NASA styr robotarm med Kinect och Oculus Rift

Inaktiv

Här har det spårat ser jag. Ovanligt:)

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av korp:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av SID 6.7:

Mina favoritspökdokumentärer är Ghost Buster 1&2. "Marshmallow Man" är nog det hemskaste som drabbat mänskligheten sedan Godzilla röjde i Tokyo på femtiotalet.

Tur att det fanns modiga människor som kunde stoppa monstren.

Och där åkte du på en anmälan för ditt åsiktsdiskriminerande och dumförklarande. Kanske ska lära dig att respektera folk?

hahaha, vilken anmälan. du sitter ju å vräker ur dej att folk inte har nåt liv och är patetiska osv osv osv, kanske en motanmälan om ärekränkning lär dej att inte kasta sten i glashus

Skrivet av olafpawbelt:

Ni beter er illa mot mig så jag beter mig lika respektlöst mot er. Gå och sug på er mors tuttar, endast där ni hör hemma, kan ni inte respektera folk för vad dom säger utan att vissa av er ska börja komma med spydiga kommentarer m.m så håll igen käften och snör ut datorn. Ni är enbart vidriga

e väl ingen som betett sej respektlöst?! dock ifrågasatt ditt intag av information/"fakta". snyggt, påhopp på våra morsor också

För jag kanske är less att visa beter sig respeklöst mot en? Ska jag sitta där och le och ta emot när folk gör narr? Det skulle inte ens ni göra, nejdå ta och läs i listan så. Men skitsamma tyck vad ni vill om vad jag sa eller om mig.

Jag tänker inte bry mig mer nu, till skillnad från er har jag ett liv.

jag kan inte se nåt respektlöst nånstans i tråden. ett smålustigt skämt om ghostbusters förvisso, men respektlöst osv vet jag knappast om man kan kalla det.

Medlem

Vaknar upp, läser detta och sätter nästan kaffet i halsen. Underbar morgon :). Hel er nördar.

Inaktiv

Hela den här debatten om spöken eller ej påminner mig om Empty Force:

Medlem
Skrivet av DAoG:

Vaknar upp, läser detta och sätter nästan kaffet i halsen. Underbar morgon :). Hel er nördar.

alltid kul att kunna liva upp nåns förmiddag

KoP
Medlem

..och när jag hade kommit till slutet i denna tråd så hade jag glömt vad nyheten handlade om.

:I

Inaktiv
Medlem

Hur du slår i luften och sen ramlar ihop - Den kompletta guiden.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Hur du slår i luften och sen ramlar ihop - Den kompletta guiden.

Motståndaren har psykiska krafter

Medlem

Snart är det Neon Genesis över hela skiten. Can't wait! Vem vill starta lag?!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Genera:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av haldur:
Skrivet av olafpawbelt:

Ingen nyhet att du kan använda kinect till mer än bara underhållning, den funkar även att använda ifall man jobbar i branschen att bevisa om ett ställe spökar eller ej, den registrerar ju kroppsrörelser så och den känner även av saker som inte går att se med blotta ögat.

Med viss övervägande risk att verka internet-cranky; kallar du det jobba?

Klart det är att jobba, anser du det är ett dagis eller? Ta en titt på t.e.x ghost adventures, det programet är trovärdigare än t.e.x våra svenska program och ghost hunters.
Då får du själv bevittna att det är mer jobb än lek, sen får du väl säga vad du vill men du har ingen större talan och vetskap tyvärr.

Trollar du eller? Det är ett tvprogram, de har alla förutsättningar att få det att se trovärdigt ut.

Jo alla tv program är ju fake, well tro vad ni vill. Det är hur som haver trovärdigare än alla svenska program m.m. Sen vill ni dumförklara mig nu och göra narr av mig gör så, det är inte mitt problem i slutändan utan erat och ni kommer märka hur.

Inte precis så att dom får saker att sväva runt om du tror det, dom vet knappt om något om ett visst ställe utan far dit själva och blir inlåsta över natten så ingen kan fara in. Dom kollar även upp dom ljud dom hör, dom påstår inte allt är andar och dom visar själv skillnad på vad som är insekter som synd i nightvision och damm och orber som det fint kallas.

Well jag är väl en pundare som folk i sverige påstår man är om man tror på sånt där.

Och här har vi orsaken varför USA får fritt spionera på oss.

Pundare som personen ovanför.

Medlem

Ledsen att ja är så sen, men.. Wuut the fuuck did i just read?

Medlem

Detta var nog den roligaste tråden jag läst på länge.

Underbart hur snabbt det spårade ur. Måste vara nåt slags rekord.

Sömnbrist och överkänslighet, kan det vara orsakerna?

Medlem

Var snälla nu. Kommer att varna samt radera personangrepp hädanefter. Kram!


signatur

Have a good time!

12
Skriv svar