Sonic & All-Stars Racing får Shenmue-dlc

Robot
Medlem
Sonic & All-Stars Racing får Shenmue-dlc

Slutade hoppas på Shenmue 3 för lääänge sedan, men elakt att retas sådär.

Medlem
Skrivet av -Zarkov-:

Slutade hoppas på Shenmue 3 för lääänge sedan, men elakt att retas sådär.

Jag känner mig övertygad om att vi kommer få se Shenmue någon gång nu under den nya generationen. Frågan är bara om det kommer HD-utgåvor på dom gamla spelen, en 3a eller både och, och till vilken/vilka plattformar i så fall? Känns som att det kan bli exklusivt till antingen PS4 eller Wii U då det är Sony och Nintendo som visat mest intresse.

Sist jag hörde något om Shenmue 3 så visade det sig att det var under utveckling till Nintendo DS av Nintendo själva och var så gott som färdigt. Men så fick Miyamoto syn på delar av spelet och Shenmue 3 blev till slut Nintendogs. Vet inte hur mycket som är sant om det, men ganska tragiskt om det stämmer.

Medlem

Nu får de fan dra igång med shenmue 3!! om de ska hålla på o teasa såhär med de. Jobbigt som fan de här!!

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av -Zarkov-:

Slutade hoppas på Shenmue 3 för lääänge sedan, men elakt att retas sådär.

Jag känner mig övertygad om att vi kommer få se Shenmue någon gång nu under den nya generationen. Frågan är bara om det kommer HD-utgåvor på dom gamla spelen, en 3a eller både och, och till vilken/vilka plattformar i så fall? Känns som att det kan bli exklusivt till antingen PS4 eller Wii U då det är Sony och Nintendo som visat mest intresse.

Sist jag hörde något om Shenmue 3 så visade det sig att det var under utveckling till Nintendo DS av Nintendo själva och var så gott som färdigt. Men så fick Miyamoto syn på delar av spelet och Shenmue 3 blev till slut Nintendogs. Vet inte hur mycket som är sant om det, men ganska tragiskt om det stämmer.

Jag håller mig knappt uppdaterad på rykten och nyheter ang spelet längre, men det har väl nästan alltid varit ett budgetproblem som stoppat produktionen? Är det verkligen ett budgetproblem så tror jag absolut att vi får se spelet någon gång i framtiden.

Medlem

Hoppas på Shen Mue HD edition till PS4 och självklart en uppföljare!


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av SOL:

Happy New Year!

Don't get too excited over the number plate, it is of course a tongue in cheek reference to just how long it's taking for SEGA to get that third part out

---
S0L
---

http://forums.sega.com/showthread.php?504570-Ryo-Hazuki-incom...

Väntar själv på att de ska lägga till Hatsune MIku som DLC. Kom två efter Ryo i pollen om vilka DLC karaktärer som folk ville ha.

Medlem

Shenmue II släpptes till Xbox också.

Medlem

Shenmue 1&2 HD och sedan Shenmue 3 tack.

1
Skriv svar