Julstämning i de mysiga spelvärldarna

Robot
Medlem
Julstämning i de mysiga spelvärldarna

Simon The Sorcerer!

Spelade det alltid med endast musik då jag inte fick ordning på drivarna till effekterna har jag för mig

Medlem

Elder Scrolls 3: Bloodmoon. Härliga minnen från snöiga landskap långt innan Skyrim tog över våra datorer.

Medlem

I LotrO är det just nu Yule Festival med snöbollskrig, matätartävling, teater och kryddat med diverse intriger mellan fattiga och rika.

(Det mesta är dock tyvärr samma saker som förra året, så om du var där 2012 så är det inte mycket nytt.)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

I LotrO är det just nu Yule Festival med snöbollskrig, matätartävling, teater och kryddat med diverse intriger mellan fattiga och rika.

(Det mesta är dock tyvärr samma saker som förra året, så om du var där 2012 så är det inte mycket nytt.)

same same i guild wars..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Merry Gear 2.

"you mean, the ha ha ho he ho"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Vintern får mig alltid att tänka på

Medlem

Här vare jul:

Medlem

SHENMUE !!!!!

Medlem

Final fantasy 14: a realm reborn
underbar grafik o fina dekorationer ger julstämning som jag aldrig sett i ett spel

Medlem

Max Payne och MGS! God julfeeling där

Medlem

Serious Sam SE har en gullig julbana där man får julklappar av Tomten om man pangar lite försiktigt på honom

Medlem

Gillade julgranarna i Operation Flashpoint.

Medlem
Skrivet av pillveke:

Max Payne och MGS! God julfeeling där

Hur kunde jag glömma att nämna Max Payne? Det juligaste spelet av alla.

Inaktiv

Spec Ops: Ranger Elite

Medlem

Starbound


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem

Konstigt nog blev det Sims 3 med tjejen detta år.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

1
Skriv svar