trespasser remake?

Avstängd
trespasser remake?

Om jag inte läste helt fel så verkar det jobbas på en tresspasser remake med någon awesome motor.

http://trespassingpetrolia.com/page/9/

Nu ve jag ju inte hur seriös sidan är, men vill någon annan rätta så är dom mer än välkommen att göra det.
Skulle i och för sig vara nice ifall man fick återuppleva den gamla godingen.

Medlem

Saxat från Wikipedia:
"Jurassic Park Trespasser is currently being remade by a small section of fans with the powerful CryEngine 3. In 2013 the fans released YouTube footage of the project in its early stages of development and development has been stopped for reasons unknown."

Och som alla vet: Om det står på Wikipedia så måste det vara sant.

Avstängd
Skrivet av Bennii:

Saxat från Wikipedia:
"Jurassic Park Trespasser is currently being remade by a small section of fans with the powerful CryEngine 3. In 2013 the fans released YouTube footage of the project in its early stages of development and development has been stopped for reasons unknown."

Och som alla vet: Om det står på Wikipedia så måste det vara sant.

om du nu är så negativt inställd till wikipedia varför då ens citera från den? är det för att göra natt av mig eller vad är det frågan om? För ditt inlägg verkade inte nå värst seriöst.

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Bennii:

Saxat från Wikipedia:
"Jurassic Park Trespasser is currently being remade by a small section of fans with the powerful CryEngine 3. In 2013 the fans released YouTube footage of the project in its early stages of development and development has been stopped for reasons unknown."

Och som alla vet: Om det står på Wikipedia så måste det vara sant.

om du nu är så negativt inställd till wikipedia varför då ens citera från den? är det för att göra natt av mig eller vad är det frågan om? För ditt inlägg verkade inte nå värst seriöst.

Jag bekräftade ditt första inlägg med en källa.

Jag använder ofta Wikipedia och har inget emot sidan. Däremot ska man aldrig lita blint på vad som står där. Min sista kommentar var bara ett komiskt sätt att förtydliga osäkerheten i min egen källa. Ber om ursäkt om du missförstod det. Jag var inte ute efter att göra narr av någon.

Medlem

Sidan har inte uppdaterats på 1 år, så det är nog tämligen dött

Brukar komma upp minst en "Trespasser remake" till varje modningsbar motor, men än så länge har ingen kommit sådär värst långt. Dom flesta sådana här moddar verkar falla på att dom inte hittar animatörer eller AI-programerare.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Sidan har inte uppdaterats på 1 år, så det är nog tämligen dött

Brukar komma upp minst en "Trespasser remake" till varje modningsbar motor, men än så länge har ingen kommit sådär värst långt. Dom flesta sådana här moddar verkar falla på att dom inte hittar animatörer eller AI-programerare.

Som det stod i mitt Wikipedia-citat: "development has been stopped for reasons unknown."

Avstängd
Skrivet av WildThing:

Sidan har inte uppdaterats på 1 år, så det är nog tämligen dött

Brukar komma upp minst en "Trespasser remake" till varje modningsbar motor, men än så länge har ingen kommit sådär värst långt. Dom flesta sådana här moddar verkar falla på att dom inte hittar animatörer eller AI-programerare.

Aha då sög det ju.. hade faktiskt varit trevligt att få återuppleva spelet fast i en annan motor

Medlem

Ärligt talat tror jag inte Trespasser skulle vara något vidare som en remake på en modern motor.
Visst har spelet sina fel, men det som gör det kul är att det inte är något vanligt FPS.

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Ärligt talat tror jag inte Trespasser skulle vara något vidare som en remake på en modern motor.
Visst har spelet sina fel, men det som gör det kul är att det inte är något vanligt FPS.

Jag måste nog ta och hålla med dig. Trespasser är ett av mina favoritspel.

Samtidigt förstår jag naturligtvis att många skulle föredra en ny motor. Det är synd för dem att projektet lades ned.

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Alexraptor:

Ärligt talat tror jag inte Trespasser skulle vara något vidare som en remake på en modern motor.
Visst har spelet sina fel, men det som gör det kul är att det inte är något vanligt FPS.

Jag måste nog ta och hålla med dig. Trespasser är ett av mina favoritspel.

Samtidigt förstår jag naturligtvis att många skulle föredra en ny motor. Det är synd för dem att projektet lades ned.

Vet inte om jag missar nåt här men senaste uppdateringen i bloggen kom idag? Känns inte som det är nerlagt med andra ord, men han har ju bara gjort miljöer och köpt en modell så framtiden ser långt ifrån ljus ut..

Medlem
Skrivet av Heya:
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Alexraptor:

Ärligt talat tror jag inte Trespasser skulle vara något vidare som en remake på en modern motor.
Visst har spelet sina fel, men det som gör det kul är att det inte är något vanligt FPS.

Jag måste nog ta och hålla med dig. Trespasser är ett av mina favoritspel.

Samtidigt förstår jag naturligtvis att många skulle föredra en ny motor. Det är synd för dem att projektet lades ned.

Vet inte om jag missar nåt här men senaste uppdateringen i bloggen kom idag? Känns inte som det är nerlagt med andra ord, men han har ju bara gjort miljöer och köpt en modell så framtiden ser långt ifrån ljus ut..

Det stämmer bra. Vi andra har helt enkelt klickat på olafpawbelts länk utan att lägga märke till att det är sida 9.
När jag klickade såg jag datumet 2012/12/31 som senaste och tillsammans med de andra kommentarerna i denna tråd räckte det för att jag skulle bli lurad, hehe.

Medlem

Aha, det lurade mig Ja, då är den iaf aktiv, men tror inte direkt vi kommer se något färdigt resultat i slutändan.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar