Julkalendern – Vinn Ratchet & Clank: Nexus

Robot
Julkalendern – Vinn Ratchet & Clank: Nexus

Sätt stopp för lombaxabstinensen, vinn en... well, en lombax.

#insomniac-games, #ratchet-clank-nexus


Medlem
Julkalendern – Vinn Ratchet & Clank: Nexus

Såååå, när utser ni nästa gäng med vinnare då? Ni måste ha runt 10-12 tävlingar liggande utan vinnare just nu.

Avstängd
Skrivet av Bennii:

Såååå, när utser ni nästa gäng med vinnare då? Ni måste ha runt 10-12 tävlingar liggande utan vinnare just nu.

ja dom skulle väl ha korats för länge sedan om jag inte minns helt fel?

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Bennii:

Såååå, när utser ni nästa gäng med vinnare då? Ni måste ha runt 10-12 tävlingar liggande utan vinnare just nu.

ja dom skulle väl ha korats för länge sedan om jag inte minns helt fel?

väntat i 2 veckor nu på svar. om vi ska vänta till jul eller efter jul på svar så kunde den första gruppen fåt göra de med isåfall

Avstängd
Skrivet av firebird_79:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Bennii:

Såååå, när utser ni nästa gäng med vinnare då? Ni måste ha runt 10-12 tävlingar liggande utan vinnare just nu.

ja dom skulle väl ha korats för länge sedan om jag inte minns helt fel?

väntat i 2 veckor nu på svar. om vi ska vänta till jul eller efter jul på svar så kunde den första gruppen fåt göra de med isåfall

jo det är sant, men men vi ser väl.

Medlem

Medan det ändå är rätt relevant.. då FZ meddelade vinnare av många tävlingar den 11:e december så var jag en av dem, jag undrar lite mest på ungefär hur lång tid det kan ta innan man får vinsten.
Har inte fått den än och inte har jag fått någon avi från posten att hämta ut något heller.
(ja mina uppgifter stämmer). Tänkte bara att det är ca 12 dagar sedan nu.

Medlem
Skrivet av Winzi:

Medan det ändå är rätt relevant.. då FZ meddelade vinnare av många tävlingar den 11:e december så var jag en av dem, jag undrar lite mest på ungefär hur lång tid det kan ta innan man får vinsten.
Har inte fått den än och inte har jag fått någon avi från posten att hämta ut något heller.
(ja mina uppgifter stämmer). Tänkte bara att det är ca 12 dagar sedan nu.

en polare vann också eu4. men han har inte fått de heller än

1
Skriv svar