Gamers och blonda bimbos

Inaktiv
Gamers och blonda bimbos

Tjenix,

Till nästa år föreslår jag att ni gör någon rolig serie.
Typ "En gamers vardag". Lite Farmen och Paradies Hotel inspirerat typ.
Kanske bunta ihop en massa gamers med blonda bimbos på en öde ö? Bimbosarna ska lära gamers att förföra tjejer. Tjejerna ska spela DoTA med sina bröst. Jag skulle ärligt talat betala min halva lön för att se det.

Nej nu är vi lite seriösa:
Många sitter vid datorn och kommer, om inte redan, få rediga problem med musarm, axlar eller rygg. Möjligtvis tredje benet också. Speciellt om man inte rör sig vid sidan om datorn. I framtiden kommer vi ju röra oss med spelen, men till dess så bör ni kanske göra någon artikel om ergonomin vid datorn?

Sedan kanske ni kan göra lite hembesök hos gamers?

Tror i alla fall ni ska satsa lite på att sticka ut, inte bara producera massa artiklar och serier där ni är med. Tänk outside the box. Engagera communityn och låt oss få lära känna varandra. Jag har ingen aning om någon här även fast jag varit halvt aktiv ett tag nu.

Gott nytt i vart fall! Kör hårt.

Medlem

Vad sägs om Big Brother FZ? 42 kameror på redaktionen och varje vecka röstas en redaktionsmedlem ut ur huset? Sex och spritfester, sändningar dygnet runt.

Inaktiv
Skrivet av Bennii:

Vad sägs om Big Brother FZ? 42 kameror på redaktionen och varje vecka röstas en redaktionsmedlem ut ur huset? Sex och spritfester, sändningar dygnet runt.

Underbar idé! Kan bara föreställa mig alla intriger som kommer försigå. Tänk när dom ska välja spel, vilket drama! Den stora frågan är, finns det tjejer på FZ:s redaktion? Annars blir sex biten väldigt spännande.

Medlem

GR forumet kör ju mycket med trådar som "Hur ser du ut" där man som titeln menar på ska lägga upp en bild på sig själv.

Kanske inte är så outside the box eller aktivt. Men det kanske bidrar till gemenskap?


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

GR forumet kör ju mycket med trådar som "Hur ser du ut" där man som titeln menar på ska lägga upp en bild på sig själv.

Kanske inte är så outside the box eller aktivt. Men det kanske bidrar till gemenskap?

Sen så spårar det när alla laddar upp bilder på halvnakna tjejer eller knarkare.

Medlem

haha kör hårt! Vore roligt o se!

Medlem
Skrivet av Athaleos:
Skrivet av Apministern:

GR forumet kör ju mycket med trådar som "Hur ser du ut" där man som titeln menar på ska lägga upp en bild på sig själv.

Kanske inte är så outside the box eller aktivt. Men det kanske bidrar till gemenskap?

Sen så spårar det när alla laddar upp bilder på halvnakna tjejer eller knarkare.

För det är vad du förväntar dig av FZ:s medlemmar?


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Athaleos:
Skrivet av Apministern:

GR forumet kör ju mycket med trådar som "Hur ser du ut" där man som titeln menar på ska lägga upp en bild på sig själv.

Kanske inte är så outside the box eller aktivt. Men det kanske bidrar till gemenskap?

Sen så spårar det när alla laddar upp bilder på halvnakna tjejer eller knarkare.

För det är vad du förväntar dig av FZ:s medlemmar?

It is

Medlem
Skrivet av Athaleos:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Athaleos:
Skrivet av Apministern:

GR forumet kör ju mycket med trådar som "Hur ser du ut" där man som titeln menar på ska lägga upp en bild på sig själv.

Kanske inte är så outside the box eller aktivt. Men det kanske bidrar till gemenskap?

Sen så spårar det när alla laddar upp bilder på halvnakna tjejer eller knarkare.

För det är vad du förväntar dig av FZ:s medlemmar?

It is

You seem to hangout in the wrong corners of this forum


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar