Visas ett nytt Batman-spel den 31 december?

Robot
Medlem
Visas ett nytt Batman-spel den 31 december?

Självklart är det DLC av nåt slag. Gå inte på hypetåget...

Medlem

Senaste var ett helt ok tidsfördriv men varken mer eller mindre, om det inte släpps ett riktigt safigt singelplayer dlc så är jag totalt onintresserad.

Skulle det nu vara ett helt nytt så är jag på men då får spelet vara mycket bättre och jag väntar garanterat tills de första recensionerna trillar in innan jag köper det.

Tablet: Origins


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Telltale games gör Batman: Episode 1;)

Medlem

Nu får de lägga av. Ge Batman en paus.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

BATMAN: ONLINE

I don't even......

Medlem
Skrivet av Apministern:

Nu får de lägga av. Ge Batman en paus.

Håller inte med. Batman Arkham Asylum och Arkham City var riktigt bra. Skulle vara riktigt skönt med ett nytt batman till nästa generations konsoler.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

jag ser inget dåligt med att släppa ett nytt batman spel då både city och asylum var riktigt bra. Origins var hyffsat enligt mig men man kan ju alltid hoppas på att de har lärt sig sin läxa vilket de förmodligen har.

Inaktiv

Börjar kräkas av allt som heter DLC. Förr i tiden fick man ett HELT spel. Idag släpps ett spel med 80 % spelarmaterial som dessutom är buggigt. Det man måste vänta på är alltså flera patches och betala DLC för att känna att man spelar ett komplett spel.

Nu vill jag inte höra: "Men DEEEE-EEELLL-CEEEE är extramaterial. WOOOOW!!! WHAT A SURPRISE!? Fkn Sherlocks!

De giriga utvecklarna kan gärna ta den arbetstiden och skjuta upp releasen för att inkludera sitt "extramaterial" nästa gång i själva retailspelet eller så kan de istället fokusera på uppföljare/nya IP:n. Men nej. Vi vet hur dagens utvecklare är. De sitter gärna på hedersuppdrag genom att sitta där och skruva vidare på sin lilla kapitalistmaskin på ett ofärdigt spel som redan har släppts. Jättetråkigt med utvecklare som inte vågar eller vill promota ett genuint koncept och fokusera på enbart kvalitet och mer till spelarna. Hade jag varit programmerare hade jag alltid fokuserat på vad spelarna gillar och hur de tänker.

Dessutom vill jag inte höra: "Men utvecklarna behöver inkomst för sitt DEEEE-EELLLL-CEEE om de ska kunna fortsätta utveckla nya spel". BULLSH*T!! DLC är inte utvecklarnas levebröd. Utvecklarnas levebröd är att släppa kvalitativa spel som drar till sig uppmärksamhet och får spelarna att längta till nästa spel från samma utvecklare. DET är utvecklarnas levebröd.

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Apministern:

Nu får de lägga av. Ge Batman en paus.

Håller inte med. Batman Arkham Asylum och Arkham City var riktigt bra. Skulle vara riktigt skönt med ett nytt batman till nästa generations konsoler.

Mycket sant. Men hade varit roligare tycker jag om man försökt göra ett minst lika bra spel fast med andra hjältar / karaktärer från Marvel eller DC universumen.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Apministern:

Nu får de lägga av. Ge Batman en paus.

Håller inte med. Batman Arkham Asylum och Arkham City var riktigt bra. Skulle vara riktigt skönt med ett nytt batman till nästa generations konsoler.

Mycket sant. Men hade varit roligare tycker jag om man försökt göra ett minst lika bra spel fast med andra hjältar / karaktärer från Marvel eller DC universumen.

De skulle kunna utveckla Catwoman vidare, personligen så gillade jag mer att spela med henne eftersom hon har en sådan härlig hastighet..

Men, Batman tror jag har mycket att ge, bara vi får se det utvecklas av Rocksteadys folk, helst samma eller väldigt nära de som jobbade med City.

Medlem
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Apministern:

Nu får de lägga av. Ge Batman en paus.

Håller inte med. Batman Arkham Asylum och Arkham City var riktigt bra. Skulle vara riktigt skönt med ett nytt batman till nästa generations konsoler.

Mycket sant. Men hade varit roligare tycker jag om man försökt göra ett minst lika bra spel fast med andra hjältar / karaktärer från Marvel eller DC universumen.

De skulle kunna utveckla Catwoman vidare, personligen så gillade jag mer att spela med henne eftersom hon har en sådan härlig hastighet..

Men, Batman tror jag har mycket att ge, bara vi får se det utvecklas av Rocksteadys folk, helst samma eller väldigt nära de som jobbade med City.

Samma här. Önskar det kom mer catwoman eller ett helt spel med henne och så får batman vara något 3 mission dlc.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Nu är det Robins tur att stå i rampljuset. Så kanske det blir Robin som en spelbar karatär.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem
Medlem
Skrivet av Gamer 24-7:

Nu är det Robins tur att stå i rampljuset. Så kanske det blir Robin som en spelbar karatär.

Nej tack. Han var inte så intressant i DLCn.

1
Skriv svar