Fans gör kortfilm av Tomb Raider

Robot
Medlem
Fans gör kortfilm av Tomb Raider

Snyggt..

Ok, lite överdrivet ibland när dom tömmer hela magasin på nära håll utan att träffa henne men överlag en bra film.

Jag håller för övrigt med Fredrik Eriksson om att spelet är riktigt bra. Ett av mina favoritspel från 2013.

Medlem

Varför har de så svårt att lära sig att hon heter Lara och inte Laura?

Medlem

Exakt, its LARA not Laura


signatur

Nothing is power without Control

KoP
Medlem
Medlem

Fick Rambo vibbar av det hela.

Medlem
Skrivet av Nightswipe:

Varför har dem så svårt att lära sig att hon heter Lara och inte Laura?

Lära Cräft heter hon.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Nightswipe:

Varför har dem så svårt att lära sig att hon heter Lara och inte Laura?

Lära Cräft heter hon.

Jag trodde hon hette Liara


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Bennii:

Snyggt..

Ok, lite överdrivet ibland när dom tömmer hela magasin på nära håll utan att träffa henne men överlag en bra film.

Jag håller för övrigt med Fredrik Eriksson om att spelet är riktigt bra. Ett av mina favoritspel från 2013.

Brukar vara standard i varje action rulle att skurkarna har världens bästa aim

Medlem
Skrivet av Nightswipe:

Varför har dem så svårt att lära sig att hon heter Lara och inte Laura?

Varför skriver vissa dem på ställen där det borde stå de?

Sorry, kunde inte låta bli!

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Nightswipe:

Varför har dem så svårt att lära sig att hon heter Lara och inte Laura?

Varför skriver vissa dem på ställen där det borde stå de?

Sorry, kunde inte låta bli!

+1

Medlem

Såg inte nämnvärt bra ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

"Wilhelm scream" vid 14:45.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Seraium:

Såg inte nämnvärt bra ut.

Såg tio gånger bättre ut än Tomb Raider filmerna med Angelina Jolie, vilket är anmärkningsvärt med tanke på att det här är en amatörproduktion.

Avstängd
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Seraium:

Såg inte nämnvärt bra ut.

Såg tio gånger bättre ut än Tomb Raider filmerna med Angelina Jolie, vilket är anmärkningsvärt med tanke på att det här är en amatörproduktion.

Tycker tomb raider filmerna med angelina är helt ok, men men är en smaksak det där som med allt annat.

Medlem
Skrivet av bond12:
Skrivet av Bennii:

Snyggt..

Ok, lite överdrivet ibland när dom tömmer hela magasin på nära håll utan att träffa henne men överlag en bra film.

Jag håller för övrigt med Fredrik Eriksson om att spelet är riktigt bra. Ett av mina favoritspel från 2013.

Brukar vara standard i varje action rulle att skurkarna har världens bästa aim

Skrivet av bond12:
Skrivet av Bennii:

Snyggt..

Ok, lite överdrivet ibland när dom tömmer hela magasin på nära håll utan att träffa henne men överlag en bra film.

Jag håller för övrigt med Fredrik Eriksson om att spelet är riktigt bra. Ett av mina favoritspel från 2013.

Brukar vara standard i varje action rulle att skurkarna har världens bästa aim

Skurkarna har världens bästa aim men Hjältarna har elit aim wonder why


signatur

How you doin?!

Medlem

Klockrent gjort, har aldrig vart någon Tomb Raider fan, Ingen bimbo brud med årets urringning som springer runt och försöker se tuff ut. Detta var riktigt bra gjort. Bättre än dom flesta nya rullar som har släppts på ett tag. Dom har verkligen lagt ner tid på detta.
4a Stars får den.

Medlem

Sjukt välgjord trots en antagligen väldigt låg budget. Snyggare regisserad och klippt än de flesta Hollywood-filmer .

Medlem

Ja hade dom tagit bort 99% av striderna så hade detta blivit riktigt riktigt bra.

Medlem

Hur många skurkar var det egentligen? Nån som räknat? Hälften hade väl varit nog. Lite tjatigt blev det.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Whisp:

Sjukt välgjord trots en antagligen väldigt låg budget. Snyggare regisserad och klippt än de flesta Hollywood-filmer .

Får man fråga vad du ser på för Hollywoodfilmer?

Imo var detta Uwe Boll-klass map alla fåniga stridsmoment.
Nog för att hantlangare inte ska döda hjälten/hjältinnan, men har man råd med så mycket dödkött borde man även ha råd att anlita någon som har stridsvana och inte sätter förståndshandikappade på vaktposter.

Medlem
Skrivet av goose72:
Skrivet av Whisp:

Sjukt välgjord trots en antagligen väldigt låg budget. Snyggare regisserad och klippt än de flesta Hollywood-filmer .

Får man fråga vad du ser på för Hollywoodfilmer?

Imo var detta Uwe Boll-klass map alla fåniga stridsmoment.
Nog för att hantlangare inte ska döda hjälten/hjältinnan, men har man råd med så mycket dödkött borde man även ha råd att anlita någon som har stridsvana och inte sätter förståndshandikappade på vaktposter.

Jag pratade om klippning, regissering och kameraarbete. Inte något om manus och sådant som du skriver om, när det kommer till det så håller jag med dig.

Medlem
Skrivet av Cedmoy:

Ja hade dom tagit bort 99% av striderna så hade detta blivit riktigt riktigt bra.

... och ungefär 8 sekunder långt.

Medlem

Huvudskådisen har en vlog-kanal på youtube under namnet NerdzRL. Tanken med denna film var till en början att ett gäng kanadensiska stuntartister ville göra något på fritiden. Produktionen växte och blev mer och mer ambitiös. Så anledningen till att det är massa action är gissningsvis för att det är i princip bara stundskådisar.

1
Skriv svar