DayZ dominerade på Steam under julen

Robot
DayZ dominerade på Steam under julen
Inaktiv
DayZ dominerade på Steam under julen

Kan ni länka till er källa?

Medlem

Det blev inte ett spel för mig, har alla jag vill betala för sedan tidigare. Man ska ju hinna med att spela dem också annars blir det lätt att samla dem på hög!

Medlem

imponerande att skyrim säljs som smör varje gång den går på rea på steam

Avstängd
Skrivet av Keza:
Skrivet av Raklödder:

Kan ni länka till er källa?

http://www.ArneWeisesBajsPorrBibliotek.se

Edit: Hej, mitt namn är Johan. Jag är snart 28 år och gillar fortfarande bajs och snoppskämt.

ehm okay? vad hade detta med att göra att han ville ha källa på att denna lista stämde?

förövrigt tror jag starbound varit mer efterlängtat, dayz var ju efterlängtat tidigare tills dom alltid drog ut på tiden så flertalet ledsnade. Jag ser inte ens fram emot det nu

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:

ehm okay? vad hade detta med att göra att han ville ha källa på att denna lista stämde?

förövrigt tror jag starbound varit mer efterlängtat, dayz var ju efterlängtat tidigare tills dom alltid drog ut på tiden så flertalet ledsnade. Jag ser inte ens fram emot det nu

Din lilla stelis.

Medlem
Skrivet av Keza:
Skrivet av Raklödder:

Kan ni länka till er källa?

http://www.ArneWeisesBajsPorrBibliotek.se

Edit: Hej, mitt namn är Johan. Jag är snart 28 år och gillar fortfarande bajs och snoppskämt.

Hej Johan.

Medlem
Skrivet av Fl3xus:

Det blev inte ett spel för mig, har alla jag vill betala för sedan tidigare. Man ska ju hinna med att spela dem också annars blir det lätt att samla dem på hög!

Högsamling FTW!

Medlem
Skrivet av Fl3xus:

Det blev inte ett spel för mig, har alla jag vill betala för sedan tidigare. Man ska ju hinna med att spela dem också annars blir det lätt att samla dem på hög!

Been there, still there

Däremot så blev det några spelköp under rean ändå


signatur

Game long and prosper

Medlem

Så vad har alla köpt på rean?

Dessa köpte jag. (sen minns jag inte vad jag köpt till sambon och min son..en jävla massa)
Strike Suit Zero, Trine, Godus, Rise of the Triad, Outlast, Solar 2, Shadowrun Returns, Shadow Warrior, Deponia, Legend of Dungeon, Hammerwatch, Slender The Arrival, Castle Story, Earth 2160, Doorways chapter 1 & 2


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Avstängd
Skrivet av Keza:
Skrivet av olafpawbelt:

ehm okay? vad hade detta med att göra att han ville ha källa på att denna lista stämde?

förövrigt tror jag starbound varit mer efterlängtat, dayz var ju efterlängtat tidigare tills dom alltid drog ut på tiden så flertalet ledsnade. Jag ser inte ens fram emot det nu

Din lilla stelis.

på vilket sätt är jag det? Utveckla gärna din åsikt.

Avstängd
Skrivet av Ankh:

Så vad har alla köpt på rean?

Dessa köpte jag. (sen minns jag inte vad jag köpt till sambon och min son..en jävla massa)
Strike Suit Zero, Trine, Godus, Rise of the Triad, Outlast, Solar 2, Shadowrun Returns, Shadow Warrior, Deponia, Legend of Dungeon, Hammerwatch, Slender The Arrival, Castle Story, Earth 2160, Doorways chapter 1 & 2

hade man haft pengar under rean så hade rise of the triad och castle story varit självklara köp. Legend of dungeon med om det inte var för jag redan har det som är ett underbart lir
Annars var inte så många spel tilltalande

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Ankh:

Så vad har alla köpt på rean?

Dessa köpte jag. (sen minns jag inte vad jag köpt till sambon och min son..en jävla massa)
Strike Suit Zero, Trine, Godus, Rise of the Triad, Outlast, Solar 2, Shadowrun Returns, Shadow Warrior, Deponia, Legend of Dungeon, Hammerwatch, Slender The Arrival, Castle Story, Earth 2160, Doorways chapter 1 & 2

hade man haft pengar under rean så hade rise of the triad och castle story varit självklara köp. Legend of dungeon med om det inte var för jag redan har det som är ett underbart lir
Annars var inte så många spel tilltalande

Jag var inte heller särskilt sugen på spelen som dök upp på rean, men jag köpte spelunky för typ 40 spänn.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Ankh:

Så vad har alla köpt på rean?

Dessa köpte jag. (sen minns jag inte vad jag köpt till sambon och min son..en jävla massa)
Strike Suit Zero, Trine, Godus, Rise of the Triad, Outlast, Solar 2, Shadowrun Returns, Shadow Warrior, Deponia, Legend of Dungeon, Hammerwatch, Slender The Arrival, Castle Story, Earth 2160, Doorways chapter 1 &amp; 2

Orcs Must Die! 2, Far Cry 3, Interstellar Marines.

Medlem

Starbound köpte jag så fort det släppte på steam, Anno 2070 har jag väntat länge på att det skulle gå ner till ett ok pris med expansion å allt, så nu slog jag till.

Kul att se så mycket indie spel i toppen!

