Till er som vill ha en ny ikon till battlefield 4

Medlem
Till er som vill ha en ny ikon till battlefield 4

Hej! Det finns många som vil ha en ny ikon och det är här jag kommer in i bilden.
Någon som också kan svara mig vad i grävlingen den ikonen som finns nu ska föreställa?

För att ändra ikon högerklickar ni på den filen ni vill ha ikonen ändrad på. Sen trycker ni egenskaper och klickar på byt ikon en bit ner på rutan.
Sen letar ni upp den fil (.ico) som ni vill ha som ikon.

För er som inte vet hur man konverterar till .ico filer eller inte vill leta efter en så har jag gjort en simpel och snygg ikon till er som vill ha.

http://www.mediafire.com/download/ap95ip6h2ytof58/BF4.ico

Klicka ppå bilden för att se.

Medlem
Skrivet av NoWa:

Någon som också kan svara mig vad i grävlingen den ikonen som finns nu ska föreställa?

Osäker på om jag har en annan ikon en alla andra? Men ikonen jag har är ju soldaten man ser springa på fodralet till BF4


signatur

Rwa?

Medlem

Vet inte varför, men ikonen på min laptop är typ ett paustecken, men min stationära har soldaten


signatur

Videomupp

Skrivet av WildThing:

Vet inte varför, men ikonen på min laptop är typ ett paustecken, men min stationära har soldaten

Det är EA som kategoriserar dig i deras system


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Huh, jag skulle bra mycket gärna ha en soldat som ikon framför detta gröna paustecken som är min BF4 ikon :/

Medlem

Om man bara använder origin så ser man ju inte äns ikonen eller? Vad är poängen

Medlem

Men om man har ikonen på skrivbordet eller om man vill att det ska se snyggare ut i den där toolbar saken där nere (OMG HJÄRNSLÄPP) när man spelar.

1
Skriv svar