(Nyckeln bortskänkt) Beta byte: Hearthstone mot Wildstar

Medlem
(Nyckeln bortskänkt) Beta byte: Hearthstone mot Wildstar

Hej alla glada beta-testare!

Jag har ett styck Hearthstone-beta nyckel, men jag brinner mycket mer för Wildstar!

Både för att testa men också för en chans att få bidra med feedback, då jag älskar den öppna interaktionen Carbine har med sina fans. Så räkna med att jag kommer respektera den NDA-risk du tar med en eventuell Buddy-invite.

Vill du nå mig utanför denna tråd läser jag gärna ett PM, eller ett meddelande via Twitter till "ChiefCast".

God Jul till er alla!

Medlem
Skrivet av Chiefen:

Hej alla glada beta-testare!

Jag har ett styck Hearthstone-beta nyckel, men jag brinner mycket mer för Wildstar!

Både för att testa men också för en chans att få bidra med feedback, då jag älskar den öppna interaktionen Carbine har med sina fans. Så räkna med att jag kommer respektera den NDA-risk du tar med en eventuell Buddy-invite.

Vill du nå mig utanför denna tråd läser jag gärna ett PM, eller ett meddelande via Twitter till "ChiefCast".

God Jul till er alla!

Inte för att vara sån men tror att du aldrig kommer få igenom detta bytet. Dock för att Wildstar (vad jag vet) kör just nu closed beta test med väldigt få invites. Och att Heartstone går open beta nu i januari. Sedan att byta Wildstar mot heartstone är rent idiotiskt. Min åsikt.

Lycka till!

Medlem
Skrivet av Girre:

Inte för att vara sån men tror att du aldrig kommer få igenom detta bytet. Dock för att Wildstar (vad jag vet) kör just nu closed beta test med väldigt få invites. Och att Heartstone går open beta nu i januari. Sedan att byta Wildstar mot heartstone är rent idiotiskt. Min åsikt.

Lycka till!

Det är inte min avsikt att låta någon vara idiot. Jag brukar inte mäta beta-inbjudningar i värde eftersom de inte är till för att säljas. Jag försöker bara visa att jag gärna ger något tillbaka som tack för chansen att delta.

Medlem

Hej och tack till alla som tittat in i tråden!

Intresset var iskallt så jag har bestämt mig för att skänka bort nyckeln imorgon, så den kan glädja någon innan öppen beta.

Mitt intresse för Wildstar återstår, så om någon vill kontakta mig om en buddy invite gör ni en mmo-nörd überglad!

Vill ni ha en chans på nyckeln så är ni välkomna att ta del på https://twitter.com/ChiefCast

Gott nytt år!

1
Skriv svar