Robot
The Room 2

The Room 2 höjer stämningen i det mystiska pusseläventyret och visar varför det är klokt att betala för sina mobilspel.


Medlem
The Room 2

Första The Room var ju... skön ^^

Medlem
Skrivet av Zaptagious:

Första The Room var ju... skön ^^

Haha

Medlem

Så... det är inte ett spel baserat på en licens på en uppföljare till världens mest underhållande film? Damn.

Medlem

HÄRLIGT att se att inte bara jag tänkte på filmen The Room!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hur långt tid tar det att klara spelet då? Kommerr ihåg att första spelet var alldeles för kort


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Kollade på iTunes (som jag aldrig använder) efter första delen, men där finns det ju bara musik, böcker och film vad jag kan se. På AppStore hittade jag den för 7 kr, så jag blir lite nyfiken på hur jag får tag på gratisversioner ni tipsade om. Antar att den är värd ynka 7 spänn, men ändå

Medlem

hittar det inte på google play ettan var riktigt trevligt, men lite för kort

Medlem
Skrivet av Ender:

Kollade på iTunes (som jag aldrig använder) efter första delen, men där finns det ju bara musik, böcker och film vad jag kan se. På AppStore hittade jag den för 7 kr, så jag blir lite nyfiken på hur jag får tag på gratisversioner ni tipsade om. Antar att den är värd ynka 7 spänn, men ändå

7 spänn? Ser den bara för 38kr vilket i och för sig inte är dyrt, men ändå... måste varit någon specialdeal just den dagen då.

Medlem
Skrivet av mrpijey:
Skrivet av Ender:

Kollade på iTunes (som jag aldrig använder) efter första delen, men där finns det ju bara musik, böcker och film vad jag kan se. På AppStore hittade jag den för 7 kr, så jag blir lite nyfiken på hur jag får tag på gratisversioner ni tipsade om. Antar att den är värd ynka 7 spänn, men ändå

7 spänn? Ser den bara för 38kr vilket i och för sig inte är dyrt, men ändå... måste varit någon specialdeal just den dagen då.

Så här är det. iPhone versionen av första (The room) är gratis på AppStore, genom trial, sen får man "uppgradera" ifall man vill spela spelet. iPad versionen kostar 7:- direkt, men det är inga problem, det är rolig problem lösning för småpengar. Köpte The Room 2 till plattan direkt efter ettan för 28 kr. Även det var lätt värt det.

Skulle inte betala mer, för spelen är ändå relativt korta, men jag hade några bekväma timmars pill med dem

1
Skriv svar