PS3 till PS4, kontofråga.

Medlem
PS3 till PS4, kontofråga.

Jag har ett Playstation Plus-konto som jag använder på min PS3:a. Min vän nämnde att Killzone nu finns gratis till PS4, och jag planerar på att köpa en PS4:a i framtiden. Jag undrar ifall det finns möjlighet att jag loggar in på hans PS4 med mitt konto och laddar ned Killzone hos honom för att sedan ha tillgång till spelet när jag väl köper och loggar in med mitt konto på min egen PS4. Är ni med?

Medlem

Du kan gå in på
https://store.sonyentertainmentnetwork.com

och ladda hem allt du vill ha. Killzone är inte gratis men ska finnas någon gratis multiplayer som håller i några dagar.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Inga roliga priser det där iaf, 629kr för en standardvariant utav spelen, lite väl dyrt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jaha, visste inte att man kan gå in på nätet och köpa eller ladda ned gratis spel där. Tack för tipset!

Medlem
Skrivet av KonradA:

Jaha, visste inte att man kan gå in på nätet och köpa eller ladda ned gratis spel där. Tack för tipset!

Det är rätt så bekvämt. När du handlat färdigt kan du välja om din PS4, PS3 eller vita ska ladda hem spelen. Sen om du har PS+ och din PS3 slår på automatiskt på natten så kan den ladda hem spelen så när du kommer hem från jobbet eller skolan är allt klart.
Har varit lite strul med det för mig senaste månaden men i övrigt har det alltid funkat perfekt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar