Tomten ger hemska spel till stygga barn

Medlem
Tomten ger hemska spel till stygga barn

imponerad att aliens colonial marines fick så högt betyg!


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem

Så många dåliga spel...mardrömmarna kommer att komma inatt :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ahha, trodde hemska var menat bokstavligen.... Tänkte ett tag ge min 7årige systerson Skyrim i julklapp men kom efter en stund på att det kanske inte var en bra idé

Medlem

Det är bra att ni finns FZ. Ni kan spela skitspelen så att jag slipper.

Medlem

Undrar om detta är någon hint från en polare till mig... han skickade mig en key för Sniper Elite: Nazi Zombie Army.

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Ahha, trodde hemska var menat bokstavligen.... Tänkte ett tag ge min 7årige systerson Skyrim i julklapp men kom efter en stund på att det kanske inte var en bra idé

Vad blev det istället för Skyrim? GTA 5?

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av skogsvilden:

Ahha, trodde hemska var menat bokstavligen.... Tänkte ett tag ge min 7årige systerson Skyrim i julklapp men kom efter en stund på att det kanske inte var en bra idé

Vad blev det istället för Skyrim? GTA 5?

Nice try, skogsvildens systerson.

Medlem

skäms lite över att jag tyckte Sniper Elite: Nazi Zombie Army va lite halvroligt coop ^^

Medlem

Alien: Coelom Probing. Hade varit en mindre smärtsam upplevelse


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av Acriax:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av skogsvilden:

Ahha, trodde hemska var menat bokstavligen.... Tänkte ett tag ge min 7årige systerson Skyrim i julklapp men kom efter en stund på att det kanske inte var en bra idé

Vad blev det istället för Skyrim? GTA 5?

Nice try, skogsvildens systerson.

Tusan, avslöjad!

Inaktiv
Skrivet av floke:

Alien: Coelom Probing. Hade varit en mindre smärtsam upplevelse

Du menar inte colon probing nu månne?

Medlem

Haha, klockrena bildtexter

Men ni glömde den här kategorins GOTY - Day One: Garry's Incident!

Källa #1
Källa #2
Källa #3
Källa #4

Medlem

Lord of the Rings till SNES borde också finnas med. Minns att det fick 5/100 i alla kategorier av Super Power

Inaktiv
Skrivet av KatOne:

Haha, klockrena bildtexter

Men ni glömde den här kategorins GOTY - Day One: Garry's Incident!

Källa #1
Källa #2
Källa #3
Källa #4

Spelet och utvecklarna får kol i julklapp!

Medlem
Skrivet av bavver:

skäms lite över att jag tyckte Sniper Elite: Nazi Zombie Army va lite halvroligt coop ^^

Spel behöver inte vara bra för att vara roligt coop. Det handlar mer om sällskapet vid det laget. Iaf för mig.

Avstängd

Jag skulle jubla ifall aliens colonial marines fanns under granen. Tycker själv det ser riktigt roligt ut.

Medlem

Sniper Elite: Nazi Zombie Army är ju riktigt kul i coop om man spelar det för vad det är. Det låtsas inte vara allt det andra som tillverkarna ljuger om att de är utan är bara exakt vad det vill vara.

Därtill är det skalande svårighetsgrad beroende på antal spelare och 4 i coop är aldrig fel.

Det enda som faktiskt är riktigt dåligt är att även om man drar ner "gore-cam" till minsta så får man se den sjuttioelva gånger per minut och det är bara kul i början.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Fullträff med bildtexterna

5/5 - Fulländat


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Ett nytt spel som jag ångrar som tusan att jag köpt är "Need For Speed: Rivals". Jag köpte det bara för att jag har alla andra. Fast att jag anade oråd innan. [Varning för detta spel!]
Några andra äldre spel som jag verkligen ångrar att jag köpte är "Test Drive: Unlimited 2", "Homefront", "Dead Island" och "Flashpoint: Red River". (Ett plus är att jag fick en Homefront t-shirt, med förbokningen, men den var i storlek "small".)
Dom är riktigt ap-dåliga. Det som är synd är att jag ju varken kan sälja, ge bort till en vän (eller ovän), då de är bundna till mitt spelkonto.
Funderar nu allvarligt på hur jag bäst ska göra mig av med spelen. Bränna upp dom? Slå sönder dom med en hammare? Tejpa kina-puffar på dom?
Är det någon som har ett annat bra kreativt förslag??? Jag orkar inte se dom i hyllan längre.
Lärdom: Man ska inte förboka hypade spel! :-|


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av KatOne:

Tack för TotalBiscuit-länken, hade inte sett den. Helt galet,.. Alla borde se den.

Avstängd
Skrivet av autograph:

Ett nytt spel som jag ångrar som tusan att jag köpt är "Need For Speed: Rivals". Jag köpte det bara för att jag har alla andra. Fast att jag anade oråd innan. [Varning för detta spel!]
Några andra äldre spel som jag verkligen ångrar att jag köpte är "Test Drive: Unlimited 2", "Homefront", "Dead Island" och "Flashpoint: Red River". (Ett plus är att jag fick en Homefront t-shirt, med förbokningen, men den var i storlek "small".)
Dom är riktigt ap-dåliga. Det som är synd är att jag ju varken kan sälja, ge bort till en vän (eller ovän), då de är bundna till mitt spelkonto.
Funderar nu allvarligt på hur jag bäst ska göra mig av med spelen. Bränna upp dom? Slå sönder dom med en hammare? Tejpa kina-puffar på dom?
Är det någon som har ett annat bra kreativt förslag??? Jag orkar inte se dom i hyllan längre.
Lärdom: Man ska inte förboka hypade spel! :-|

Hur kan man ångra dead island?

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av autograph:

Ett nytt spel som jag ångrar som tusan att jag köpt är "Need For Speed: Rivals". Jag köpte det bara för att jag har alla andra. Fast att jag anade oråd innan. [Varning för detta spel!]
Några andra äldre spel som jag verkligen ångrar att jag köpte är "Test Drive: Unlimited 2", "Homefront", "Dead Island" och "Flashpoint: Red River". (Ett plus är att jag fick en Homefront t-shirt, med förbokningen, men den var i storlek "small".)
Dom är riktigt ap-dåliga. Det som är synd är att jag ju varken kan sälja, ge bort till en vän (eller ovän), då de är bundna till mitt spelkonto.
Funderar nu allvarligt på hur jag bäst ska göra mig av med spelen. Bränna upp dom? Slå sönder dom med en hammare? Tejpa kina-puffar på dom?
Är det någon som har ett annat bra kreativt förslag??? Jag orkar inte se dom i hyllan längre.
Lärdom: Man ska inte förboka hypade spel! :-|

Hur kan man ångra dead island?

Bättre fråga, om man gillar att spela spel, sikta själv i FPS t.ex vill säga, hur kan man då vara nöjd med dead island? Jag menar, spelet har ju ingen stark story, så hur skulle då kasst gameplay göra spelet mer värt?

Medlem

Attans, bäst jag gör gott för mig snabbt som attan!

Avstängd
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av autograph:

Ett nytt spel som jag ångrar som tusan att jag köpt är "Need For Speed: Rivals". Jag köpte det bara för att jag har alla andra. Fast att jag anade oråd innan. [Varning för detta spel!]
Några andra äldre spel som jag verkligen ångrar att jag köpte är "Test Drive: Unlimited 2", "Homefront", "Dead Island" och "Flashpoint: Red River". (Ett plus är att jag fick en Homefront t-shirt, med förbokningen, men den var i storlek "small".)
Dom är riktigt ap-dåliga. Det som är synd är att jag ju varken kan sälja, ge bort till en vän (eller ovän), då de är bundna till mitt spelkonto.
Funderar nu allvarligt på hur jag bäst ska göra mig av med spelen. Bränna upp dom? Slå sönder dom med en hammare? Tejpa kina-puffar på dom?
Är det någon som har ett annat bra kreativt förslag??? Jag orkar inte se dom i hyllan längre.
Lärdom: Man ska inte förboka hypade spel! :-|

Hur kan man ångra dead island?

Bättre fråga, om man gillar att spela spel, sikta själv i FPS t.ex vill säga, hur kan man då vara nöjd med dead island? Jag menar, spelet har ju ingen stark story, så hur skulle då kasst gameplay göra spelet mer värt?

Så du antyder man har aimassist i dead island? Nope det har man inte, jag har då fått lov att sikta konstant. Förutom om man ska kasta trasiga vapen på dom eller använda specialattacken efter man fått upp ragen eller vad den nu kallades.

Och så kass gameplay är det inte, finns spel med ännu värre story dessutom.

Köpte Star Trek för 7 euro på nån rea, var helt ok coop spel nuförtiden. Vet inte hur buggigt det var i början, men vi upplevde då inget gamebreaking. Ska man spela coop finns det sämre val göra, även om det inte är något suveränt spel. Säkerligen rätt mycket tråkigare i single player dock, men spelet är ju byggt för att spelas i coop.

Medlem

"Hitler är arg för att han är med i ett skitspel"

Hahahaha herregud FZ, där brast det för mig.
God jul på er!

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:

Hur kan man ångra dead island?

Vet inte om jag själv "ångrar" det men jag tycker det blev bortslarvat. När ett spel inte ens funkar bra i coop så är det illa.

All potential drunknade i något som blev alldeles för repetativt och framförallt för dassigt. Ett spel som kunde blivit en klockren hit och dessutom hypats bra... ...men det levererade inte.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

nu tycker jag alla här glömmer stackars ET till atari, spelet som var så dåligt att det fick grävas ner i öknen bokstavligen
http://en.wikipedia.org/wiki/Atari_video_game_burial


signatur

New life, New hope

Medlem

Ho ho ho, Merry Christmas! This is EA-Santa! Have you been good to your family this year....?

Gulp! Inget man vill höra idag!!! *<:-o

12
Skriv svar