Bugg och ett förslag

Medlem
Bugg och ett förslag

Glömde bort och på peka denna bugg jag hittade när jag skulle kommentera nyheten om att aktieägarna stämmer EA. Skulle skicka min kommentar via mobilen (körde ej mobil versionen på FZ) Så stog det bara du har inte skrivit nån kommentar. Hade skrivit en laddade om sidan funkade fortfarande inte fick byta till mobil versionen och copy paste min text då funkade det nånting ni kanske bör kolla upp.

Ett förslag kan ni införa så man prenumerera automatiskt som FZ supporter har kört med en månad nu två gånger men måste manuellt gå in och förnya FZ supporter för en månad är det nånting ni kan införa?

Medlem

Det kanske finns en mobil verision av en anledning Just saying

Medlem
Skrivet av vTune:

Det kanske finns en mobil verision av en anledning Just saying

Har funkat fint utan mobilversionen också. Föredrar vanliga versionen av FZ

Medlem

Japp det har fungerat utmärkt med den vanliga för mig också, och det finns ju faktiskt t.om en knapp för att byta mellan de. Jag lyckades inte reproducera felet nu iallafall.

Vilken telefon (Om android, vilken android-version) och vilken webläsare körde du i?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av GhostWolf:

Glömde bort och på peka denna bugg jag hittade när jag skulle kommentera nyheten om att aktieägarna stämmer EA. Skulle skicka min kommentar via mobilen (körde ej mobil versionen på FZ) Så stog det bara du har inte skrivit nån kommentar. Hade skrivit en laddade om sidan funkade fortfarande inte fick byta till mobil versionen och copy paste min text då funkade det nånting ni kanske bör kolla upp.

Ett förslag kan ni införa så man prenumerera automatiskt som FZ supporter har kört med en månad nu två gånger men måste manuellt gå in och förnya FZ supporter för en månad är det nånting ni kan införa?

Vad kör du för mobil, webbläsare och så vidare?

Gällande supportmedlemsskapet så finns det 1, 6 och 12-månaders perioder att teckna upp sig för - vid den senare får du desstuom 6 nummer av PCG och just nu en musmatta från Qpad!

Att ha automatiskt förnyelse är sällan populärt.


signatur
Medlem

Xperia S Opera Android 4.1

1
Skriv svar