Ett välbekant ansikte i nya trailern för Persona Q

Robot
Ett välbekant ansikte i nya trailern för Persona Q
Medlem
Ett välbekant ansikte i nya trailern för Persona Q

Nämen, det är ju gamla goda Vincent!

Medlem

Var inte så sugen på detta först eftersom jag helst undviker spel som inte är canon. Men denna trailer fick mig allt lite intresserad!

Medlem

Spelar den lika mycket på sex mörk psykologi blod mm som persona3 så javisst men jag tvivlar på det mummel mummel stort missnöje.....

FM-guru
F.d. Sisyr

Hahaha, fantastiskt vad svårt jag har för japansk spelutveckling. Tacka vet jag deras filmindustri.

Medlem

Oho, det är ju min fina lilla Ichinose Akira! Mumsigt värre <3<3<3
för övrigt saknar jag min sötaste lilla Shinichi från persona 3, blev jättedeprimerad av hur vackert slutet av The Journey var <3 :'(

Edit: FAN vad jag älskar Persona, och FAN vad deppig jag är över att jag inte har en 3ds >_<

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Spelar den lika mycket på sex mörk psykologi blod mm som persona3 så javisst men jag tvivlar på det mummel mummel stort missnöje.....

Fyran är ju också ganska mörk. Mörkare på vissa sätt, ljusare på andra. Men ja, i trean så hintade de om att min Shinichi hade sex med 5 pers, inklusive Elizabeth, hahaha

Medlem

Har länge varit sugen på att prova Persona. Men dom släpps ju alltid till något knasigt format man inte använder.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

Har länge varit sugen på att prova Persona. Men dom släpps ju alltid till något knasigt format man inte använder.

Har du ett amerikanskt konto på PSN så kan du köpa Persona 3 FES som Playstation 2 Classic. Det är nog det bästa spelet att börja med också!

Medlem
Skrivet av Arizato:
Skrivet av Preed:

Har länge varit sugen på att prova Persona. Men dom släpps ju alltid till något knasigt format man inte använder.

Har du ett amerikanskt konto på PSN så kan du köpa Persona 3 FES som Playstation 2 Classic. Det är nog det bästa spelet att börja med också!

P3 är ett av de bästa spelen som finns, men fy satan vad dålig den engelska dubben är.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Arizato:
Skrivet av Preed:

Har länge varit sugen på att prova Persona. Men dom släpps ju alltid till något knasigt format man inte använder.

Har du ett amerikanskt konto på PSN så kan du köpa Persona 3 FES som Playstation 2 Classic. Det är nog det bästa spelet att börja med också!

P3 är ett av de bästa spelen som finns, men fy satan vad dålig den engelska dubben är.

Vad yrar du om, den är ju helt och hållet utmärkt!

Medlem
Skrivet av Tolla:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Arizato:
Skrivet av Preed:

Har länge varit sugen på att prova Persona. Men dom släpps ju alltid till något knasigt format man inte använder.

Har du ett amerikanskt konto på PSN så kan du köpa Persona 3 FES som Playstation 2 Classic. Det är nog det bästa spelet att börja med också!

P3 är ett av de bästa spelen som finns, men fy satan vad dålig den engelska dubben är.

Vad yrar du om, den är ju helt och hållet utmärkt!

Nej! Fuuka och Junpei har två av de sämsta engelska röstskådisarna jag någonsin har hört! Nästan ingen karaktär leveraras med någon trovärdig inlevelse i dubben alls ju!

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Tolla:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Arizato:
Skrivet av Preed:

Har länge varit sugen på att prova Persona. Men dom släpps ju alltid till något knasigt format man inte använder.

Har du ett amerikanskt konto på PSN så kan du köpa Persona 3 FES som Playstation 2 Classic. Det är nog det bästa spelet att börja med också!

P3 är ett av de bästa spelen som finns, men fy satan vad dålig den engelska dubben är.

Vad yrar du om, den är ju helt och hållet utmärkt!

Nej! Fuuka och Junpei har två av de sämsta engelska röstskådisarna jag någonsin har hört! Nästan ingen karaktär leveraras med någon trovärdig inlevelse i dubben alls ju!

P3 är lätt ett av mina favoritspel någonsin så jag kanske är lite biased. Men jag tycker alla voice actors är skitbra. Speciellt med tanke på att lokaliseringen inte hade den högsta budgeten. Vi snackar ju om en tid då ATLUS var mycket mer niche i väst än vad de är nu!

Medlem
Skrivet av Arizato:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Tolla:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Arizato:
Skrivet av Preed:

Har länge varit sugen på att prova Persona. Men dom släpps ju alltid till något knasigt format man inte använder.

Har du ett amerikanskt konto på PSN så kan du köpa Persona 3 FES som Playstation 2 Classic. Det är nog det bästa spelet att börja med också!

P3 är ett av de bästa spelen som finns, men fy satan vad dålig den engelska dubben är.

Vad yrar du om, den är ju helt och hållet utmärkt!

Nej! Fuuka och Junpei har två av de sämsta engelska röstskådisarna jag någonsin har hört! Nästan ingen karaktär leveraras med någon trovärdig inlevelse i dubben alls ju!

P3 är lätt ett av mina favoritspel någonsin så jag kanske är lite biased. Men jag tycker alla voice actors är skitbra. Speciellt med tanke på att lokaliseringen inte hade den högsta budgeten. Vi snackar ju om en tid då ATLUS var mycket mer niche i väst än vad de är nu!

Jag är nog också rätt biased, grejen är att jag inte märkte hur dålig dubben var när jag spelade det på PS2an som yngre, men när jag väl prövade det undubbed så blev jag helt blown away. Hela persona-upplevelsen i både trean och fyran var helt obeskrivlig när en väl fick höra det med rösterna som de hade tänkt sig, varav vartenda röstskådis är superkända och etablerade röstskådisar från japansk spel och anime-industri. P3 och P4 utan dub är helt klart båda två i min top 10 lista över bästa spelen någonsin, och har du redan köpt spelen sedan innan så rekommenderar jag lite sådär lurigt att pröva spela de igen utan dubben, då jag som älskade både P3 och P4 redan innan blev så ivägblåst av originalröstskådisarna att det är helt otänkbart att gå tillbaka.

Du har liksom helt rätt i att dubbens voice actors var relativt bra med tanke på budgeten, men när det gäller valen av röstskådisarna till speciellt trean, så märks det att de inte hade något tak i sin budget i originalversionen.

1
Skriv svar