Pokémon Bank tas temporärt bort från e-shop

Robot
Pokémon Bank tas temporärt bort från e-shop
Medlem
Pokémon Bank tas temporärt bort från e-shop

Så det är därför e-shop inte har fungerat...

Medlem

Jag har suttit och väntat på denna app, så jag hoppas att våran release inte påverkas.

Medlem

Är det därför jag har haft problem med Monster Hunter 3 Ultimate under veckan?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Får hoppas Nintendo börjat rekrytera nätverksingenjörer det senaste om de i framtiden skall kunna tävla med online tjänster. Just nu har de klarat sig på SP spelen. Men framöver kommer nättjänster och smidiga, stabila sådana bli allt viktigare.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Haha ja detta är oacceptabelt. Fick en 3DS i julklapp och går fortfarande inte att gå in på e-shop. Det är för fanken snart slut på den 26:e.... Går inge vidare för Nintendo just nu alltså.

Moderator | Testpilot

Inte nog med det, jätte många hackade Pokemon ska ha tagit sig in i Pokemon Banken och in i det nya spelen också :/


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Divion:

Haha ja detta är oacceptabelt. Fick en 3DS i julklapp och går fortfarande inte att gå in på e-shop. Det är för fanken snart slut på den 26:e.... Går inge vidare för Nintendo just nu alltså.

Naw har någon lite iLands problem, nutte dig, gå o nanna kudden så funkar det nog nästa vecka...


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Inte nog med det, jätte många hackade Pokemon ska ha tagit sig in i Pokemon Banken och in i det nya spelen också :/

Jo, Gen V och tidigare så är det väldigt lätt att göra "hackade-legit" pokemon. Dom är omöjligt att skilja från breedade/fångade pokemon om dom görs rätt!

Medlem
Skrivet av 19jonis92:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Inte nog med det, jätte många hackade Pokemon ska ha tagit sig in i Pokemon Banken och in i det nya spelen också :/

Jo, Gen V och tidigare så är det väldigt lätt att göra "hackade-legit" pokemon. Dom är omöjligt att skilja från breedade/fångade pokemon om dom görs rätt!

Vilket då inte heller gör saken till något problem, tycker jag.
Hade man kunnat ge dem fel stats, abilities, natures, attacker osv. hade det inte varit kul.

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av 19jonis92:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Inte nog med det, jätte många hackade Pokemon ska ha tagit sig in i Pokemon Banken och in i det nya spelen också :/

Jo, Gen V och tidigare så är det väldigt lätt att göra "hackade-legit" pokemon. Dom är omöjligt att skilja från breedade/fångade pokemon om dom görs rätt!

Vilket då inte heller gör saken till något problem, tycker jag.
Hade man kunnat ge dem fel stats, abilities, natures, attacker osv. hade det inte varit kul.

Tycker inte jag heller. Men pre-gen6 så var det jobbigt att breeda 4+ IV Pokemon. Jag kommer att tjuta av lycka när jag skickar över alla mina fyra 6IV Teams (där hälften är shiny). Inget olagligt, bara sparat mig tusentals timmar!

Medlem
Skrivet av 19jonis92:
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av 19jonis92:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Inte nog med det, jätte många hackade Pokemon ska ha tagit sig in i Pokemon Banken och in i det nya spelen också :/

Jo, Gen V och tidigare så är det väldigt lätt att göra "hackade-legit" pokemon. Dom är omöjligt att skilja från breedade/fångade pokemon om dom görs rätt!

Vilket då inte heller gör saken till något problem, tycker jag.
Hade man kunnat ge dem fel stats, abilities, natures, attacker osv. hade det inte varit kul.

Tycker inte jag heller. Men pre-gen6 så var det jobbigt att breeda 4+ IV Pokemon. Jag kommer att tjuta av lycka när jag skickar över alla mina fyra 6IV Teams (där hälften är shiny). Inget olagligt, bara sparat mig tusentals timmar!

Du har använt pokégen då eller? Annars är det en bedrift att få så bra IV's, hehe.

1
Skriv svar