Det här klapparna vill du ha under granen 2014

Medlem
Det här klapparna vill du ha under granen 2014

Homeworld var grymt men oavsett kan jag inte stöjda ett bolag som Gearbox. Witcher 3 däremot är utveckklat av en utvecklare som förstår hur man får nöjda och betalande kunder. Saknar dock Elite : Dangerous på listan som nog är det spel jag ser fram emot mest under hela 2014.

Medlem

Finns en del spel jag ser fram emot nästa år. The Witcher 3 är ett av dom. Jag skulle äta upp stolen jag sitter på för att få spela det NU!

ELF
Medlem

The Witcher 3 är helt klart nummer 1 på listan över spel jag väntar på.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Jag vill ha fred på jorden...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag vill ha fred på jorden...

*Med skånsk dialekt* Ja, det är alltså vad svenska barn önskar sig mest av allt idag - fred på jorden!

Medlem

The Wolf Among Us är gratis på xbox live idag:)

Skrivet av Bennii:
Skrivet av walter_iego:

Jag vill ha fred på jorden...

*Med skånsk dialekt* Ja, det är alltså vad svenska barn önskar sig mest av allt idag - fred på jorden!

Sven Melander tummar på den!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ingen som ville ha destiny

Skrivet av Rakoon:

Ingen som ville ha destiny

Njae, vet inte riktigt. Är lite trött på futuristiska pangare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Ingen som ville ha destiny

Jag vill gärna ha Destiny. Men för att vara helt ärlig så ger spelet inte intrycket att det kommer vara lika bra som Killzone även om den siktar högre.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Ingen som ville ha destiny

Jag vill om det kommer till PC, har inget emot konsoler men fps/mmo med handkontroll är inte min grej :/

Medlem

Asch, ni har ju glömt alla underbara kickstarterspel som kommer komma! Eternity, Wasteland 2 och Torment kommer garanterat vara favoriter under min gran

Medlem

Önskelista a la Gameboy ; Star Citizen Beta, TESO och ROS.

Medlem

Witcher 3 ja tack

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Rakoon:

Ingen som ville ha destiny

Jag vill gärna ha Destiny. Men för att vara helt ärlig så ger spelet inte intrycket att det kommer vara lika bra som Killzone även om den siktar högre.

Håller helt med. Konceptuellt är jag super sugen men alla videos jag sett får mig att tänka direkt på Halo, vilket i min mening inte är positivt. Av de 2 mmo-shooters som kommer nästa år tror jag betydligt mer på The Division!

Killzone är verkligen helt underbart i multiplayer! Även Shadow Fall har en tyngd i mekaniken vilket får det att kännas unikt i jämförelse med CoD/BF och alla dess kloner. Sedan tycker jag att symbiosen mellan bandesign, spelstil, och det grymma klassystemet tvingar folk till lagarbete som få andra spel når upp till idag.

Nu vill jag bara ha fler kartor

Medlem

vill ha en snygg brud under granen nästa år.

Medlem

Alla borde ju komma ihåg att Witcher 2 var totalt kass , hoppas dom lyckas med 3:an ......

1
Skriv svar