Watch Dogs började som ett racingspel

Robot
Medlem
Watch Dogs började som ett racingspel

Våren 2014.... NÄR?!?!?! :C

Medlem

Känns väldigt, väldigt oroväckande det här. Ju mer man ser och läser om spelet ju mer avskräckt blir man ju.

Medlem

gta 5 på steroider eller ?

Skrivet av skogsvilden:

Känns väldigt, väldigt oroväckande det här. Ju mer man ser och läser om spelet ju mer avskräckt blir man ju.

Håller med, det ser ut som AssCreed i modern miljö, med generisk hacking som man löser på 2 sekunder. Tror med på "The Division".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

FM-guru
F.d. Sisyr

Nä, håller inte med ovanstående alls. 2014 års mest intressanta AAA-spel efter The Witcher 3.

Medlem

Kul eller inte, we'll see.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Nä, håller inte med ovanstående alls. 2014 års mest intressanta AAA-spel efter The Witcher 3.

Visst är Witcher roligt men inget spel som riktigt petar ner andra spel från toppen. Witcher 3 tror jag inte kommer vara så mycket bättre än tidigare spel i serien, vilket borde göra spelet till ett bra spel men inte det bästa.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Inte ovanligt att det blir så här. The Division va inte heller helt klara på sin inriktning när det började skapas.

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Sisyr:

Nä, håller inte med ovanstående alls. 2014 års mest intressanta AAA-spel efter The Witcher 3.

Visst är Witcher roligt men inget spel som riktigt petar ner andra spel från toppen. Witcher 3 tror jag inte kommer vara så mycket bättre än tidigare spel i serien, vilket borde göra spelet till ett bra spel men inte det bästa.

Witcher 1 var inget att minnas för min del, det var ganska drygt tyckte jag. Witcher 2 där emot...wow. Det är allt jag säger om det. Kanske är det en smaksak men Mass Effect 2 för mig är bland de bästa spelen jag spelat, flertal gånger om. Baldur's Gate 2, detsamma. Deus Ex, lika väl så. Morrowind något oerhört. Witcher 2 - helt ärligt talat tror jag nog att jag värderar det högre än resten, det var något med spelet som tilltalade mig så enormt.

Witcher 3 är att se fram emot, förhoppningsvis är utvecklingsteamet inte allt för överambitiösa dock. Hoppas de lyckas leverera.

On topic; Watch Dogs är också att se fram emot. (Inte smama genre så tänker inte dra några jämförelser.)

Medlem

Bilfysiken ser fan inte skön ut av det man sett alltså..

Inaktiv

2013 har verkligen varit ett uruselt spelår, med överhypat skit och extremt buggiga releaser ...nästa år måste bli bättre.

Medlem

Jag har tröttnat så mycket på all info om Watch Dogs. Första gången de visade spelet så kändes det väldigt fräscht men nu känns det som samma gamla skit

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Känns väldigt, väldigt oroväckande det här. Ju mer man ser och läser om spelet ju mer avskräckt blir man ju.

Driver San Francisco var grymt roligt och hyfsat innovativt, va inte så oroad :).

Medlem

Jag ser fram emot Watch_Dogs som fan


signatur

I drank what?

Medlem

Vafan dom debunkade min teori om att det först var tänkt att vara ett assassins creed i nutid.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Vafan dom debunkade min teori om att det först var tänkt att vara ett assassins creed i nutid.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar