Tony Hawk's Pro Skater 3 klaras på mindre än 4 minuter

Robot
Tony Hawk's Pro Skater 3 klaras på mindre än 4 minuter
Medlem
Tony Hawk's Pro Skater 3 klaras på mindre än 4 minuter

Nostalgi!

Medlem

Blir helt nostalgisk spelade detta en del back in the days sika minnen

Well shave my back and call me an elf! Imponerande!


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem

Fräsigt!


signatur

Burn in the light.

Medlem
Medlem

Inte allt för svårt. en vän tränade nån dag och lyckades få ca 6 min.

Det stora hela med spelet är att det existerar inga cutscens å skräp som nya spel gör. då jag spelar dessa spel sedan många år tillbaka ser jag hur pass lätt det är att gå under i alla fall 5 min

http://www.youtube.com/watch?v=YzUISWuxDQU
Kommer ihåg hur denna video fick folk att gapa länge

Medlem
Skrivet av Pontalicious:

Nostalgi!

ja! men jag minns inte att interfacet såg ut så...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

ELF
Medlem

Imponerande. Skulle ta mig flera dagar.

Skrivet av Sergeant Jonsson:

Well shave my back and call me an elf! Imponerande!

There can only be one *svingar mitt svärd*


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Medlem

"Att göra speedruns är en ny rörelse"

wat

Medlem
Medlem

Speedruns är inget nytt...
Är väl lika gammalt som spel


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Siten SDA (Speeddemosarchive) skapades 1998 och då hade speedrunning funnits långt tidigare. Men den siten är min bibel så för er som inte upptäckt den än och uppskattar speedruns (lagliga och utan hjälpmedel) så rekommenderar jag den starkt.

Medlem
Skrivet av seppuko:

Siten SDA (Speeddemosarchive) skapades 1998 och då hade speedrunning funnits långt tidigare. Men den siten är min bibel så för er som inte upptäckt den än och uppskattar speedruns (lagliga och utan hjälpmedel) så rekommenderar jag den starkt.

olagliga speedruns? vad gör man då, springer naken genom London med kronjuvelerna?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Inte allt för svårt. en vän tränade nån dag och lyckades få ca 6 min.

Det stora hela med spelet är att det existerar inga cutscens å skräp som nya spel gör. då jag spelar dessa spel sedan många år tillbaka ser jag hur pass lätt det är att gå under i alla fall 5 min

http://www.youtube.com/watch?v=YzUISWuxDQU
Kommer ihåg hur denna video fick folk att gapa länge

Du är jätte duktig <klappar på huvudet>


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av seppuko:

Siten SDA (Speeddemosarchive) skapades 1998 och då hade speedrunning funnits långt tidigare. Men den siten är min bibel så för er som inte upptäckt den än och uppskattar speedruns (lagliga och utan hjälpmedel) så rekommenderar jag den starkt.

olagliga speedruns? vad gör man då, springer naken genom London med kronjuvelerna?

Tool Assisted, dvs folk som låter ett program spela spelet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Seraium:
Skrivet av Propy:
Skrivet av seppuko:

Siten SDA (Speeddemosarchive) skapades 1998 och då hade speedrunning funnits långt tidigare. Men den siten är min bibel så för er som inte upptäckt den än och uppskattar speedruns (lagliga och utan hjälpmedel) så rekommenderar jag den starkt.

olagliga speedruns? vad gör man då, springer naken genom London med kronjuvelerna?

Tool Assisted, dvs folk som låter ett program spela spelet.

Exakt. Kika på http://tasvideos.org/ och läs lite vad det innebär.

Medlem
Skrivet av Seraium:
Skrivet av Propy:
Skrivet av seppuko:

Siten SDA (Speeddemosarchive) skapades 1998 och då hade speedrunning funnits långt tidigare. Men den siten är min bibel så för er som inte upptäckt den än och uppskattar speedruns (lagliga och utan hjälpmedel) så rekommenderar jag den starkt.

olagliga speedruns? vad gör man då, springer naken genom London med kronjuvelerna?

Tool Assisted, dvs folk som låter ett program spela spelet.

låter skitkul. Varför ens köpa spelet då? jag ska nog ta och låta min kamera kolla på en film åt mig...vet inte om jag orkar själv.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Tycker detta är hemskt, är vi verkligen garanterade att Tony får några pengar för det här klippet? Vore ju hemskt om vi skulle sitta här och skratta och må bra utan att någon får betalt för det. Näe, jag låter nog bli att kolla på det här, jag är säker på att det är det bästa.

Medlem

"ganska" snabbt

Medlem

"Att göra speedruns är en ny rörelse"

Du är inte så gammal va?

1
Skriv svar