Mellandsagsrea

Medlem
Mellandsagsrea

Tjenna och god jul!
Tycker vi borde kunna samla alla dom bästa dealsen ni kan hitta i en och samma tråd så andra kan ta del av dom.

KoP
Medlem

Det är väl rea året runt i alla butiker tycker jag? Och mellandagsrea skiljer sig väl inte nämnvärt. Dom bara luras med alla dessa reor.

Medlem
Skrivet av KoP:

Det är väl rea året runt i alla butiker tycker jag? Och mellandagsrea skiljer sig väl inte nämnvärt. Dom bara luras med alla dessa reor.

Vårrea, sommarrea, Back to school-rea, höstrea, Black friday, Luciarabatter, julrea, mellandagsrea.

Fullpriser är det som borde annonseras om för det hör till ovanligheterna nu för tiden: "Just nu, på Elgiganten. Ordinarie priser på allt i butiken. Jo, ni hörde rätt! Just nu kan du handla allt till fullpris i våra varuhus. Passa på, bara den här veckan."

nj
Medlem

199:- för nedladdningsbara pc-versioner av #Assassin's Creed IV: Black Flag, #Battlefield 4 och #Fifa 14 hos El Giganten och Electroworld. Priset gäller bara idag 25/12 tom midnatt.

Medlem

Greppade mig ett Black Flag tack!

Medlem

www.Isthereanydeal.com använd den, jäkligt bra sida.
Jämför priser osv!

Medlem

Spelbutiken har fin rea nu, t ex Beyond Two Souls för 238:-

Det rekommenderas!

Medlem

Vet inte om det klassas som mellandagsrea men för er med ps3or så har Sony dragit igång en rätt hygglig kampanj i storen med en hög med spel till nedsänkta priser som de kallar january sale.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar