Reddit återupplivar döda multiplayer-spel

Robot
Reddit återupplivar döda multiplayer-spel
Avstängd
Reddit återupplivar döda multiplayer-spel

Såg detta subreddit tidigare i veckan, men det var då den precis var nystartad.

Tyckte det verka vettigt att få lite äldre / nästan död multiplayer spel att få lite spelare.

Ska hålla ett öga och se om det dyker upp något spel som intresserar mig.

COD: United Offensive MP

Djävlans vad roligt man hade med det spelet.

Sen vet vi ju vilken riktning det tog.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Avstängd
Skrivet av Traveller in time:

COD: United Offensive MP

Djävlans vad roligt man hade med det spelet.

Sen vet vi ju vilken riktning det tog.

det var inte igår man lirade det på nätet, saknar faktiskt att spela det. Men jag tror faktiskt det är folk som spelar det ännu, kanske inte många men några servrar i alla fall. Sist jag kikade på aktiva servrar inom cod så var det folk i cod 1, united offensive samt cod 2 som jag lirade för någon månad sedan sist.

Avstängd

hmm outlaws borde man se till att skaffa och att folk drar igång det eller kanske alien versus predator 1 och 2?

Medlem

Riktigt kul initiativ. Jag ska kolla om jag inte har några gamla spel jag vill blåsa liv i. Quake II Multiplayer, månne?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Avstängd
Skrivet av Puscifer:

Riktigt kul initiativ. Jag ska kolla om jag inte har några gamla spel jag vill blåsa liv i. Quake II Multiplayer, månne?

oooh, jag hade lätt joinat!

Geeks Gaming
Skrivet av Traveller in time:

COD: United Offensive MP

Djävlans vad roligt man hade med det spelet.

Sen vet vi ju vilken riktning det tog.

Operation barbarossa 64 spelare is the shit!

Medlem

Kul grej, ska nog titta dit. Kanske man kan köra lite Unreal tournament eller ja SWAT. Fan SWAT spelen brukar gå varma på lan, det behövs verkligen ett nytt SWAT, gärna i samma stuk som 4an.


signatur

// Bacon <3

Avstängd
Skrivet av PcKaffe:

Kul grej, ska nog titta dit. Kanske man kan köra lite Unreal tournament eller ja SWAT. Fan SWAT spelen brukar gå varma på lan, det behövs verkligen ett nytt SWAT, gärna i samma stuk som 4an.

håller med, eller som 3:an som sitter varmt om hjärtat på en också

RTCW please


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Aliens vs Predator2 .. Bästa MP jag någonsin spelat

Avstängd
Skrivet av walter_iego:

RTCW please

vilken av dom?

Medlem
Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Puscifer:

Riktigt kul initiativ. Jag ska kolla om jag inte har några gamla spel jag vill blåsa liv i. Quake II Multiplayer, månne?

oooh, jag hade lätt joinat!

Bästa mp spelet helt klart

är väl inget fel med Fable 3 skit roligt spel !

Medlem

LAPD: Future Cop

Medlem

Codename Eagle!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Riktigt kul initiativ. Jag ska kolla om jag inte har några gamla spel jag vill blåsa liv i. Quake II Multiplayer, månne?

Finns fortfarande servrar uppe. Lira sist lite FFA igår på polska och ryska servrar


signatur

u mad bro?

Medlem

Test Drive Unlimited Men det är ju tyvärr dött p.g.a. Atari stängde servrarna #%@£€!! Så det där hjälper föga för min del då det inte finns servermjukvara att tillgå.

Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Traveller in time:

COD: United Offensive MP

Djävlans vad roligt man hade med det spelet.

Sen vet vi ju vilken riktning det tog.

Operation barbarossa 64 spelare is the shit!

Jag gillade skarpt de lite större kartorna som blandade tanks och infanteri, att lyckas smyga sig runt en belägring och flankera var grymt kul.

Och jag var en mästare med M1 Garand.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Traveller in time:

COD: United Offensive MP

Djävlans vad roligt man hade med det spelet.

Sen vet vi ju vilken riktning det tog.

mp_hurtgen med Mosin Nagant, det var tider det!

Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Traveller in time:

COD: United Offensive MP

Djävlans vad roligt man hade med det spelet.

Sen vet vi ju vilken riktning det tog.

mp_hurtgen med Mosin Nagant, det var tider det!

Åh Bäst ju!
Och det blev riktigt pirrigt när det sattes regler som enbart rifle. Fick riktiga Enemy at the gates vibbar ibland och jag har inte känt sådan spänning i onlineshooters igen.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

HalfLife 2 i deathmatch, finns nog inget som klår det. Minor, vapnet som skjuter studsande strålar, målsökande alien-insekter, det fantastiska hagelgeväret och slutligen kofoten som är utmärkt för bakhåll vid mineringar

Medlem

Renegade? Tiberian Sun? hallåååeee

Tim
Medlem

Renegade Ops vore kul att spela med tre pers!

1
Skriv svar