Ny trailer från PS4-exklusiva Deep Down

Robot
Ny trailer från PS4-exklusiva Deep Down
Medlem
Ny trailer från PS4-exklusiva Deep Down

Tappade intresset för detta spel när de annonserade att det skulle bli free-to-play.

Medlem

Som Lasrod sa, men det återstår att se, känns som det skulle krävas något i stil med Demons/Dark Souls för att jag ska köpa ett PS4 (eller nya metal gear)

Det kan ju dock bli roligt om det är F2P, med hela spelet men att man kan välja o köpa "unika" armors/vapen-skins.. typ i stil med LoL och andra som kör på den vägen.


signatur
Medlem

F2P?
Fuck Off!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

F2P?
Fuck Off!

De har glömt ett F.

Feel free 2 pay ska det vara.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Skeptisk till f2p. Men jag hoppas att jag har fel när det gäller det här spelet.

Medlem

Det kan ha varit den sämsta trailermusik jag någonsin plågats med.

Får väl se hur själva spelet blir... just nu får jag mycket Dark Souls-vibbar, vilket ju inte är dåligt.

Medlem

Detta luktar stel japansk mp alla monster hunter lång väg fast sämre. Hoppas det blir bra tvivlar bara på det....det kommer redan ett soules spel det räcker gott för mej trots att det inte verkar komma på ps4.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Detta luktar stel japansk mp alla monster hunter lång väg fast sämre. Hoppas det blir bra tvivlar bara på det....det kommer redan ett soules spel det räcker gott för mej trots att det inte verkar komma på ps4.

Precis, hade hellre sett att dark souls 2 hade släppts till ps4an.

Medlem
Skrivet av Xzander:

Det kan ha varit den sämsta trailermusik jag någonsin plågats med.

Får väl se hur själva spelet blir... just nu får jag mycket Dark Souls-vibbar, vilket ju inte är dåligt.

Jag fick Secret of mana vibbar av musiken så den kan inte vara dålig.

1
Skriv svar