Öppna betan av Hearthstone försenas

Robot
Medlem
Öppna betan av Hearthstone försenas

Fick en invite nyligen och måste säga att det är riktigt svårt att slita sig när man väl börjat spela. Hoppas den öppna betan drar igång tidigare än vad de sagt så alla kan njuta av detta intressanta spel


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av saru:

Fick en invite nyligen och måste säga att det är riktigt svårt att slita sig när man väl börjat spela. Hoppas den öppna betan drar igång tidigare än vad de sagt så alla kan njuta av detta intressanta spel

Håller fan med. Sitter nästan inte och gör något annat än slipa på mina decks


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Tyckte det var sådär mestadels för att man måste sitta vid datorn, tror jag kommer spela mer än det väl kommer till en telefon / padda när mig.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

något som våra vänner på dice/ea borde ha gjort med bf4 också.

Medlem

Under blizzcon sa dom att en öppnar beta skulle komma i slutet av december ELLER i januari 2014. Dom borde egentligen inte ha behövt göra ett inlägg om det ens. Inget är försenat

Medlem

Trist, hoppas den kommer tidigt i januari då. Vill verkligen testa det här


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Fick ingen key, trots att jag optade in första dagen det var möjligt. Just my luck, eh?

Medlem
Skrivet av starbuckxks:

Fick ingen key, trots att jag optade in första dagen det var möjligt. Just my luck, eh?

Konstigt för dom gjorde ett uttalande där dom sa att alla som opt-in för 16 dec skulle ha fått nu.

Medlem

Har kört betan en del och blev ganska besviken. Det blir snabbt ganska enformigt och att det är så pass mycket baserat på tur som det är tilltalar inte mig riktigt. Ja, alla kortspel är baserade på tur men det kan ju vara mer eller mindre ^^

Tror dock att om de får tid att balansera allt och lägga till fler kort osv så kan det definitivt bli något.

Medlem

Jag har testat betan, testar and so ever,
Let them gou with their flue, and suckup what needs to hide from

Medlem

Jaha! Inte förvånad! Diablo 3 tog ju sin lilla tid och jag kan ju inte påstå att den tiden gjorde spelet bättre...

Medlem
Skrivet av Lepr:
Skrivet av starbuckxks:

Fick ingen key, trots att jag optade in första dagen det var möjligt. Just my luck, eh?

Konstigt för dom gjorde ett uttalande där dom sa att alla som opt-in för 16 dec skulle ha fått nu.

Stämmer inte alls, jag optade in typ samma vecka som man kunde göra det. Har fortfarande inte fått en key, fick dock en som en kompis hade över

Medlem

Gaahhh vadå försenad?! Inte fått någon key än

Medlem
Skrivet av wastaah:
Skrivet av Lepr:
Skrivet av starbuckxks:

Fick ingen key, trots att jag optade in första dagen det var möjligt. Just my luck, eh?

Konstigt för dom gjorde ett uttalande där dom sa att alla som opt-in för 16 dec skulle ha fått nu.

Stämmer inte alls, jag optade in typ samma vecka som man kunde göra det. Har fortfarande inte fått en key, fick dock en som en kompis hade över

http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/12070972/hearthstone...

"We have some other news to share too. As of today, we have sent beta invites to everyone who opted in to the Hearthstone closed beta test prior to Monday, December 16. If you opted in before that date and have not yet received an invite email, check your spam folders or different email tabs to see if you invite may have ended up in an unexpected location. If you still can’t find your Hearthstone beta invite, don’t worry! We’re putting together a list of all Battle.net accounts that opted in to the Hearthstone beta test and did not claim their beta key. These accounts will be flagged for beta access within the first few weeks of January."

Medlem

Haha, herregud jag har undrat varför jag inte fått nån beta..
Så hittar jag mail från 4:e december.. DOH

Medlem

Har inte förstått hysterin över Hearthstone vad är det som är så just roligt med detta?

Medlem
Skrivet av GhostWolf:

Har inte förstått hysterin över Hearthstone vad är det som är så just roligt med detta?

Testa så förstår du

KoP
Medlem
Skrivet av GhostWolf:

Har inte förstått hysterin över Hearthstone vad är det som är så just roligt med detta?

+1

Av det jag sett så verkar det skittrist. Är verkligen inte min typ av spel. Men smaken är ju som vi vet som baken.

Medlem
Skrivet av Vasslepulver:
Skrivet av GhostWolf:

Har inte förstått hysterin över Hearthstone vad är det som är så just roligt med detta?

Testa så förstår du

Om man hade en beta nyckel så. Har kollat på små streams samt när Swifty har spelat har inte att det ser så intressant ut smaken som baken

Medlem

Om någon vill göra årets snälla gärning nu innan tomten kommer så spelar alla vänner med sina beta nycklar..

1
Skriv svar