Left 4 Dead 2 gratis på Steam

Medlem
Left 4 Dead 2 gratis på Steam

Jag tänkte bara tipsa om att Left 4 Dead 2 är prissänkt med 100% just nu, och går alltså att hämta hem helt gratis.
Detta handlar inte om någon tillfällig tidsperiod där du bara får tillgång till spelet t.o.m. ett särskilt datum som i vanliga fall. Spelet blir helt och hållet ditt.

Länk till Left 4 Dead 2:
http://store.steampowered.com/app/550/


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Kan ju förklara varför jag inte kommer åt Steam butiken

Medlem

Fan va fint, tack för tipset!

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Kan ju förklara varför jag inte kommer åt Steam butiken

p.g.a. detta orskar överbelastning

Hela hemsidan / shopen gick ner ..... gratis är gott.

Medlem
Skrivet av Kimeriderf99:
Skrivet av Bojkott:

Kan ju förklara varför jag inte kommer åt Steam butiken

p.g.a. detta orskar överbelastning

Skulle ju inte förvåna mig om det är en massa china farmers som skapar nya konton och köper spelet som gift för att sedan sälja spelet billigt. Men Valve kanske har tänkt till för att förhindra detta?

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Kimeriderf99:
Skrivet av Bojkott:

Kan ju förklara varför jag inte kommer åt Steam butiken

p.g.a. detta orskar överbelastning

Skulle ju inte förvåna mig om det är en massa china farmers som skapar nya konton och köper spelet som gift för att sedan sälja spelet billigt. Men Valve kanske har tänkt till för att förhindra detta?

Troligtsvis inte, det som mest irriterrar mig var att jag precis skulle trycka på köp och skaffa Stanley Parable när servrarna gick ner :/

Medlem
Skrivet av Kimeriderf99:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Kimeriderf99:
Skrivet av Bojkott:

Kan ju förklara varför jag inte kommer åt Steam butiken

p.g.a. detta orskar överbelastning

Skulle ju inte förvåna mig om det är en massa china farmers som skapar nya konton och köper spelet som gift för att sedan sälja spelet billigt. Men Valve kanske har tänkt till för att förhindra detta?

Troligtsvis inte, det som mest irriterrar mig var att jag precis skulle trycka på köp och skaffa Stanley Parable när servrarna gick ner :/

Det är inte så att dom fixade det direkt med en "installera spel" istället för en "köp spel" knapp då?

Skulle kunna tänka mig att spelet då blir direkt länkat till ditt konto och att det inte går igenom kassan så att säga

Medlem

Underbart. Tack Puscifer för infon.

Inaktiv

Fan vad kul! Detta ska tankas på mitt andra Steam konto också. Har tipsat flera polare!

Medlem

Schysst, kanske lillebrorsan kan ge fan i att skrika om att låna mitt acc varje gång han vill spela det!

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Kimeriderf99:
Skrivet av Bojkott:

Kan ju förklara varför jag inte kommer åt Steam butiken

p.g.a. detta orskar överbelastning

Skulle ju inte förvåna mig om det är en massa china farmers som skapar nya konton och köper spelet som gift för att sedan sälja spelet billigt. Men Valve kanske har tänkt till för att förhindra detta?

Valve har tänkt på detta och du kan ej skaffa det som en gift. Går bara att installera för sig själv.

1
Skriv svar