Medlem

Den bästa dealen jag har sett pågår just nu och det är Natural Selection 2 med 90% rea.. Jag önskar att jag inte redan hade spelet ^^

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Den bästa dealen jag har sett pågår just nu och det är Natural Selection 2 med 90% rea.. Jag önskar att jag inte redan hade spelet ^^

Jag köpte den, Trackmania 2 stadium och Hammerwatch till mitt "förråd" vill man sen spela det med någon och de gnäller på att de inte har spelet så kan jag slamdunka upp de i ansiktet på di rackarna!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skribent
Skrivet av Raklödder:

Kan ni länka till er källa?

Hoppsan Kerstin! Den föll bort och är nu tillagd längst ner i artikeln

Skrivet av Keza:
Skrivet av Raklödder:

Kan ni länka till er källa?

http://www.ArneWeisesBajsPorrBibliotek.se

Edit: Hej, mitt namn är Johan. Jag är snart 28 år och gillar fortfarande bajs och snoppskämt.

Mamma, för helvete.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Var det bara jag som köpte Day Z? Bästa köpet på länge!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Ahris:

Var det bara jag som köpte Day Z? Bästa köpet på länge!

Det var en bra dum fråga på den här artikeln.

Medlem

Jag köpte Brothers (årets spel!) och några tables till Pinball FX2.

Fast på sistone har jag mest laddat ner diverse flipper till Future Pinball (gratis, men lite meckig simulator).

Ångrar lite att jag inte skaffade Rayman Legends dock. Verkar ju sjukt skoj.

Medlem

Stor skörd i år!

Alan Wake bundle, Bioshock, Bioshock Infinite DLC, Call of Juerez Gunslinger, Dishonored, Skyrim, Farcry 3, Farcry 3: Blood Dragon, Just Cause 2+DLC, Mass Effect 1, Mass Effect 2,

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Ahris:

Var det bara jag som köpte Day Z? Bästa köpet på länge!

Det var en bra dum fråga på den här artikeln.

Det finns inga dumma frågor, bara riktigt dumma svar.
Min poäng var naturligtvis att ingen här har med Day Z på sina inköpslistor trots att det toppar listan.
Om du inte förstår är det hövligare att ställa en fråga innan du idiotförklarar någon.

Medlem

Metro: Last light.

Får hålla mig tills min nya dator anländer. Denna har hållt i nästan 7 år

Medlem

För alla som inte har köpt Starbound. Ta en titt hos humblebundle. Det är billigare än på steam

https://www.humblebundle.com/store/p/starbound_storefront

Gôtt nytt år!

Medlem

Skyrim är på 2a och 7e plats nästan så att den borde vara på plats 1 ^^

Medlem

Blev ett spel: Deadlight. Mest köpte jag dlc och expansionsmaterial till Killing Floor, Xcom och Heroes 6.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Så vad har alla köpt på rean?

Dessa köpte jag. (sen minns jag inte vad jag köpt till sambon och min son..en jävla massa)
Strike Suit Zero, Trine, Godus, Rise of the Triad, Outlast, Solar 2, Shadowrun Returns, Shadow Warrior, Deponia, Legend of Dungeon, Hammerwatch, Slender The Arrival, Castle Story, Earth 2160, Doorways chapter 1 &amp; 2

För min del blev det Age of Empires II HD, Assassin's Creed III och Black Flag, Batman: Arkham Asylum och Arkham City, Bioshock 1, 2 och Infinite, Castle Crashers, Company of Heroes 2, CSGO, Dead Island, Deus Ex: Human Revolution, alla Skyrim-DLC, F1 2013, Far Cry 3, GTA IV och Episodes from Liberty City, Hotline Miami, kompletterande DLC till Civilization V, Sleeping Dogs och sist men inte minst The Witcher 1 och 2.

Herregud, jag borde besöka någon stödgrupp. Ska vi grunda en?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Ahris:

Var det bara jag som köpte Day Z? Bästa köpet på länge!

Det var en bra dum fråga på den här artikeln.

Det finns inga dumma frågor, bara riktigt dumma svar.
Min poäng var naturligtvis att ingen här har med Day Z på sina inköpslistor trots att det toppar listan.
Om du inte förstår är det hövligare att ställa en fråga innan du idiotförklarar någon.

Ett av världens dummaste ordspråk. Självklart finns det dumma frågor, och gott om dem. Självklart är du inte ensam om att ha köpt DayZ, oavsett vad ovanstående skribenter kladdat ner. En dum fråga, helt enkelt.
Att ställa en dum fråga gör dig inte till idiot.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Ahris:

Var det bara jag som köpte Day Z? Bästa köpet på länge!

Det var en bra dum fråga på den här artikeln.

Det finns inga dumma frågor, bara riktigt dumma svar.
Min poäng var naturligtvis att ingen här har med Day Z på sina inköpslistor trots att det toppar listan.
Om du inte förstår är det hövligare att ställa en fråga innan du idiotförklarar någon.

Ett av världens dummaste ordspråk. Självklart finns det dumma frågor, och gott om dem. Självklart är du inte ensam om att ha köpt DayZ, oavsett vad ovanstående skribenter kladdat ner. En dum fråga, helt enkelt.
Att ställa en dum fråga gör dig inte till idiot.

Fast han riktade frågan mot en avgränsad grupp människor angående en populär produkt. Inte världsbefolkningen.....

12
Skriv svar