Left 4 Dead 2 – gratis zombie-röj på Steam

Robot
Medlem
Left 4 Dead 2 – gratis zombie-röj på Steam

Var det därför Steam-store kraschade i går eftermiddag?

Medlem

1:an var bättre än 2.an imo

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Var det därför Steam-store kraschade i går eftermiddag?

Mest troligt. Julrea + Ett grymt gratis spel = Cats and dogs living together! Mass hysteria!

Medlem

Dota var helt nere pga det här.. :@

Medlem
Skrivet av Kuci:

1:an var bättre än 2.an imo

Samma här, jag tyckte inte om banorna i tvåan lika mycket. Men visst var det kul att klippa till zombies i huvudet med stekpannor?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av Kuci:

1:an var bättre än 2.an imo

Samma här, jag tyckte inte om banorna i tvåan lika mycket. Men visst var det kul att klippa till zombies i huvudet med stekpannor?

Haha, suverän kommentar. Nu blev jag sugen.

Medlem

Och ennu en gång skämmer Gabe the babe bort oss med ett av dom bästa spelen som gjorts helt gratis. Det tåls vell att tänka på? *host host* bobby kotick etc *host host*

Medlem

Good guy Valve, förlänger tiden pågrund av att servrarna kraschade.


signatur

- A quarantine zone for a plague that kills turians. Why don't we ever go anywhere nice? /Garrus Vakarian

Medlem

Nice, då hinner jag kanske ändå. Inte hemma förrän sent ikväll.

Medlem
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av Kuci:

1:an var bättre än 2.an imo

Samma här, jag tyckte inte om banorna i tvåan lika mycket. Men visst var det kul att klippa till zombies i huvudet med stekpannor?

Haha sant, tycker att melee vapen var det "enda" som var bättre med 2:an. Banor, karaktärerna och känslan var bättre i 1:an

Dessutom: PEEEELZ HERE!

Medlem

Tror vi kommer få se en uppföljare snart !

Moderator | Testpilot
Skrivet av Kuci:

1:an var bättre än 2.an imo

På vilket sett då? Vad jag hört är att alla banor från första kan man spela i andra spelet.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Avstängd
Skrivet av Kuci:

1:an var bättre än 2.an imo

Du kan spela första spelet i left 4 dead 2 också, karaktärerna samt banorna hänger med i tvåan. Och så vitt jag är inte tvåan nå mycket sämre.

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Kuci:

1:an var bättre än 2.an imo

Du kan spela första spelet i left 4 dead 2 också, karaktärerna samt banorna hänger med i tvåan. Och så vitt jag är inte tvåan nå mycket sämre.

Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Kuci:

1:an var bättre än 2.an imo

Du kan spela första spelet i left 4 dead 2 också, karaktärerna samt banorna hänger med i tvåan. Och så vitt jag är inte tvåan nå mycket sämre.

Grejen är att L4D har ett högre tempo och därmed ändrar sättet du måste spela. L4D2 är grymt men som dem säger så var känslan bättre i första

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Kuci:

1:an var bättre än 2.an imo

Du kan spela första spelet i left 4 dead 2 också, karaktärerna samt banorna hänger med i tvåan. Och så vitt jag är inte tvåan nå mycket sämre.

Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Kuci:

1:an var bättre än 2.an imo

På vilket sett då? Vad jag hört är att alla banor från första kan man spela i andra spelet.

Det tog minst 1½ år innan L4D1 blev portat till 2:an. Sen att devs lovade dlc i form av vapen, karaktärer och maps i höga sky till 1:an sen gjorde i stort sett ingenting är en annan sak.

Avstängd
Skrivet av Everchange:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Kuci:

1:an var bättre än 2.an imo

Du kan spela första spelet i left 4 dead 2 också, karaktärerna samt banorna hänger med i tvåan. Och så vitt jag är inte tvåan nå mycket sämre.

Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Kuci:

1:an var bättre än 2.an imo

Du kan spela första spelet i left 4 dead 2 också, karaktärerna samt banorna hänger med i tvåan. Och så vitt jag är inte tvåan nå mycket sämre.

Grejen är att L4D har ett högre tempo och därmed ändrar sättet du måste spela. L4D2 är grymt men som dem säger så var känslan bättre i första

Kört både ettan och har tvåan. Men av att döma utav ettan tycker jag inte tempot är så mycket högre än vad det är i tvåan. Märker ingen skillnad alls faktiskt.

Medlem
Skrivet av Kuci:

1:an var bättre än 2.an imo

Maybe, men 1an total dog när tvåan kom, nu när 2 an blir gratis så kommer det att bli kanon

Medlem

Ha, därför butiken låg nere hela kvällen igår när man försökte köpa The elaking dead S2 xD


signatur

Game long and prosper

Medlem

Gratis valve-spel får mig att undra om det kommer en patch med hattar snart.

Medlem
Skrivet av Kuci:

1:an var bättre än 2.an imo

alla kampanjer finns i 2:an


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Gillar också 1an bättre än 2an

Medlem

YES! Det är såhär man gör! Spelade detta när det var nytt som en galning. Säkert 400 timmar eller mer. Men mycket spelade jag. Nu bad jag mina kompisar att installera det så vi kan spela det tillsammans.

Såhär återupplivar man ett spel.

Valve <3


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ettan var bäst just för att jag garvade som satan hela tiden när jag spelade de första 10 timmarna så fort det kom fete horde med zombies!

Medlem

tyckte rubriken innehöll "gratis" i sig, var tvungen att kika en gång till för att se om jag läste rätt(vilket jag gjorde) efter det jag glatt loggade in på steam och såg att spelet inte alls var gratis nu i mellandagarna..
ändra rubiken

Medlem
Skrivet av mangemani:

tyckte rubriken innehöll "gratis" i sig, var tvungen att kika en gång till för att se om jag läste rätt(vilket jag gjorde) efter det jag glatt loggade in på steam och såg att spelet inte alls var gratis nu i mellandagarna..
ändra rubiken

Är du inloggad på ditt steamaccount?


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Nu har det gått tillbaka till att kosta pengar igen. Slut med gratis L4D2 :c

Medlem
Skrivet av Marwin88:
Skrivet av mangemani:

tyckte rubriken innehöll "gratis" i sig, var tvungen att kika en gång till för att se om jag läste rätt(vilket jag gjorde) efter det jag glatt loggade in på steam och såg att spelet inte alls var gratis nu i mellandagarna..
ändra rubiken

Är du inloggad på ditt steamaccount?

yes.
står att det kostar pengar(fast med helgrea).

var det bara på julafton och dagen efter som det var gratis?

Medlem
Skrivet av mangemani:

tyckte rubriken innehöll "gratis" i sig, var tvungen att kika en gång till för att se om jag läste rätt(vilket jag gjorde) efter det jag glatt loggade in på steam och såg att spelet inte alls var gratis nu i mellandagarna..
ändra rubiken

Tror det var fram till 18:00 idag som man kunde tanka hem det.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av mangemani:

tyckte rubriken innehöll "gratis" i sig, var tvungen att kika en gång till för att se om jag läste rätt(vilket jag gjorde) efter det jag glatt loggade in på steam och såg att spelet inte alls var gratis nu i mellandagarna..
ändra rubiken

Tror det var fram till 18:00 idag som man kunde tanka hem det.

damn, min vanliga otur, några minuter försent=/, jaja, inte något att göra åt då

12
Skriv svar