Andra vågen av War Thunder-betan har börjat

Robot
Medlem
Andra vågen av War Thunder-betan har börjat

Kan rekommendera att köpa in game currency, prem tanks och plan, etc på den ryska sidan och betala med rubel istället. Då kommer ni betydligt billigare undan. Det lär inte gå så länge till för allt fler och fler börjar göra det och jag antar dom ogillar att förlora pengar. Funkar bra med google translate i chrome =>

http://online.gaijin.ru/

Medlem

Gjorde alla uppdrag dom gav ut, har inte fått ett skit.

Litar inte på dom jävla ryssarna då deras NDA kräver att du skickar bild på ditt pass till gajins kontor.
Aint gonna happen, KGB

Medlem

En liten notis bara, många hade problem med CBT access med tank packs köpte från ryska sidan. Inkl. mig. Men det löste sig till slut ... Men är det era sista, surt förvärvade, pengar ni sitter på och ska investera kanske EU shoppen är bättre =>

Medlem
Skrivet av IceDusT:

Kan rekommendera att köpa in game currency, prem tanks och plan, etc på den ryska sidan och betala med rubel istället. Då kommer ni betydligt billigare undan. Det lär inte gå så länge till för allt fler och fler börjar göra det och jag antar dom ogillar att förlora pengar. Funkar bra med google translate i chrome =>

http://online.gaijin.ru/

Tbh att behöva köpa sig in på en beta är lite av en d*ckmove. Visst folk kan jämnföra det med ett kickstarter projekt. Men inte fan får man betala extra för att köra WoW beta eller WoT beta eller någon annan beta för den delen då huvudspelet är redan är släppt vilken War Thunder redan har. Och va fan 450spänn?? Ne fk that. Jag har ingen brådska jag väntar hellre och lägger dom pengarna på steamrean.

Medlem

Är detta flygplans versionen av world of tanks?

Medlem
Skrivet av IceDusT:

Kan rekommendera att köpa in game currency, prem tanks och plan, etc på den ryska sidan och betala med rubel istället. Då kommer ni betydligt billigare undan. Det lär inte gå så länge till för allt fler och fler börjar göra det och jag antar dom ogillar att förlora pengar. Funkar bra med google translate i chrome =>

http://online.gaijin.ru/

Det är ju SVINDYRT!
Initial T-34 pack:
1199,01 SEK

Av någon anledning så konverterar den till SEK, plus att det finns ju inget kortalternativ att betala med :C

Medlem
Skrivet av totte1015:

Gjorde alla uppdrag dom gav ut, har inte fått ett skit.

Litar inte på dom jävla ryssarna då deras NDA kräver att du skickar bild på ditt pass till gajins kontor.
Aint gonna happen, KGB

Krävs ingen bild för andra vågen, endast att du godkänner en NDA

Medlem

Hmm...Sååå...
Hur exakt gör jag så att jag betalar i USD eller Rubels?
För jag vill isåfall ha det, fast så billigt som möjligt

Medlem
Skrivet av totte1015:

Gjorde alla uppdrag dom gav ut, har inte fått ett skit.

Litar inte på dom jävla ryssarna då deras NDA kräver att du skickar bild på ditt pass till gajins kontor.
Aint gonna happen, KGB

Med NSA så räcker det med att du har en facebookprofil, eller skype, eller ett windows operativsystem med bilder på dig

/tinfoil hat

Medlem

Man får ju inte avslöja särskilt mycket, men tänk på att det är CBT, om ni nu ska köpa Tank paketen. Det är ytterst lite man får spela med och server tillgängligheten sedan wave 2 starta är inte alltför bra, ändras förmodligen senare, vem vet.Just nu är servern tillgänglig 2 dagar i veckan, under 2 tillfällen per dag i några timmar.

Medlem
Skrivet av Comstedt:

Man får ju inte avslöja särskilt mycket, men tänk på att det är CBT, om ni nu ska köpa Tank paketen. Det är ytterst lite man får spela med och server tillgängligheten sedan wave 2 starta är inte alltför bra, ändras förmodligen senare, vem vet.Just nu är servern tillgänglig 2 dagar i veckan, under 2 tillfällen per dag i några timmar.

Tack för att du berättade detta...
Har absolut inga planer på att köpa nu längre

Medlem
Skrivet av Cirez:

Är detta flygplans versionen av world of tanks?

De tillhör samma genre men World of Tanks (och World of Warplanes) anses vara ett 'enklare' eller mer 'arkadigt' spel medan War Thunder i praktiken är en simulator där du kan välja mer eller mindre avancerade/realistiska kontroller.
Spelet är riktigt, riktigt bra och kommer nog att bli ännu fläskigare när man inför spelbara tanks mm..

Medlem

Laddade ner detta till PS4an, hade inte reggat mig för någon beta så jag skrev bara in mitt email och ett lösen så fick jag ett konto, vips så spelade jag War Thunder. Är det bara för att jag spelar på Ps4an??

Medlem
Skrivet av Ebanhawk:

Laddade ner detta till PS4an, hade inte reggat mig för någon beta så jag skrev bara in mitt email och ett lösen så fick jag ett konto, vips så spelade jag War Thunder. Är det bara för att jag spelar på Ps4an??

Flygplan är tillgängliga för alla, det är stridsvagnar som är stängd beta

Medlem

Har man free entrance på PS4 eller? Jag laddade hem och började bara spela.

Medlem
Skrivet av Luftman:

Har man free entrance på PS4 eller? Jag laddade hem och började bara spela.

Artikeln (och Gaijin) är lite otydliga. Flygplansdelen är redan i öppen beta, detta handlar om den integrerade stridsvagnsversionen.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Cirez:

Är detta flygplans versionen av world of tanks?

De tillhör samma genre men World of Tanks (och World of Warplanes) anses vara ett 'enklare' eller mer 'arkadigt' spel medan War Thunder i praktiken är en simulator där du kan välja mer eller mindre avancerade/realistiska kontroller.
Spelet är riktigt, riktigt bra och kommer nog att bli ännu fläskigare när man inför spelbara tanks mm..

Det är långt ifrån en simulator (nej, inte ens full real kan klassas som en simulator), men spelet har något mer realism än clusterfucken vid namn World of Tanks. Spelmässigt är det betydligt bättre och betalmodellen är något bättre den med.

Medlem

Så länge man kan respawna i ett spel så är det inte en simulator.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Skoj spel o lira med lite folk

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Så länge man kan respawna i ett spel så är det inte en simulator.

Går dock inte i historical/frb

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Så länge man kan respawna i ett spel så är det inte en simulator.

Du väljer som sagt själv vilken nivå av realism du vill ha i spelet, arkadläget där du har flera plan tillgängliga och får hjälp att sikta är i min mening spelets 'träningsläge'.
War Thunder är en simulator.

1
Skriv svar