Smartare fångar i Prison Architect

Robot
Medlem
Smartare fångar i Prison Architect

Väldigt mysigt litet spel, har spenderat många timmar med detta, helt klart värt varenda krona

Medlem
Skrivet av huklen:

Väldigt mysigt litet spel, har spenderat många timmar med detta, helt klart värt varenda krona

Är det spelbart med buggarna och den tidiga utvecklingen? Såg en trailer på detta spel för ett tag sen och då sa de i princip i trailern att det är just "Buggigt".

Medlem
Skrivet av MutatedElk:
Skrivet av huklen:

Väldigt mysigt litet spel, har spenderat många timmar med detta, helt klart värt varenda krona

Är det spelbart med buggarna och den tidiga utvecklingen? Såg en trailer på detta spel för ett tag sen och då sa de i princip i trailern att det är just "Buggigt".

Blir bättre och bättre för varje uppdatering. För mig var det helt värt pengarna. Just nu är det 50% rea på Steam.

Medlem
Skrivet av MutatedElk:
Skrivet av huklen:

Väldigt mysigt litet spel, har spenderat många timmar med detta, helt klart värt varenda krona

Är det spelbart med buggarna och den tidiga utvecklingen? Såg en trailer på detta spel för ett tag sen och då sa de i princip i trailern att det är just "Buggigt".

Skulle inte spenderat så mkt tid om det var ospelbart! Helt klart värt det, kommer uppdateringar hela tiden som fixar och lägger till nya saker

Medlem

Börjar lagga fruktansvärt mycket när man har byggt typ ett medium fängelse -.-" Lite irriterande, kanske denna update fixar det

Medlem

Varit sugen på detta länge men väntar nog tills det officiellt är i beta.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av purjo:

Varit sugen på detta länge men väntar nog tills det officiellt är i beta.

Samma här, men jag är övertygad om att det blir ett underhållande lir.

Inaktiv

Ser fram emot detta. Var lite småsugen när det var på 50% men jag pallar verkligen inte spela en alpha när det finns så många bra färdiga spel.

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Börjar lagga fruktansvärt mycket när man har byggt typ ett medium fängelse -.-" Lite irriterande, kanske denna update fixar det

Åtgärdades inte det i förra eller förrförra uppdateringen? Jag har inte spelat på ett bra tag men följt uppdateringarna. Dom visade hur ett tidigare enormt och laggigt fängelse faktiskt fick spelbar framerate. I den här sa han ju att snubben som jobbat på prestanda tidigare nu fått åtgärda AI-problemen.

Medlem

Helt underbart spel. Lite så att man längtar tills det är helt klart för att se allt som de har lagt in tills dess

Medlem
Skrivet av MutatedElk:
Skrivet av huklen:

Väldigt mysigt litet spel, har spenderat många timmar med detta, helt klart värt varenda krona

Är det spelbart med buggarna och den tidiga utvecklingen? Såg en trailer på detta spel för ett tag sen och då sa de i princip i trailern att det är just "Buggigt".

Jag har spelat sen någon väldigt tidig version (minns inte exakt men ett bra tag innan det fanns på Steam iaf) och visst har det varit lite buggigt ibland men överlag fungerar det ändå väldigt bra. Sen det kom på Steam så har jag loggat 28 timmar i spelet där i ett antal olika fängelser och det blir en liten uppsving i varje ny version som släpps

/ LordDaimos

Bra spelidé, kul att spelet är uppskattat.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hmm det kanske är värt att skaffa sej detta iallafall? har kollat på ett gäng gameplay vedios, men ej fasnat än. Men det kanske är roligare att lägga vantarna bakom musen själv?


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar