som det fint översätts till på svenska från amerikanska när dom kallar folk dom inte gillar för douchebag.

Nu är jag klar tack och hej

Andra i den här tråden just nu:

Jag:

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Draug:
Skrivet av olafpawbelt:

gp är en trovärdigare tidning än vad aftonbladet eller expressen är så min duger gott och väl
Nu är jag klar och som sagt lägg ner din taskiga attityd, folk väljer att bete sig å samma sätt mot dig ifall du ska agera som douchebag.

Vad roligt att du använder ordet douchebag. Vet du ens vad en douchebag är för något? Det är verktyg man använder för att tvätta äldre (ofta) handikappade kvinnors vaginor. Slår vad om att du inte visste det.

Also: ett tips för framtiden:

http://austrianeconomists.typepad.com/.a/6a00d83451eb0069e201...

Tack för att du gav mig uppmärksamhet. Mitt bekräftelsebehov är tillfredsställt för några timmar nu.

Och använder du knölen innan för kraniet så förstod du nog att jag syftade på skitstövel som det fint översätts till på svenska från amerikanska när dom kallar folk dom inte gillar för douchebag.

Nu är jag klar tack och hej

Andra i den här tråden just nu:
http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/000/554/face...

Jag:
www.troll.me/images/monocle-guy/my-work-here-is-done-thumb.jp...

[ia=898323; large]


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

D3 är tyvärr skit från grunden upp. Om man spelar HC och dör med sin gubbe så är det 0 variation när man rerollar eftersom customization inte existerar i D3, alla som spelar samma klass har exakt samma gubbe.

Det är för mig helt oförklarigt hur spelet kunde släppas utan customization, det är förfan 90% av vad sådana här spel går ut på, man slaktar monster och bygger sin karaktär. Det är synd för D3 har skön combat, om man ändå kunde kombinera D3 och PoE...

Medlem

Om blizzard kan släppa det i tid är en annan fråga, kan ju lika gärna vänta några år till!

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Draug:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Draug:
Skrivet av adrii:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Vician:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Draug:

Tänker inte röra den där skiten med en lång pinne ens.

bra då slipper vi dig

Blir det bra så tvivlar jag på att vi slipper han

Med tanke på att han inte ens vill röra det med en lång pinne så betvivlar jag på att att han kommer röra det ens om det blir bra, han verkar ju helt inne på att även expansionen kommer suga.

Är han så otroligt smal i sitt tänkande så passar det bra att han inte spelar det.

Smal? Min herre jag har följt diablosierien sedan 1998, och efter Blizzards våldtäkt på Tim Mays och Chris Hadleys arv finns det inte en chans att jag tänker låta den här katastrofen fortsätta.

Jojo lycka till att göra så diablo inte fortsätter, du och vilken armé?

Jag antar att du har rätt, lika bra att sluta donera pengar till rädda barnen eller hur? Inte som att en person gör någon skillnad.

Jämför du rädda barnen med spelskapare? Det är en rätt värdelös jämförelse måste jag få påpeka, och som svaret på din kommentar är... Nope en person gör ingen skillnad ifall han/ hon låter bli att betala för ett spel eller vad det än kan vara, det krävs fler för att det ska bli skillnad men folk kommer köpa och dom kommer inte lägga ner skapandet av din värsta fiende diablo 3.

Och sedan är det rätt korkat att ens dra in rädda barnen i det hela, det är en tattar organisation som tar mer pengar i sin egen ficka än vad dom skickar till dom behövande.
Bland annat så är dom en av många idiot organisationer som låter rika människor i andra länder ta saker före och lämnar det lilla som finns kvar till dom fattiga.
Därav många väljer att fara själv till länder där hjälp behövs när det kommer till mat, vatten, kläder m.m. Just för då vet dom att det hamnar rätt och inte till folk som redan har gott om pengar.

Försök bättre nästa gång.

1. Jag jämför inte spelskapande med rädda barnen, jag belyser individens betydelse för en superorganisms funktionalitet.

2. Rädda barnen har flertalet gånger visat sig vara den hjälporganisation som är mest kostnadseffektiv och som dränerar minst resurser från donationer, därav orsaken till att de största donatorerna såsom Bill Gates rekommenderar rädda barnen.

3. Sluta särskriva är du snäll.

Edit:

4: sluta kasta ut dig påståenden som du inte har belägg för. Det får dig att verka korkad.

Helt på din sida!

Spelade Diablo 2 i nästan 9 år(till och från) varav vissa perioder väldigt intensivt. Spelade Diablo 3 i ca 4 månader från och med att det kom ut. Gick in nu för några månader sedan och spelade ett par timmar. Loggade ut, avinstallerade spelet.

Det måste ju vara något som brister när spelupplevelsen inte vill hålla mig kvar?Jag får helt enkelt säga grattis till er om ser fram emot den kommande expansionen och tycker D3 är kul!

Tro mig, jag önskar jag kunde göra desamma!

Medlem
Skrivet av NaxoS:

Har 3 paragon 100. Har alltså spelat en del. Folk är helt jävla maniska när det gäller Blizzard, varför? Nu vill dom ha 400kr för buggfixar, en klass och en liten act.

Nej tack.

Tekniskt sett får du ju bugfixarna varesig du köper expansionen eller inte.

Avstängd
Skrivet av elPresidente:
Skrivet av Draug:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Draug:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Draug:
Skrivet av adrii:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Vician:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Draug:

Tänker inte röra den där skiten med en lång pinne ens.

bra då slipper vi dig

Blir det bra så tvivlar jag på att vi slipper han

Med tanke på att han inte ens vill röra det med en lång pinne så betvivlar jag på att att han kommer röra det ens om det blir bra, han verkar ju helt inne på att även expansionen kommer suga.

Är han så otroligt smal i sitt tänkande så passar det bra att han inte spelar det.

Smal? Min herre jag har följt diablosierien sedan 1998, och efter Blizzards våldtäkt på Tim Mays och Chris Hadleys arv finns det inte en chans att jag tänker låta den här katastrofen fortsätta.

Jojo lycka till att göra så diablo inte fortsätter, du och vilken armé?

Jag antar att du har rätt, lika bra att sluta donera pengar till rädda barnen eller hur? Inte som att en person gör någon skillnad.

Jämför du rädda barnen med spelskapare? Det är en rätt värdelös jämförelse måste jag få påpeka, och som svaret på din kommentar är... Nope en person gör ingen skillnad ifall han/ hon låter bli att betala för ett spel eller vad det än kan vara, det krävs fler för att det ska bli skillnad men folk kommer köpa och dom kommer inte lägga ner skapandet av din värsta fiende diablo 3.

Och sedan är det rätt korkat att ens dra in rädda barnen i det hela, det är en tattar organisation som tar mer pengar i sin egen ficka än vad dom skickar till dom behövande.
Bland annat så är dom en av många idiot organisationer som låter rika människor i andra länder ta saker före och lämnar det lilla som finns kvar till dom fattiga.
Därav många väljer att fara själv till länder där hjälp behövs när det kommer till mat, vatten, kläder m.m. Just för då vet dom att det hamnar rätt och inte till folk som redan har gott om pengar.

Försök bättre nästa gång.

1. Jag jämför inte spelskapande med rädda barnen, jag belyser individens betydelse för en superorganisms funktionalitet.

2. Rädda barnen har flertalet gånger visat sig vara den hjälporganisation som är mest kostnadseffektiv och som dränerar minst resurser från donationer, därav orsaken till att de största donatorerna såsom Bill Gates rekommenderar rädda barnen.

3. Sluta särskriva är du snäll.

Edit:

4: sluta kasta ut dig påståenden som du inte har belägg för. Det får dig att verka korkad.

Helt på din sida!

Spelade Diablo 2 i nästan 9 år(till och från) varav vissa perioder väldigt intensivt. Spelade Diablo 3 i ca 4 månader från och med att det kom ut. Gick in nu för några månader sedan och spelade ett par timmar. Loggade ut, avinstallerade spelet.

Det måste ju vara något som brister när spelupplevelsen inte vill hålla mig kvar?Jag får helt enkelt säga grattis till er om ser fram emot den kommande expansionen och tycker D3 är kul!

Tro mig, jag önskar jag kunde göra desamma!

När folk som du kommer med såna här svar så kan jag faktiskt respektera då du kommer med ett svar som förklarar varför du ogillar liret. Du kom inte med någon barnslig kommentar som är helt utan värde i sig.

123
Skriv svar