Vi har ett datum för Diablo III: Reaper of Souls

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av adrii:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Vician:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Draug:

Tänker inte röra den där skiten med en lång pinne ens.

bra då slipper vi dig

Blir det bra så tvivlar jag på att vi slipper han

Med tanke på att han inte ens vill röra det med en lång pinne så betvivlar jag på att att han kommer röra det ens om det blir bra, han verkar ju helt inne på att även expansionen kommer suga.

Är han så otroligt smal i sitt tänkande så passar det bra att han inte spelar det.

Smal? Min herre jag har följt diablosierien sedan 1998, och efter Blizzards våldtäkt på Tim Mays och Chris Hadleys arv finns det inte en chans att jag tänker låta den här katastrofen fortsätta.

Jag skulle kunna köpa ditt tänk om det var precis samma team i spetsen som med vanilla D3....men nu har de vänt skeppet helt och ändå sitter du där och säger att du inte kommer röra det med pinnar? skitsnack! Du kommer prova det, fan värt att testa det bara för nya klassen. Sen att de rör om helt i lootsystemet som ändå är "diablos själ" så borde du som inbiten fantast sen 199x ändå fatta att skriva något som du gjorde låter bara puckat och smalt.

Medlem

Ett av få spel jag kört igenom till slutet. Men kan inte säga att det var speciellt kul... Vi behöver ett nytt Skyrim!

Medlem
Skrivet av adrii:
Skrivet av Draug:
Skrivet av adrii:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Vician:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Draug:

Tänker inte röra den där skiten med en lång pinne ens.

bra då slipper vi dig

Blir det bra så tvivlar jag på att vi slipper han

Med tanke på att han inte ens vill röra det med en lång pinne så betvivlar jag på att att han kommer röra det ens om det blir bra, han verkar ju helt inne på att även expansionen kommer suga.

Är han så otroligt smal i sitt tänkande så passar det bra att han inte spelar det.

Smal? Min herre jag har följt diablosierien sedan 1998, och efter Blizzards våldtäkt på Tim Mays och Chris Hadleys arv finns det inte en chans att jag tänker låta den här katastrofen fortsätta.

Jag skulle kunna köpa ditt tänk om det var precis samma team i spetsen som med vanilla D3....men nu har de vänt skeppet helt och ändå sitter du där och säger att du inte kommer röra det med pinnar? skitsnack! Du kommer prova det, fan värt att testa det bara för nya klassen. Sen att de rör om helt i lootsystemet som ändå är "diablos själ" så borde du som inbiten fantast sen 199x ändå fatta att skriva något som du gjorde låter bara puckat och smalt.

Looten har aldrig varit diablos själ. Diablos själ låg i atmosfären. Looten var blott ett verktyg i spelandet.

Medlem

Det roliga är att Path of Exile är så mycket bättre, och det är gratis


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av adrii:
Skrivet av Draug:
Skrivet av adrii:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Vician:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Draug:

Tänker inte röra den där skiten med en lång pinne ens.

bra då slipper vi dig

Blir det bra så tvivlar jag på att vi slipper han

Med tanke på att han inte ens vill röra det med en lång pinne så betvivlar jag på att att han kommer röra det ens om det blir bra, han verkar ju helt inne på att även expansionen kommer suga.

Är han så otroligt smal i sitt tänkande så passar det bra att han inte spelar det.

Smal? Min herre jag har följt diablosierien sedan 1998, och efter Blizzards våldtäkt på Tim Mays och Chris Hadleys arv finns det inte en chans att jag tänker låta den här katastrofen fortsätta.

Jag skulle kunna köpa ditt tänk om det var precis samma team i spetsen som med vanilla D3....men nu har de vänt skeppet helt och ändå sitter du där och säger att du inte kommer röra det med pinnar? skitsnack! Du kommer prova det, fan värt att testa det bara för nya klassen. Sen att de rör om helt i lootsystemet som ändå är "diablos själ" så borde du som inbiten fantast sen 199x ändå fatta att skriva något som du gjorde låter bara puckat och smalt.

Looten har aldrig varit diablos själ. Diablos själ låg i atmosfären. Looten var blott ett verktyg i spelandet.

https://www.youtube.com/embed/I22Ivb8ELzQ

Vi har nog bara olika åsikter gällande diablos själ, utan loot skulle spelet inte hållt mer än några veckor. Känns som allt bygger kring dödandet av monster samt få loot. Allt det andra som atmosfär osv spelar inte lika stor roll....cowlvl säger ju allt. Var ju inte mörkt osv utan det var slakten och chansen på sjuka drops som gjorde att man tyckte cowlvl var sinnes sjukt roligt. Sen att diablo HAR bra atmosfär kan jag hålla med om men inte att det är dess själ.

123
Skriv svar