Köpa PS4:a från Frankrike?

Medlem
Köpa PS4:a från Frankrike?

Hej,

Är det någon som vet hur man kan beställa från Amazon.fr med leverans till Sverige?
Det verkar som om det finns flera återförsäljare som har Mega Bundle-paketet till priser som vi i Svergie får betala för det lilla paketet dvs 6500kr.

Tyvärr så verkar det som om de bara levererar inom Frankrike och Belgien.

Är det någon som har någon ide?

Medlem

Varför inte bara vänta? Vi på Elgiganten får in en ny batch den 9:e Januari så dom borde vara ute i affären den 11:e!

Medlem
Skrivet av Holmann:

Varför inte bara vänta? Vi på Elgiganten får in en ny batch den 9:e Januari så dom borde vara ute i affären den 11:e!

Tack för tipset villket elgiganten då , eller äre alla ?

Medlem
Skrivet av Holmann:

Varför inte bara vänta? Vi på Elgiganten får in en ny batch den 9:e Januari så dom borde vara ute i affären den 11:e!

För att den 11:e är 10 dagar fram?

Medlem

Om du hellre beställer från frankrike än att vänta 10 datar kan det mycket väl sluta med att du får vänta den tiden ändå på hantering och frakt..


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Panosz:
Skrivet av Holmann:

Varför inte bara vänta? Vi på Elgiganten får in en ny batch den 9:e Januari så dom borde vara ute i affären den 11:e!

Tack för tipset villket elgiganten då , eller äre alla ?

Det kommer en skeppning med PS4 den 9:e till centrallagret där jag jobbar och dom skickas ut direkt till alla butiker och det tar max 2-3 dagar

Medlem
Skrivet av Holmann:
Skrivet av Panosz:
Skrivet av Holmann:

Varför inte bara vänta? Vi på Elgiganten får in en ny batch den 9:e Januari så dom borde vara ute i affären den 11:e!

Tack för tipset villket elgiganten då , eller äre alla ?

Det kommer en skeppning med PS4 den 9:e till centrallagret där jag jobbar och dom skickas ut direkt till alla butiker och det tar max 2-3 dagar

Sorry för det sena svaret ... tack så mycket för tipset

Medlem
Skrivet av Holmann:
Skrivet av Panosz:
Skrivet av Holmann:

Varför inte bara vänta? Vi på Elgiganten får in en ny batch den 9:e Januari så dom borde vara ute i affären den 11:e!

Tack för tipset villket elgiganten då , eller äre alla ?

Det kommer en skeppning med PS4 den 9:e till centrallagret där jag jobbar och dom skickas ut direkt till alla butiker och det tar max 2-3 dagar

Är det dessa som kommit in nu?

Medlem

Är det dessa som kommit in nu?[/quote]

Undrar också om det är dom eller inte... kommer det finnas svensk eller engelsk val på menyn eller äre franska som gäller ?

Medlem
Skrivet av Panosz:

Är det dessa som kommit in nu?

Undrar också om det är dom eller inte... kommer det finnas svensk eller engelsk val på menyn eller äre franska som gäller ? :p[/quote]

Det står bara på franska på boxen, själva PS4 är samma i hela världen.

Elgiganten hade inga när jag var där igår så jag knatade över till Mediamarkt som hade dem. 4360kr!

Har spelat Killzone halva dagen idag typ.

Medlem
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av Panosz:

Är det dessa som kommit in nu?

Undrar också om det är dom eller inte... kommer det finnas svensk eller engelsk val på menyn eller äre franska som gäller ?

Det står bara på franska på boxen, själva PS4 är samma i hela världen.

Elgiganten hade inga när jag var där igår så jag knatade över till Mediamarkt som hade dem. 4360kr!

Har spelat Killzone halva dagen idag typ.[/quote]

Lite roligt att ingen noterat att priset redan stigit med 400kr på ps4an i sverige, var inte startpriset på 3989?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar